Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به ضرورت شفاف‌سازی وزارت ارتباطات و فناوری درباره گرانی تعرفه اینترنت، گفت: مردم هزینه خدمات دریافتی را پرداخت می‌کنند اما اگر وزارت ارتباطات به دنبال افزایش قیمت تعرفه اینترنت است، باید خدمات جدیدی نیز تعریف کند یا کیفیت ارتقا یابد در غیر این صورت نوعی گرانفروشی و کم فروشی رخ داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش سرویس سیاسی آریا به نقل از خانه ملت؛لطف اله سیاه کلی درباره گرانی اینترنت، گفت: هرچند وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و معاونان وی معتقدند که قیمت اینترنت افزایش پیدا نکرده اما اپراتورها نرخ اینترنت را افزایش داده‌اند.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات باید به موضوع افزایش قیمت اینترنت ورود کند، افزود: این وزارتخانه باید درباره قراردادها با اپراتورها اطلاع‌رسانی کند تا مشخص شود که تصمیم اپراتورها درباره افزایش اینترنت قانونی یا غیرقانونی است که به نظر می‌رسد این تصمیم در چارچوب قوانین صورت نگرفته باشد.

وی با اشاره به اینکه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات باید درباره روند افزایش قیمت اینترنت شفاف‌سازی کند، اضافه کرد: مردم از گرانی اینترنت و کاهش سرعت آن برداشت‌های مختلفی مانند فیلترینگ و کاهش پهنای باند دارند درحالیکه گرانی اینترنت ارتباطی با فیلترینگ و کاهش پهنای باند ندارد و مربوط به عملکرد اپراتورها است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه وزیر ارتباطات باید پاسخگوی کیفیت نامناسب اینترنت نیز باشد، تصریح کرد: مردم هزینه خدمات دریافتی را پرداخت می‌کنند اما اگر وزارت ارتباطات به دنبال افزایش قیمت تعرفه اینترنت است، باید خدمات جدیدی نیز تعریف کند یا کیفیت ارتقا یابد در غیر این صورت نوعی گرانفروشی و کم فروشی اتفاق افتاده است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به کیفیت نامطلوب اینترنت در ایران، بر ضرورت نظارت دقیق بر فعالیت و عملکرد اپراتورها به منظور رفع ایرادات احتمالی تاکید کرد

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سیاه کلی اینترنت ارتباطات و فناوری وزیر ارتباطات افزایش قیمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۹۴۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت بیش از ۷۰ مرکز خدمات مشاوره‌ای در استان اردبیل

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل از فعالیت بیش از ۷۰ مرکز خدمات مشاوره‌ای و روانشناسی در سطح استان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، حامد رضایی در گفت‌وگو با برنامه رادیویی «سلام ساوالان» ضمن تبریک روز روانشناس اظهار کرد: شعار روز روانشناس سال‌جاری «امیدآفرینی با توسعه خدمات روانشناسی، مشاوره و مشارکت مردم» است و سازمان بهزیستی به عنوان متولی امر و ادارات کل بهزیستی استان‌ها و ادارات بهزیستی شهرستان‌ها نیز به تبع این اداره، مسئولیت‌های ویژه‌ای در حوزه خدمات روانشناسی دارند و ما نیز سعی داریم تا با تلاش همکاران در این زمینه، بهترین خدمات را به جامعه هدف ارائه کنیم.

وی افزود: یکی از خدمات ویژه بهزیستی، مشاوره رایگان، امن و محرمانه خط تلفنی ۱۴۸۰ است که همه مردم می‌توانند از ساعت هشت صبح تا ۱۲ شب از این خدمات مشاوره‌ای در زمینه‌های خانواده، تحصیلی، تربیت فرزند، اختلالات روانی، ازدواج، شغلی و کودک و نوجوان استفاده کنند.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل ادامه داد: در سطح استان بیش از ۷۰ مرکز روانشناسی و مشاوره، خدمات متفاوتی را به مردم ارائه می‌کنند و همگی سعی دارند تا آلام مرتبط با روح و روان انسان‌ها را کاهش دهند.

رضایی افزود: ما نیز سعی داریم تا آموزش‌هایی را مطابق با علم روز روانشناسی به روانشناسان و افرادی که در این حوزه فعالیت می‌کنند، ارائه دهیم تا ضمن پیشرفت این حوزه، خدمات بهتر و تخصصی به جامعه هدف ارائه کنیم.

وی اظهار داشت: از طرف بهزیستی برای حمایت از اقشار کم‌درآمد جامعه به جهت استفاده از خدمات روانشناسی، یاری برگ ارائه می‌کنیم که به روانشناسان مربوطه تحویل داده می‌شود و هزینه جلسات مشاوره افراد تحت پوشش را بهزیستی متقبل می‌شویم.

رضایی گفت: همچنین در این زمینه دغدغه مهمی که در دولت سیزدهم پیگیر آن هستیم، تحت پوشش قرار گرفتن خدمات مشاوره و روانشناسی است تا عموم مردم بتوانند به راحتی از این خدمات استفاده کنند.

کد خبر 748819

دیگر خبرها

  • تولید نوکیای تقلبی متوقف می‌شود+ فیلم
  • فعالیت بیش از ۷۰ مرکز خدمات مشاوره‌ای در استان اردبیل
  • ثبت نام اینترنت فیبر نوری + جزئیات
  • کشف محموله گوشی تلفن همراه سرقتی در گرمسار
  • کلاهبرداری با ترفند رسیدساز جعلی
  • دو راهکار کاهش ارزبری واردات بی رویه موبایل
  • حضور معاون وزیر حمل‌ونقل و زیرساخت ترکیه در غرفه همراه اول
  • ببینید | تصاویری از دزدی تلفن همراه در پشت چراغ قرمز در کمتر از 30 ثانیه!
  • آیا رویه واردات در مقابل صادرات خود اصلاح می‌شود؟
  • آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی