Web Analytics Made Easy - Statcounter

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا تأکید کرد که اگر امنیت جمهوری اسلامی ایران هدف قرار گیرد، تهران ضربه محکمی به صهیونیست‌ها وارد خواهد کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار سرلشکر سید یحیی صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا ضمن تمجید از ایستادگی هشت ساله ملت یمن در برابر ائتلاف متجاوز سعودی-اماراتی، تأکید کرد که جمهوری اسلامی ایران از خود در برابر رژیم صهیونیستی دفاع خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سردار صفوی به شبکه خبری المسیره گفت: «صهیونیست‌ها را تعقیب می‌کنیم. همان گونه که مقر آنان را در اربیل هدف قرار دادیم، در هر نقطه‌ای که امنیت ما را هدف قرار دهند، به آنان ضربه محکمی وارد خواهیم کرد».

سردار فدوی: از بازدارندگی وارد مرحله پاسخ عملی شده‌ایم

در همین ارتباط، سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز با بیان اینکه محور مقاومت امروز در یمن، فلسطین، لبنان و سوریه در اوج قدرت خود قرار دارد، تصریح کرد: «دشمنان ما اعتراف کرده‌اند که ایران مرحله بازدارندگی را پشت سر گذاشته است و اکنون نیز درباره پاسخ عملی، ابتکار عمل را در دست دارد و هر گونه پاسخ را به صورت علنی بر عهد می‌گیرد».

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنین خاطر نشان کرد که اخراج نیرو‌های آمریکایی از منطقه، یک هدف نزدیک است و آمریکایی‌ها خروج را آغاز کرده‌اند.

این در حالی است که سرلشکر صفوی اسفند ماه گذشته دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا، در همایش «مردان امنیت و اقتدار» ویژه روز پاسدار که در حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی برگزار شد، با اشاره به خصوصیات سردار شهید سلیمانی اظهار داشت: حاج قاسم چهره بین المللی مقاومت اسلامی است، همه دنیا حاج قاسم را می‌شناسند، در هندوستان در عزای ایشان هزار مجلس گرفته شد.

وی افزود: شهید شدن و شهید بودن ایشان بیشتر از زنده بودنش برای آمریکایی‌ها خطرناک شد و میلیون‌ها مسلمان علیه آمریکایی‌ها و جنایت‌های ترامپ و ارتش تروریستی آمریکا متحد شده اند.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا ادامه داد: حضرت آقا فرمودند آمریکایی‌ها از غرب آسیا باید خارج شوند، فرار مفتضحانه آمریکایی‌ها از افغانستان را دیدید و این فرار در عراق هم تکرار خواهد شد. این فرار در شرق سوریه هم تکرار خواهد شد و فرار از خلیج فارس هم شروع خواهد شد.

سرلشکر صفوی در پایان تأکید کرد: آمریکایی‌ها نمی‌توانند اینجا بمانند ملت‌های منطقه اجازه حضور آمریکایی‌ها را نمی‌دهند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سرلشگر صفوی صهیونیست ها امنیت دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا آمریکایی ها هدف قرار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۹۲۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید عراق بر پایبندی به توافق امنیتی با ایران

مشاور امنیت ملی عراق در دیدار با معاون وزارت کشور ایران بر پایبندی کشورش به توافق امنیتی با ایران تأکید کرد.

به گزارش ایسنا، «قاسم الاعرجی» مشاور امنیت ملی عراق روز چهارشنبه میزبان مجید میر احمدی معاون وزارت کشور ایران بود.

بر اساس بیانیه امنیت ملی عراق، در این دیدار اجرای توافق امنیتی امضا شده میان دو طرف علاوه بر مساله کنترل مرزهای مشترک و توسعه روابط دوجانبه بررسی شد.

الاعرجی تأکید کرد که دولت عراق به اجرای توافق امنیتی مذکور در چارچوب زمانی‌اش پایبند است و برای همکاری با ایران در همه زمینه ها و توسعه روابط تاریخی بین دو کشور تأکید کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سردار شکارچی: رسانه یکی از مهمترین عناصر نقش‌آفرین در تقویت قدرت نرم و امنیت است
  • عملیات «وعده صادق» سنگین‌ترین ضربه بر پیکره رژیم صهیونیستی بود
  • شمش‌های مسی قاچاق در ساری توقیف شد
  • تأکید عراق بر پایبندی به توافق امنیتی با ایران
  • فرمانده نیروی زمینی سپاه: امنیت ملی خط قرمز ماست و در تامین امنیت با کسی شوخی نداریم
  • فرمانده سپاه: رسما اعلام کردیم که می‌زنیم و همه می‌دانستند؛ این عملیات قابل تکرار است
  • استثنایی‌ترین تصمیم نظام با حمله به اسرائیل به روایت فرمانده کل سپاه /این عملیات قابل تکرار است /رسما اعلام کردیم که می زنیم و همه می دانستند
  • ببینید | ناگفته‌های فرمانده نیروی هوافضای سپاه از عملیات وعده صادق
  • سردار سلامی: «وعده صادق» استثنایی‌ترین تصمیم نظام بود
  • سردار سلامی: «وعده صادق» استثنایی‌ترین تصمیم نظام بود