Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز،سیدقاسم ناظمی امروز در نشست مشترک با شهردار تبریز و فرماندار تبریز در مقبره الشعرا تبریز اظهار کرد: با مقبره‌الشعرا تبریز به عنوان مجموعه یادمانی ارزشمند برخورد شود.

وی با اشاره به جایگاه برجسته مقبره الشعرا در تاریخ ایران ، اظهار داشت: مجموعه مقبره‌الشعرا افتخار تبریز و آذربایجان است و باید مثل حافظیه، طوس و نیشابور مدیریت شود و آن را تا حد یک پارک محله ای پایین نیاوریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناظمی افزود: موضوع مقبره‌الشعرا در طی دوره‌های مختلف به شدت پیچیده شده است و باید هیات امنای نهادهای مرتبط برای ارائه راهکارهای لازم و طرح‌های راهبردی تشکیل شود.

ناظمی تاکید کرد: نباید با طرح عظیم مقبره‌الشعرا سلیقه‌ای برخورد شود بلکه با تصمیم هیات امنا و فازبندی براساس منابع موجود بازسازی این مجموعه فخیم آغاز شود.

وی تصریح کرد: باید متناسب با فضا و براساس معماری طراحی شده طرح مقبره‌الشعرا اجرا شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، گفت: مساله اول مقبره‌الشعرا بودجه نیست بلکه تدبیر اساسی و نتیجه‌بخش است.

وی افزود: امیدواریم  با توجه به سابقه معرفی مقبره‌الشعرا به ریاست محترم جمهوری در آخرین سفر ایشان، در سفری که در روزهای آتی به آذربایجان‌شرقی خواهند داشت مقبره‌الشعرا در سطح ملی مورد توجه قرار گیرد.

ناظمی همچنین از پیگیری طرح مقبره‌الشعرا از نهادهای بالادستی توسط  اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در طی یک سال گذشته خبر داد و گفت: امیدواریم اولین مقصد گردشگری داخلی و خارجی در استان به بهترین نحو بازسازی و از وضعیت موجود رها شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی فارس تبریز مجموعه مقبره الشعرا استاد شهریار مقبره الشعرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۹۲۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت پیرمرد ۷۰ ساله بر اثر برخورد قطار

تین نیوز

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشکین دشت از جان باختن پیرمردی ۷۰ ساله بر اثر برخورد قطار تهران تبریز خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، محمد فولادی اظهار کرد: صبح امروز پنجشنبه ششم اردیبهشت، در محدوده سوزن بانی شیخ آباد مشکین دشت قطار تهران تبریز با این مرد برخورد کرد.

فولادی ادامه: متاسفانه شدت جراحات وارده به قدری بود که منجر به فوت این عابر شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • بازدیدشهردار تبریز از پروژه عظیم باغ موزه دفاع مقدس در پارک موزه شمیم پایداری تبریز
  • ️اقتصاد باید بر پایه مشارکت مردم باشد
  • فوت پیرمرد ۷۰ ساله بر اثر برخورد قطار
  • فوت پیرمرد ۷۰ ساله بر اثر برخورد قطار 
  • نخستین پارک آموزش ترافیک شهرداری قزوین در محله هادی آباد 
  • اعتبار ۴۰ میلیارد تومانی برای احیای مقبرةالشعرای تبریز
  • اعتبار ۴۰ میلیارد تومانی برای احیای مقبره‌الشعرای تبریز
  • نبود تیر برق در محله ای از روستای اوغلی تبریز
  • مرمت و بازسازی زورخانه ده‌ونک با قدمت بیش از یک قرن
  • احداث یک مجموعه ورزشی در محله امامزاده یحیی تا دهه فجر/ بازدید اهالی رسانه از بلدیه