Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محرم نویدکیا بعد از شکست 3 بر صفر مقابل التعاون عربستان در نشست خبری اظهار داشت: در بدترین زمان ممکن 10 نفره شدیم و 80 دقیقه 10 نفره بازی کردن خیلی سخت است.سعی کردیم تا جایی که میشه بازی را تحت کنترل بگیرم و از کناره‌ ها در نیمه اول حمله کنیم.

وی با اشاره به اینکه روی یک ضربه ایستگاهی گل اول را خوردیم، گفت: فکر می‌کنم نیمه اول بعد از اخراج بازیکن‌مان یک مقدار سازماندهی خوبی داشتیم و یکی دو موقعیت هم به تیم دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روی هم رفته می‌گویم می‌توانیم از نیمه اول راضی باشیم، اما در نیمه دوم سازماندهی ما خیلی زود بهم ریخت و گل دوم را خوردیم و نتوانستیم نظم و انضباط حرفه ای را نداشتیم.

سرمربی سپاهان ادامه داد: فوق العاده در نیمه دوم بی نظم بازی کردیم. درست است وضعیت‌مان خیلی خیلی سخت شد و سه دیدار دیگر باقی مانده است، اما باید امیدمان را برای بازی‌های بعدی نگهداریم.

نویدکیا  در مورد اینکه در نیمه اول در یک صحنه مشکوک پورغاز از میدان اخراج شد و در نیمه دوم دو صحنه مشکوک پنالتی را دیدیم و نظرتان درمورد داوری مسابقه امروز چیست گفت: خیلی نمی‌خواهم در مورد داوری صحبت کنم زیرا علاقه‌ای به این موضوع نداشته‌ام. کارشناسان باید نظر بدهند. این وظیفه من نیست اما فکر می‌کنم اخراج سختگیرانه بود اگر  اشتباهی رخ داده باشد ساختار بازی تغییر کرده و اگر درست باشد که هیچ.  در مورد پنالتی هم نظر داور است و کارشناسان باید بگویند. وقتی var نباشد همین است. چرا در این سطح از مسابقات این سیستم نیست اگر هم همه چیز درست باشد که هیچ. در کل باید کارشناسان در موردش نظر بدهند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: نویدکیا سپاهان التعاون لیگ قهرمانان آسیا سرمربی سپاهان نیمه اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۹۳۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیمه دوم طوفانی بایرن: کامبک در ۴ دقیقه! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، جدال تیم‌های بزرگ چمپیونزلیگ در مرحله نیمه‌نهایی به جذاب‌ترین شکل ممکن دنبال می‌شود. ابتدا در نیمه اول با وجود اینکه بایرن مونیخ بازی را بهتر آغاز کرد اما این رئال مادرید بود که با پاس عالی تونی کروس و ضربه وینیسیوس جونیور به گل اول رسید.

در ادامه نیمه اول هر دو تیم موقعیت‌هایی داشتند اما هیچکدام موفق به گلزنی نشدند و این نیمه با برتری میهمان به پایان رسید.

نیمه دوم به شکل متفاوتی آغاز شد. توماس توخل با یک تغییر در ترکیب تیمش را هجومی‌تر کرد. لئون گورتزکا از بازی خارج و رافائل گریرو وارد زمین شد.

در همان دقایق ابتدایی، لروی سانه از سمت راست زمین حرکت کرد و از بازیکنان رئال گذشت، پس از ورود به محوطه جریمه، او ضربه را به سمت موافق زد، ضربه وینگر آلمانی به قدری محکم بود که آندری لونین نتوانست توپ را مهار کند و تور دروازه رئال به لرزه درآمد تا بازی مساوی شود.

در حالی‌که رئال هنوز در شوک گل اول به سر می‌برد، در دقیقه ۵۷ یعنی فقط چهار دقیقه پس از گل، جمال موسیالا از سمت چپ محوطه جریمه حرکت کرد و فقط تکل لوکاس واسکز می‌توانست او را متوقف کند. داور نقطه پنالتی را نشان داد و ورزشگاه منفجر شد. بایرن آماده کامبک بود، هری کین پشت توپ قرار گرفت و به راحتی با فریب لونین دروازه او را برای بار دوم باز کرد.

دیگر خبرها

  • رونالدو و مانه: النصر فینالیست می‌شود
  • پی‌اس‌جی با این تکل هنوز به فینال امید دارد (عکس)
  • محرم نویدکیا: اذیت کننده است که بازی‌های خانگی را از دست می‌دهیم
  • محرم نویدکیا: اذیت کننده است که بازی‌های خانگی را دست می‌دهیم
  • هوادار، صنعت نفت را به سقوط نزدیک کرد
  • حواشی نیمه اول بازی استقلال تراکتور/فرصت‌هایی که از دست رفت
  • شمس آذر ترمز پیکان را کشید
  • خلاصه‌بازی الهلال و الاتحاد + فیلم
  • الهلال توقف‌ناپذیر، 10 نفره به فینال حذفی رسید
  • نیمه دوم طوفانی بایرن: کامبک در ۴ دقیقه! (عکس)