Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جمال شاکرمی عصر پنجشنبه در جلسه هماهنگی طرح اکرام و طرح " سفره امیرالمؤمنین (ع) " که با حضور مدیرکل کمیته امداد استان ایلام برگزار شد گفت: فاز اول این کار با پخت و توزیع حدود ۱۵ هزار پرس غذا همزمان با میلاد امام حسن مجتبی (ع) در شهرستانهای سراسر استان و با همکاری کمیته امداد صورت می‌گیرد و مابقی نیز تا پایان رمضان انجام می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کمیته امداد استان نیز در این نشست با تشریح برنامه‌های کمیته امداد در ماه رمضان گفت: حدود ۴۵۰۰ کودک یتیم و نیازمند استان نیازمند حامی و افراد خیر و نیکوکار هستند که از طریق طرح اکرام و محسنین بدنبال جذب حامی برای آنان هستیم.

رضا طاهری، توزیع غذای گرم و سبد معیشتی برای نیازمندان استان را از دیگر برنامه‌های این ماه برشمرد و گفت: در تلاش هستیم همه مددجویان با مشارکت افراد نیکوکار از این کمک‌ها برخوردار شوند.

مدیرکل کمیته امداد استان با اشاره به اینکه جمعیت مددجوی و نیازمند استان دارای مشکلات عدیده هستند افزود: رفع مشکلات این قشر نیازمند مشارکت دستگاه‌های گوناگون است.

طاهری در ادامه با تقدیر از مشارکت سپاه امیرالمومنین (ع) استان در دستگیری از نیازمندان و رفع مشکلات آنان گفت: محرومیت زدایی در عرصه‌های گوناگون، کمک به ساخت و تامین مسکن، حامی یابی برای ایتام و تهیه سبد معیشتی و غذای گرم برای مددجویان از جمله این کمک‌ها بوده که هر ساله صورت می‌گیرد.

کد خبر 5467226

منبع: مهر

کلیدواژه: سپاه ایلام ایلام کمک به نیازمندان بوشهر کرمانشاه ویروس کرونا گرد و غبار آمار کرونا ماه رمضان 1401 آلودگی هوا خراسان رضوی هفته هنر انقلاب اسلامی مشهد انقلاب اسلامی هنر گرد و خاک جام جهانی 2022 قطر گرگان کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۹۲۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل ۲۵ واحد مسکن به نیازمندان توسط سپاه اردبیل

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: به مناسبت هفته بسیج سازندگی ۲۵ واحد مسکن تحویل نیازمندان داده می‌شود.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3078542 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • تحویل ۲۵ واحد مسکن به نیازمندان توسط سپاه اردبیل
  • طرز تهیه یک غذای محلی خوشمزه با دم گاو (فیلم)
  • طرز تهیه کرپ سیب زمینی سوخاری؛ یک غذای متفاوت و ساده (فیلم)
  • مشارکت ارتش در اجرای طرح مردم یاری در مناطق مرزی و محروم کرمانشاه
  • افزایش ۲۶ درصدی کمک‌های مردمی به کمیته امداد
  • ایرانی‌ها سال گذشته چقدر صدقه دادند؟
  • رشد ۲۶ درصدی مشارکت های مردمی در کمیته امداد
  • ۱۱۰ دندانپزشک آماده ارائه خدمات به نیازمندان زنجانی
  • پرداخت ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به نیازمندان فارس
  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین لوازم ضروری زندگی نیازمندان هرمزگانی