Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-05-04@04:42:54 GMT

افزایش جزئی تردد در محورهای برون شهری

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۹۴۹۶۱

افزایش جزئی تردد در محورهای برون شهری

مرکز مدیریت راه های کشور اعلام کرد: براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲ هزار و ۴۴۹ ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری در شبانه ‌روز گذشته، میزان تردد نسبت به روز قبل ۰.۶ درصد افزایش یافته است.

به گزارش روز جمعه ایران اکونومیست از پایگاه خبری وزارت راه‌وشهرسازی بر اساس تصاویر دریافتی از دوربین های نظارتی، سامانه‌های ترددشمار و گشت های شعب راهداری سراسر کشور، در حال حاضر به‌استثنای محورهای مسدود و ممنوع اعلام شده،‌ مابقی محورهای مواصلاتی کشور باز و تردد در آن ها به روال عادی در جریان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در شبانه ‌روز گذشته ، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲ هزار و ۴۴۹ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، میزان تردد نسبت به روز قبل ۰.۶ درصد بیشتر شده است.

همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین ۱۳.۸ درصد بوده، اوج تردد بین ساعات ۱۸ الی ۱۹ و کمترین تردد بین ساعات ۴ الی ۵ انجام شده است.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ، تردد جاده ای ، ترافیک

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای تردد جاده ای ترافیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۹۴۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۱ میلیون تردد در جاده های استان تهران ثبت شد

تین نیوز

مرکز مدیریت راه های استان تهران اعلام کرد:در فرودین ماه امسال بیش از ۲۱ میلیون خودرو از جاده های استان تهران عبور کردند و تردد آنها از طریق سامانه های هوشمند ثبت شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از دستگاههای تردد شمار فعال در محورهای مواصلاتی تهران، طی فروردین ماه امسال ۲۱ میلیون ۸۷۷ هزارو ۶۸۴ خودرو از محورهای مواصلاتی استان تهران تردد کردند که این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۹درصد افزایش نشان می هد.

این گزاش می افزاید: در این بازه زمانی بیشترین تردد در استان در محور آزادراه کرج تهران با متوسط تردد روزانه ۲۲۹ هزار و ۵۹۹ تردد به صورت رفت و برگشت می باشد که در این بازه زمانی حدود ۶ درصد تردد در محورهای مواصلاتی تهران مربوط به خودروهای سنگین و سرعت متوسط وسایل نقلیه نیز ۷۴ کیلومتر در ساعت درج شده است.

در این گزارش آمده است: طی این مدت ۱۱ میلیون ۵۸۶ هزار و ۲۰۵ خودرو با پلاک استان تهران در سایر استانهای کشور مشاهده گردیده که بیشترین مقصد سفر به استان های البرز ، قزوین و مازندران بوده است.

در گزارش این مرکز با اشاره به ماندگاری وسایل نقلیه در استان تهران آمده است: این جریان نشان دهنده آن است که در فروردین ماه سال جاری تقریبا ۳۹۹ هزار و ۴۲۲ عدد وسیله نقلیه معادل ۲۲ درصد از کل وسایل نقلیه غیربومی مشاهده شده در استان بین ۱ تا ۴ روز در استان اقامت داشتند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • تردد روان در محورهای شمالی کشور
  • تشکیل ۴۳۴ پرونده برای رانندگان متخلف ناوگان برون شهری آذربایجان غربی
  • تشکیل ۴۳۴ فقره پرونده برای رانندگان متخلف ناوگان برون‌شهری آذربایجان‌غربی
  • ۲۱ میلیون تردد در جاده های استان تهران ثبت شد
  • بارندگی در همدان تصادفات را ۴۰ درصد افزایش داد
  • احتمال سیلاب و ریزش کوه در محورهای کوهستانی خوزستان/ پیش‌بینی افزایش ۱۵ درصدی تردد
  • افزایش ۴ درصدی ترددها در جاده های کرمان
  • ترددهای جاده‌ای بین استانی ۱۱درصد افزایش یافت
  • ورود مسافران خارجی از مرز بیله‌سوار ۱۰۳ درصد افزایش یافت
  • محدودیت های ترافیکی ۱۲ تا ۱۶ اردیبهشت در محورهای مواصلاتی کشور