Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه فجرسپاسی از مدیران استانی خواسته ورزشگاه حافظیه را آماده کنند

باشگاه فجرسپاسی بیانیه ای را منتشر کرده است.

به گزارش طرفداری، این بیانیه را می خوانید:

باشگاه فرهنگی ورزشی فجر شهيد سپاسی با وجود مشكلات اقتصادی و آنهم به دليل كيفيت نامناسب ورزشگاههای موجود در استان، مجبور شد يک بازی خانگی خود را در شهر مشهد مقدس و محروم از حمايت هواداران و رسانه های محلی انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با اين تفاسير و در سه بازی باقيمانده خانگی باشگاه به صورت مصرانه از همه مسئولان و دست اندركاران محترم استان تقاضا دارد زمان باقي مانده تا اولين بازی مهم مقابل تيم نفت مسجد سليمان  همت و تلاش مضاعف کرده و تحت هر شرايط ممكن ورزشگاه خاطره انگيز حافظيه را برای ميزبانی بازيهای فجر شهيد سپاسی مهيا کنند.

اين كمترين خواسته باشگاه از مسئولين محترم استان است، آنهم در شرايطی كه همه ی ما می دانیم حضور تماشاگران خوب و باتعصب شیرازی و رسانه ها و … در استادیوم چقدر می تواند به موفقیت و نتیجه گیری تیم کمک کند.

در انتها و در اين ماه پر خیر و برکت رمضان برایتان قبولی طاعات و عبادات را از درگاه ايزد منان آرزومنديم. ما را از دعای خیرخود بی نصیب نکنید. التماس دعا

روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی فجر شهيد سپاسی

اخبار داغ 

اولین واکنش علی دایی به ماجرای باز کردن کرواتش در قطر مهدوی کیا: اگر صعود به المپیک سخت نبود 40 سال طول نمی کشید پخش ترانه قمرالملوک وزیری به جای سرود ملی ایران! استوری جنجالی کیلیان ام باپه؛ یوونتوسی ها به تکاپو افتادند جرارد پیکه و بارسلونا سوژه شوخی باشگاه اسپارتاک مسکو شدند

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۹۵۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی فجر سپاسی و گل گهر + فیلم

گل گهر با برتری سه بر صفر راهی مرحله یک‌چهارم نهایی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال فجر سپاسی و گل گهر در چارچوب رقابت‌های مرحله یک‌هشتم نهایی جام‌حذفی ایران از ساعت ۱۸ _جمعه هفتم اردیبهشت_ مقابل هم صف‌آرایی کردند که در نهایت با پیروزی سه بر صفر گل‌گهر به پایان رسید.

سعید سحرخیزان در دقیقه ۱۴، روبرتو تورس در دقیقه ۷۸ و مسعود زائر کاظمینی در دقیقه ۸۶ برای گل گهر گلزنی کردند.

خلاصه بازی فجر سپاسی و گل‌گهر کد خبر 748166

دیگر خبرها

  • مکان بازی پیکان - استقلال تغییر می‌کند!
  • شوق و هیجان 15 هزارنفری برای فرار از افسردگی
  • اولین کنسرت در خانه رئال مادرید؛ برنابئو، میزبان فستیوال «دیوانه موسیقی» / عکس
  • فولاد جلوی جنجال بزرگ در خوزستان را گرفت (عکس)
  • مهدی شیری: هواداران مقابل استقلال ورزشگاه را پر کنند
  • ببینید | خلاصه بازی فجر سپاسی ۰ - گل گهرسیرجان ۳
  • خلاصه بازی فجر سپاسی و گل گهر + فیلم
  • صعود شاگردان اوزونیدوس با برتری برابر فجر سپاسی
  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌ دراز
  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌دراز