Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست شرکت عمران پردیس از تامین مالی پروژه تصفیه خانه شماره دو فاضلاب از طریق تهاتر زمین خبر داد. تا زمان ساخت این تصفیه‌خانه فاضلاب فاز ۸ به لاگون‌های موقتی هدایت می‌شود. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پیمان پیرفرشی سرپرست عمران این شهر در دیدار با پیمانکاران زیرمجموعه قرارگاه خاتم برای ساخت پروژه تصفیه خانه شماره دو فاضلاب ، اعلام کرد: کارهای عملیاتی به سرعت پیگیری و خرید تجهیزات در دستور کار قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عملیات اجرایی این تصفیه‌خانه در سال گذشته توسط وزیر وقت راه و شهرسازی آغاز شد و اکنون این پروژه به عنوان بزرگ‌ترین پروژه‌ زیرساختی در پردیس در حال اجراست. با توجه به لزوم هدایت فاضلاب مساکن مهر به تصفیه‌خانه شماره دو، تکمیل این پروژه از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

با توجه به نوع قرارداد مشارکتی با قرارگاه جهت اجرای این پروژه، تمام هزینه‌های مورد نیاز به صورت تهاتر اراضی خواهد بود. در همین خصوص و به منظور تسریع در اجرای عملیات تصفیه‌خانه، با تاکید پیرفرشی، تهاترهای لازم جهت تامین منابع مالی صورت خواهد گرفت.

پیرفرشی بیان کرد: پروژه تصفیه‌خانه شماره دو فاضلاب پردیس که در دو مدول اجرا خواهد شد، باعث می‌شود تا فاضلاب فازهای مسکن مهر به این محل منتقل شده و دیگر مشکلی بابت فاضلاب در پردیس وجود نداشته باشد.

به گزارش تسنیم، تا زمان اجرای کامل این پروژه، فعلا فاضلاب فازهای 5، 9 و 11 مسکن مهر به طور موقت به تصفیه‌خانه شماره یک پردیس منتقل می‌شود و فاضلاب فاز 8 نیز به لاگون‌های احداثی موقتی، هدایت خواهد شد.

میزگرد تسنیم| سالانه 20 میلیون مترمکعب فاضلاب انسانی وارد سد ماملو می شود/ وظیفه احداث تصفیه خانه فاضلاب در پردیس بر عهده شرکت عمران پردیس بوده است

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تصفیه خانه شماره دو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۹۵۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصفیه خانه آب بشاگرد تابستان امسال آبگیری می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی آب و فاضلاب هرمزگان، ذوالفقار مهدی زاده در حاشیه بازدید از تصفیه خانه بشاگرد اظهار داشت: با توجه به اهمیت پروژه و بهره مندی جمعیت زیادی از مردم بشاگرد از اجرای این طرح در تلاش هستیم تا اوایل تیرماه آبگیری این تصفیه خانه انجام شود.

وی میزان ظرفیت این تصفیه خانه را ۱۷۰ لیتر بر ثانیه عنوان کرد و افزود: پیشرفت این پروژه از لحاظ کمی و کیفی قابل قبول است و طی دو سال گذشته با تأمین منابع مالی، تکمیل این پروژه سرعت گرفته است و تلاش می‌کنیم اعتبارات مورد نیاز این پروژه را تخصیص دهیم.

معاون مهندسی و توسعه آبفای کشور ادامه داد: بخشی از اعتبارات این پروژه نیز از محل مولدسازی با تلاش استاندار انجام خواهد شد که انتظار داریم با پیگیری‌ها این مهم به سرانجام برسد.

مهدی زاده همچنین تلاش‌های مدیرعامل آبفای هرمزگان را در زمینه آبرسانی به روستاها ستود.

در این بازدید همچنین عبدالحمید حمزه پور، پیشرفت فیزیکی تصفیه خانه بشاگرد را ۴۶ درصد عنوان کرد که ارزش فعلی آن ۴۰۰ میلیارد تومان است.

وی ادامه داد: در حال حاضر از طریق نصب پکیج اضطراری، ۳۰ لیتر بر ثانیه آب تولید و برای تأمین آب یک شهر ۹ روستا پمپاژ می‌شود.

کد خبر 6088367

دیگر خبرها

  • بازدید مدیر عامل شرکت آبفای استان یزد از تصفیه خانه آب شهر میبد
  • تحویل زمین به آبکاران به شرط آغاز ساخت پیش‌تصفیه
  • تصفیه خانه فاضلاب شهر خوی، نیازمند نیروگاه انرژی های تجدید پذیر
  • بهره‌برداری از اولین تصفیه‌خانه مدرن فاضلاب روستایی در قزوین
  • آبفای لرستان ۱۰۰ پروژه در دست اجرا دارد
  • تصفیه خانه آب بشاگرد تابستان امسال آبگیری می‌شود
  • توسعه ۱۷ کیلومتری شبکه و خط انتقال فاضلاب در استان قزوین
  • ۱۱۰۰ کیلومتر شبکه فاضلاب استان قزوین شست‌وشو شد
  • تصفیه خانه فاضلاب از هدر رفت آب درصنایع آب بر پیشگیری می‌کند
  • اعتباری برای روستاهای ضرر دیده از طرح «قمرود» پرداخت نشده است