Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-30@23:56:22 GMT

«دوشنبه» میزبان شورای سران نهادهای دیپلماتیک همسود

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۹۶۰۹۵

«دوشنبه» میزبان شورای سران نهادهای دیپلماتیک همسود

نشست آتی شورای وزیران امور خارجه کشورهای مستقل مشترک المنافع 13 می به میزبانی تاجیکستان در شهر دوشنبه برگزار می شود.

به گزارش مشرق، نشست آتی شورای وزیران امور خارجه کشورهای همسود در ماه می در شهر دوشنبه پایتخت تاجیکستان برپا می شود.

«میخائیل یوداکیم اف» مدیر دپارتمان اول کشورهای همسود وزارت امور خارجه روسیه با اعلام این مطلب گفت: جلسات شورای وزیران امور خارجه همسود به طور سنتی دو بار در یک سال برگزار می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برگزاری جلسه آتی تقریبا روز 13 می در شهر دوشنبه و نشست پاییزی 13 اکتبر به میزبانی قزاقستان در شهر نورسلطان برنامه ریزی شده است.

بنابر سخنان وی، انتظار می رود که در این اجلاس وزرای امور خارجه کشورهای همسود در مورد طیف وسیعی از مسائل مربوط به همکاری در چارچوب این اتحادیه تبادل نظر، موضوعات مهم بین المللی و منطقه ای، از جمله، البته، اوضاع در اوکراین را بررسی می کنند.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین ماه رمضان قیمت تاجیکستان قزاقستان کشورهای همسود خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت امور خارجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۹۶۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری سخنگوی وزارت امور خارجه

نشست مطبوعاتی ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در محل ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران-اکسپو ۲۰۲۴ برگزار و سخنگوی وزارت امور خارجه پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3077016 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست مقدماتی اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی
  • آغاز به کار نشست مقدماتی پانزدهمین اجلاس سران سازمان همکاری‌های اسلامی در گامبیا
  • نشست مقدماتی اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی در گامبیا
  • بورل: چند کشور بزودی کشور فلسطین را به رسمیت خواهند شناخت
  • بلینکن با سران جمهوری آذربایجان و ارمنستان گفت‌وگو کرد
  • نشست خبری سخنگوی وزارت امور خارجه
  • هشدار اسرائیل به نمایندگان دیپلماتیک خود در سراسر جهان/ آغاز سفر منطقه‌ای وزیر خارجه آمریکا از عربستان/ دیدار وزیر امور خارجه بحرین با بشار اسد
  • دیدار وزیر خارجه بحرین با بشار اسد پس از ۱۳ سال
  • وزیر خارجه بحرین با بشار اسد دیدار کرد
  • مکمل‌های طرح نور در نهادهای فرهنگی اجرا شود