Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: تکمیل سدهای در دست احداث و پمپاژهای آب کشاورزی باید در اولویت مسئولین قرار گیرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته خرم‌آباد اظهار کرد: امروز کمبود آب در سطح کشور یک چالش جدی است، اما باید با مدیریت صحیح آن را اداره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: لرستان کانون رودخانه‌های دائمی، فصلی و آبشارهاست و نگاه تک‌بعدی به آب استان نباید وجود داشته باشد.

امام‌جمعه خرم‌آباد گفت: تسریع در روش‌های آبیاری قطره‌ای، اعمال مدیریت صحیح آب در کشور و لرستان، تکمیل سدهای در دست احداث و پمپاژهای آب کشاورزی باید در اولویت مسئولین قرار گیرد.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان ادامه داد: از مسئولین مربوطه می‌خواهیم که از ورود کشاورزان غیربومی به استان جلوگیری کرده تا کاشت محصولات آبدوست گرفته شود.

امام‌جمعه خرم‌آباد با اشاره به فعالیت ستاد تنظیم بازار گفت: متأسفانه عدم تنظیم بازار باعث شده مردم آزرده شوند، کنترل قیمت اقلام موردنیاز مردم در بخش‌های خوراکی و غیرخوراکی، بهداشتی، خدماتی، ساختمانی و سایر اقلام مردم را نگران کرده است.

حجت‌الاسلامئشاهرخی تأکید کرد: تنظیم بازار باید با کار جهادی و برخورد با گران‌فروشی عملی شود و در اولویت کار دولت قرار گیرد.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان در ادامه ولادت امام حسن مجتبی ع را تبریک گفت و یادآور شد: دوران ده سال امامت امام حسن مجتبی (ع) یک دوران پرفراز نشیب از لحاظ اختلاف بود و معاویه از همه راه‌های ممکن جهت سخت‌گیری استفاده می‌کرد.

امام‌جمعه خرم‌آباد اضافه کرد: ماه مبارک رمضان فرصتی است، برای بازنگری و ازاین‌رو باید در این ماه کمک به دیگران و نیازمندان، صله ارحام و غیره در اولویت قرار گیرد.

حجت‌الاسلام‌ شاهرخی در ادامه از همکاری ارتش، سپاه پاسداران، سازمان آتش‌نشانی، شهرداری ناحیه ۲ که جهت آماده کردن مصلای جدید خرم‌آباد اقداماتی انجام داده‌اند تشکر کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی امام جمعه خرم آباد سازمان آتش نشانی سپاه پاسداران سازمان آتش نشانی ماه مبارک رمضان استان لرستان قرار گیرد خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۹۶۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید استاندار خراسان رضوی از پروژه ملی قطار «مشهد-گلبهار-چناران» / عملیات احداث سرعت می‌گیرد

به گزارش قدس خراسان به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت به همراه جواد خدائی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و جمعی از مسوولان از پروژه ملی قطار «مشهد-گلبهار-چناران» بازدید به عمل آورد.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی در حاشیه این بازدید اظهار کرد: در برنامه امروز استاندار خراسان رضوی، تقاطع به تقاطع و نقاط حساس مسیر قطار «مشهد-گلبهار-چناران» بازدید شد.
 
داعی افزود: با برنامه‌ریزی مدون و تامین اعتبار باید تلاش کنیم مسیر تونل را هم موازی با خط یک به جلو ببریم و مترو را تحویل بهره‌برداران اصلی یعنی مردم بدهیم.

گفتنی است؛ پروژه قطار حومه‌ای «مشهد-گلبهار-چناران» در سال ۸۴ به تصویب شورای هماهنگی ترافیک کشور رسید و در سال ۹۱ عملیات اجرایی آن آغاز شده است. بر این اساس حد فاصل ۴۰ کیلومتری مشهد تا گلبهار از این طریق سهل‌الوصول‌تر شده و در ادامه چناران نیز به این پروژه افزوده شده تا شبکه ریلی مشهد و استان به‌ نحوی به خط‌آهن مشهد - گرگان متصل شود.

دیگر خبرها

  • بازدید استاندار خراسان رضوی از پروژه ملی قطار «مشهد-گلبهار-چناران» / عملیات احداث سرعت می‌گیرد
  • تکمیل زیرساخت‌های شهرک دارویی بیضا شتاب می‌گیرد
  • بهره برداری از سدهای کمندان و تاج امیر در سال جاری
  • احداث تقاطع سه سطحی در میدان فتح/ تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره) ترافیک غرب تهران را کاهش می‌دهد
  • پیکر مطهر شهید گمنام عصر روز جمعه مورد استقبال مردم رفسنجان قرار می‌گیرد
  • تکمیل و توسعه زنجیره ارزش سفال و کشمش اولویت استان همدان
  • فاز اول پروژه جاده مرزی آستارا با پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصد در حال تکمیل است
  • مدارس نیمه‌تمام آذربایجان‌غربی تکمیل می‌شود
  • توجه به معلمان در اولویت امور قرار گیرد
  • پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود | تا شایعات هست نباید اصرار بر حضور در نماز جمعه داشت