Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@16:11:05 GMT

هشدار نسبت به قانونمندان قانون شکن

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۹۵۸۵۲

هشدار نسبت به قانونمندان قانون شکن

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی آل‌هاشم امام جمعه تبریز امروز در خطبه‌های نماز عبادی و سیاسی  تبریز و در جمع با شکوه نمازگزاران مصلای اعظم امام‌خمینی (ره) این شهر با بیان اینکه یکی از راهکارهای رسیدن به تقوا عدالت است، اظهار کرد: یکی از راه‌های رسیدن به عدالت مبارزه با فقر و فساد  مخصوصا فساد اقتصادی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یکی از مفاسد  اقتصادی را سو استفاده از اصل 44 قانون اساسی و واگذاری کارخانه‌ها به بخش خصوصی دانست و گفت: روند اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی از زمان ابلاغ آن توسط مقام معظم رهبری تا به حال مطلوب نبوده است و مصلحت کشور ایجاب می‌کند که اصل ۴۴ قانون اساسی و واگذاری امور به بخش خصوصی اجرا شود.

آل هاشم نسبت به قانونمندان قانون شکن هشدار داد و گفت: برخی افراد هستند قانون خوب می دانند و با سو استفاده از اصل 44 قانون اساسی کارخانه ای را خریداری و به بهانه های مختلف بعد کارخانه را تعطیل و کارگران را بیکار و صاحب زمین میلیاردی کارخانه و عوامل آن می شوند.

امام جمعه تبریز یکی از ضرورت‌های رونق و جهش تولید را ضرورت توجه بر اهلیت افراد در واگذاری صنایع و کارخانه‌ها به بخش خصوصی دانست و افزود: بی توجهی به اهلیت افراد، امکان سوء استفاده را به برخی سود جویان خواهد داد و تعطیلی مجموعه‌های تولیدی و تغییر کاربری آنها زیرپا گذاشته شدن حقوق کارگران را به دنبال خواهد داشت.

این خبر تکمیل می شود

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: امام جمعه تبریز اصل 44 قانون اساسی خطبه های نماز جمعه تبریز سیدمحمدعلی آل هاشم فارس تبریز واگذاری کارخانه ها به بخش خصوصی ماه مبارک رمضان شب های قدر قانون اساسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۹۵۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قانون‌گذاری‌های جدید حمایت از معلمان اعمال شود

ایسنا/اردبیل در مراسمی با حضور فرماندار اردبیل زنگ سپاس در مدرسه شیخ مفید اردبیل نواخته شد و از معلمان تجلیل و قدردانی شد.

سید محمد اعتماد، ۱۲ اردیبهشت در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری و شهدای معلم گفت: جایگاه و شان معلمی بسیار بالاست که این جایگاه همیشه باید گرامی داشته شود.

مشاور استاندار اردبیل با اشاره به مطالبات  معلمان گفت: در این راستا باید قانون گذاری‌های جدید حمایت از معلمان اعمال شود و در بودجه پیش بینی شود که با جدیت پیگیر این امر هستیم.

اعتماد تصریح کرد: معلمان نقش اساسی در تربیت نیروهای نخبه و کاردان دارند که آینده کشور توسط این نیروها تضمین می‌شود که در این راستا جایگاه معلم بسیار حائز اهمیت است.

وی گفت: دانش‌آموزان باید قدردان معلمان  باشند و همیشه به شان و جایگاه معلم احترام کنند که نقش اساسی در تربیت و پرورش آنها دارند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • معرفی اعضای شبکه اجرای قانون اساسی در استان بوشهر
  • واگذاری کارخانه سامان کاشی بروجرد به هیات حمایت از صنایع
  • ذاکری: تنها ۱۸ درصد دارایی ها به بخش خصوصی واقعی واگذار شده است/ سرمایه‌ها در دست اقلیتی متمرکز شده که امروز امکان کنترل آنها نیست / هشدار نسبت به تهی سازی ظرفیت دولت با خصوصی سازی رانتی
  • (عکس) شغل جدید لیونل مسی چیست؟
  • فیلم | تجربه واگذاری لکوموتیوهای آلستوم به مپنا، برای مدعیان خصوصی سازی کافی است
  • واگذاری استقلال و پرسپولیس، ضرورت رقابت با حرفه ای‌ها
  • آمادگی استان جهت واگذاری زمین به کارگران دارای شرایط
  • قانون‌گذاری‌های جدید حمایت از معلمان اعمال شود
  • فروردین: مالکان جدید استقلال و پرسپولیس دنبال تغییر فوری مدیریت باشگاه‌ها نباشند
  • نکونام: به نتایج تیم‌های دیگر کاری نداریم