Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@18:57:59 GMT

آغاز به کار مجمع خیرین سلامت در هشترود

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۹۲۲۷۸

آغاز به کار مجمع خیرین سلامت در هشترود

ایسنا/آذربایجان شرقی رئیس بیمارستان امام حسین(ع) هشترود از آغاز به کار مجمع خیّرین سلامت در این شهرستان خبر داد.

دکتر سعیده مداحی در جلسه‌ی مجمع خیّرین سلامت هشترود اظهار کرد: افراد نیازمند به دارو از طرف این مجمع حمایت خواهند شد تا به فرمایشات رهبر معظم انقلاب، مبنی بر اینکه اگر کسی در خانواده‌ای مریض شد باید به جز رنج مریض‌داری رنج دیگری نداشته باشد، عمل کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: افرادی که می‌خواهند به نیازمندان حوزه‌ی سلامت کمک کنند، با مراجعه به بیمارستان کمک‌های غیر نقدی خود را تحویل مسئولان مربوطه کنند و کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب ۵۵۲۹۵۴۳۳۵ نزد بانک تجارت واریز کنند. 

وی تاکید کرد: بسته‌های معیشتی برای بیماران خاص و نیازمند از طرف خیّرین سلامت در نظر گرفته شده است که در آینده‌ای نزدیک به آنها تحویل داده خواهد شد.

وی افزود: موسسات مردم نهاد در هر حوزه‌ای در خدمت مردم و نیازمندان هستند و مجمع خیّرین سلامت بیمارستان هشترود نیز اقدامات بسیاری در خصوص ساخت درمانگاه و کمک به بیماران نیازمند و موارد دیگر انجام داده است.

به گزارش ایسنا، مداحی اضافه کرد: از تمامی مردم نوع دوست شهرستان هشترود خواهشمندم در خصوص دستگیری از نیازمندان در حوزه‌ی سلامت یاریگر مجمع خیّرین سلامت باشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها شهرستان هشترود مجمع سلامت مجمع خی رین سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۹۲۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترویج اهدای عضو نیازمند فرهنگ سازی بیشتر است

رئیس کمیته سلامت شورای اسلامی شهر تهران، در کمیته ترویج فرهنگ اهدای عضو گفت: سلامت یک اصل و مسئله مهم در زندگی بشریت است که بی توجهی به آن، عواقب جبران ناپذیری برای فرد و جامعه دارد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سوده نجفی، رئیس کمیته سلامت شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه اهدای عضو یکی از مواردی است که در حوزه سلامت تعریف می‌شود ادامه داد: بر اساس آمار‌های موجود بیش از ۸ هزار فرد سالانه دچار مرگ مغزی خاکسپاری می‌شود که از این تعداد آمار اهدا کننده عضو مطلوب نیست و باید فرهنگ سازی بیشتر و بهتری صورت گیرد.


عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران افزود: یکی از راه‌های فرهنگ سازی در خصوص هر موضوعی فرهنگ سازی از سنین کودکی است که در این زمینه نهاد‌های آموزشی همچون وزارت آموزش و پرورش و بخش‌های تبلیغی مثل صداوسیما می‌توانند کمک قابل توجه‌ای داشته باشند. وزارت آموزش و پرورش می‌تواند موضوع اهدای عضو را در سرفصل‌های آموزشی خود قرار دهد.


نجفی گفت: دریافت کارت اهدای عضو یکی از راه‌های عضویت در این امر که سبب ادامه زندگی به افراد دیگر می‌شود است، اما با توجه به شرع مقدس برای اهدای عضو رضایت، ولی دم نیاز است لذا انجمن اهدای عضو نباید به صرف داشتن کارت عضویت اکتفا کند بلکه باید این مسئله را در خانواده‌ها نیز ترویج کند.

دیگر خبرها

  • افتتاح طرح‌های حوزه سلامت نقش مهمی در رفع محرومیت‌ها دارد
  • افتتاح پروژه‌های حوزه سلامت نقش مهمی در رفع محرومیت‌های خراسان شمالی دارد
  • آذربایجان‌غربی نیازمند جذب اعتبارات مدرسه‌سازی است
  • همیاران مهربان ترافیک به مثابه مشارکت مردم در جهش تولیدات فرهنگی هستند/روش‌های قهری در ارتباطات فرهنگی جوابگو نیست
  • روش‌های قهری در ارتباطات فرهنگی جوابگو نیست
  • آغاز زندگی مشترک دو زوج ناشنوا در سلامت شهر
  • ترویج اهدای عضو نیازمند فرهنگ سازی بیشتر است
  • کماکان سیستان و بلوچستان نیازمند توجه ویژه خیرین است
  • خیران پیشگامان اصلی رفع نیازهای درمانی هستند
  • برگزاری جشنواره خیرین مدرسه‌ساز در بام ایران