Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حامد آرامش شامگاه پنجشنبه در نخستین کارگروه تخصصی اشتغال سیستان و بلوچستان در سال ۱۴۰۱ اظهارداشت: ۷۵۳ میلیارد تومان تاکنون از محل منابع تسهیلات اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری توسط چهار بانک عامل این طرح در استان جذب شده که معادل۸۴.۴ درصد اعتبارات کل ابلاغی است.
وی افزود:  این میزان تسهیلات در سیستان و بلوچستان به ۹ هزار و ۵۲۳ طرح با اشتغال ۱۶ هزار و ۳۴۰ نفر پرداخت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: همچنین در سال ۱۴۰۰ مجموعا ۵۸۰ میلیارد ریال اعتبار مشاغل خانگی توسط ۲ بانک عامل اجرای این طرح در استان جذب و باعث اشتغالزایی برای یکهزار و ۲۳۹ نفر شد.
وی به ۲۸ هزار نفر تعهد اشتغال سیستان و بلوچستان در سالجاری هم اشاره کرد و افزود: این مهم با همیاری و همکاری همه دستگاه‌ها و نهادها در استان محقق می‌شود.
آرامش اظهار داشت: از محل اعتبارات بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه نیز سال گذشته ۲۳۹ میلیارد تومان در استان تسهیلات پرداخت شد و زمینه اشتغالزایی برای چهار هزار و ۶۱۴ نفر را فراهم کرد.
وی تسریع در صدور مجوزهای کسب و کار، رفع موانع سرمایه‌گذاری، تامین زیرساخت‌های مورد نیاز طرح‌های اقتصادی، استفاده از ظرفیت بخش خصوصی بویژه بخش تعاون و برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی و بازارچه‌های محلی را از جمله محورهای تحقق اشتغال تعهد شده سال ۱۴۰۱ در سیستان و بلوچستان بیان کرد.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان اشتغال زایی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان اشتغال زایی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان اشتغال زایی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۹۳۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه اکسپو فرصتی برای ارائه ظرفیت‌های سرمایه گذاری سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، غرفه سیستان وبلوچستان هم کانون توجه سرمایه گذاران داخل و خارجی قرار گرفته است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سیستان و بلوچستان بعد از سیل (عکس)
  • فیلم| اعترافات عضو گروهک تروریستی انصارالفرقان در سیستان و بلوچستان
  • سازش ۶۷ درصد پرونده‌های ارجاعی به مشاوران کلانتری‎های سیستان و بلوچستان
  • (تصاویر) آبتنی کودکان در سیل سیستان و بلوچستان
  • نمایشگاه اکسپو فرصتی برای ارائه ظرفیت‌های سرمایه گذاری سیستان و بلوچستان
  • وقوع سرقت در سیستان و بلوچستان ۱۸ درصد کاهش یافت
  • حمایت بسیج سازندگی از مهارت آموختگان آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان
  • ۱۸۸ طرح هادی روستایی در استان بوشهر در حال اجرا است
  • حمایت از طرح‌های اشتغال‌زایی روستایی در همدان
  • امدادرسانی سپاه و‌ ارتش در سیل سیستان و بلوچستان