Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@23:47:14 GMT

لیگ برتر بسکتبال| پروتکل‌هایی که رعایت نمی‌شوند! + عکس

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۹۴۸۶۴

لیگ برتر بسکتبال| پروتکل‌هایی که رعایت نمی‌شوند! + عکس

پروتکل‌های بهداشتی در لیگ برتر بسکتبال، طبق وعده مسئولان، رعایت نمی‌شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بازی‌های مرحله نیمه نهایی و فینال لیگ برتر بسکتبال کشور بر اساس پیگیری فدراسیون بسکتبال و اخذ موافقت‌ها با حضور تماشاگران چهار تیم برتر این دوره از مسابقات طبق شرایط و ضوابط خاص برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اطلاعیه فدراسیون بسکتبال آمده بود: «تماشاگرانی می‌توانند بلیت بازی را تهیه کنند که از نوبت دوم واکسن آنها 14 روز گذشته باشد، استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی هم برای تماشاگران الزامی است».

توضیحات مسئول کمیته مسابقات فدراسیون بسکتبال درباره حضور تماشاگران

نادر باقری، مسئول کمیته مسابقات فدراسیون بسکتبال در این مورد گفته بود: «با توجه به تغییرات سالن آزادی و جایگاه تیم‌ها که در طبقه همکف انجام شده، برای حضور تماشاچیان محدودیت داشته و فقط می‌توانیم از سالن طبقه بالا استفاده و باید فاصله بهداشتی را با همین محدودیت رعایت کنیم».

به گزارش تسنیم تصاویر زیر اما نشان می‌دهد که حداقل پروتکل‌های بهداشتی (ماسک) در لیگ برتر و بازی شب گذشته بین شهرداری گرگان و شیمیدر رعایت نشده است.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ برتر بسکتبال بسکتبال لیگ برتر بسکتبال بسکتبال فدراسیون بسکتبال لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۹۴۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رعایت نکات بهداشتی در استفاده از حشره کش‌های خانگی

به گزارش خبرگزاری مهر، قاسمی، با تاکید بر لزوم توجه به پروانه ساخت حشره کش‌ها در هنگام خرید، گفت: استعلام مجوزهای بهداشتی حشره کش‌ها از طریق زیرسامانه‌های سازمان غذا و دارو امکان پذیر است.

وی اظهار کرد: به منظور اطمینان از اصالت حشره کش‌ها و جلوگیری از خطرات ناشی از مصرف محصولات تقلبی، مصرف کننده ها حتماً باید موقع خرید به پروانه ساخت بهداشتی درج شده روی آن توجه کنند.

قاسمی با تاکید بر لزوم توجه به نحوه نگهداری و مصرف حشره کش‌ها، اظهار کرد: حتماً هنگام خرید علاوه بر پروانه ساخت باید به مندرجات روی محصول در مورد نحوه نگهداری و مصرف توجه شده و همواره دور از دسترس کودکان، نور، حرارت، رطوبت، مواد غذایی و مواد شوینده نگهداری شود.

کارشناس سازمان غذا و دارو تصریح کرد: حشره کش‌های خانگی به صورت پودر و اسپری هستند که در هنگام مصرف حتماً باید از دستکش، ماسک و عینک استفاده شود.

وی خاطرنشان کرد: در صورت بروز حساسیت پس از مصرف حشره کش‌ها فرد باید به سرعت به همراه محصول یا برچسب اطلاعات آن به مراکز درمانی مراجعه کند تا کادر درمان بر اساس اطلاعات فرآورده اقدامات درمانی متناسب را انجام دهند.

کد خبر 6088887 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • پیروزی شاهین‌طبع در جدال مهران‌های بسکتبال/ استیونس همچنان می‌درخشد
  • لیگ برتر بسکتبال، طبیعت از سد ذوب‌آهن گذشت
  • لیگ برتر بسکتبال| طبیعت از سد ذوب‌آهن گذشت
  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی
  • تلاش فدراسیون کبدی برای ادامه همکاری با «مازندرانی»
  • معرفی نفرات برتر مسابقات تنیس روی میز پیشکسوتان کشور
  • 8 تیم برتر جام حذفی و جای خالی سرخابی‌ها
  • جام کشتی تختی اهواز؛ نفرات برتر پنج وزن نخست مشخص شدند
  • رعایت نکات بهداشتی در استفاده از حشره کش‌های خانگی