Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@11:23:37 GMT

قابلیت Communities در واتساپ رونمایی شد

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۹۶۳۵۱

قابلیت Communities در واتساپ رونمایی شد

متا میلیون‌ها دلار برای سرمایه گذاری و آینده شبکه‌های اجتماعی هزینه می‌کند، اما در کوتاه مدت این غول فناوری به دنبال افزایش کارایی و افزایش قدرت پیام رسان خود برای ارتباط و اتصال کاربران به شیوه‌ای خصوصی‌تر است. بنا به گزارش TechCrunch، به همین منظور این شرکت از به روزرسانی قابل توجه خود در برنامه پیام رسان واتساپ خبر داد که نه تنها به کاربران اجازه می‌دهد تا به طور خصوصی با دوستان و خانواده خود ارتباط برقرار بلکه در گروه‌های بزرگتر گفتگو و مباحثه به نام انجمن (Communities) شرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هدف از این انجمن ها، ایجاد ویژگی‌های جایگزینی غنی برای گروه‌های چت بزرگتر که اشتراک فایل ها، تماس گروهی ۳۲ نفره، واکنش‌های ایموجی و همچنین کنترل توسط ادمین و ابزار‌های مدیریتی را فراهم می‌کند.

بیشتر بخوانید

ویژگی های جدید به برنامه Health آیفون اضافه می شود

برای افزایش تعداد اعضای انجمن ها، ادمین‌ها می‌توانند اعضاء را به صورت جداگانه به انجمن‌ها اضافه کنند یا می‌توانند لینک دعوت را با آن‌ها به اشتراک بگذارند. همچنین برای کلاب‌ها و سایر گروه‌ها که رفت و آمد کاربران موقتی است ادمین‌ها در صورت صلاحدید قادر به حذف آن‌ها از این انجمن‌ها خواهند بود. علاوه بر این، فقط ادمین‌ها می‌توانند از طریق انجمن اصلی، اطلاعیه‌ها را با همه اعضای انجمن به اشتراک بگذارند که در ابتدا از چند هزار کاربر پشتیبانی می‌کند. با افزوده شدن این ویژگی، اعضای انجمن فقط می‌توانند در گروه‌های کوچکتری که مدیران ایجاد کرده یا مورد تایید آن‌ها است چت کنند.

با این حال در تنظیمات واتساپ، کاربران می‌توانند از قبل مشخص کنند که چه کسی می‌تواند آن‌ها را به یک چت گروهی (انجمن) اضافه کند. کاربران همچنین می‌توانند تخلف‌ها را گزارش و حساب‌ها را مسدود و در صورت عدم تمایل در مشارکت در انجمن ها، به صورت پنهانی (مانند چت‌های سنتی واتساپ کاربران دیگر متوجه خروج آن‌ها نشوند) آن را ترک کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان فضای مجازی دريچه فناوری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واتس اپ ویژگی جدید گوشی آیفون گوشی اندرویدی انجمن ها گروه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۹۶۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت غمناک دانش‌ آموزانی که به‌ دلیل سیل و تخریب جاده ها به کنکور نرسیدند

تین نیوز

سیل اردیبهشت ۱۴۰۳ در خراسان جنوبی خرابی زیادی به بار آورد. نکته تلخ، این که دانش آموزان منطقه  محروم زیرکوه یک سال زحمت کشیدند اما درست در روز کنکور، سیل جاده ها را تخریب کرد و آن ها نتوانستند به جلسه امتحان برسند. می گویند صدایمان به گوش کسی نمی رسد.

 قابلیت دسترسی  (accessibility)، میوه  اصلی درخت حمل ونقل برای کاربران است. هر چه قابلیت دسترسی یک ناحیه به نواحی دیگر کم تر باشد، آن ناحیه محروم تر می ماند، حتی اگر چنین استعدادهای خوب و عزیز و بزرگ منشی داشته باشد.

مدیران تارک الفعل قدیم و اخیر کشور، در تسبیب و تشدید این محرومیت ها، الی الابد سهیمند و این انباشته های شر را در انبان های خویش به یوم الحسرة می برند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • تفاوت های آیفون 13 و 13 پرو در چیست ؟
  • وضعیت غمناک دانش‌ آموزانی که به‌ دلیل سیل و تخریب جاده ها به کنکور نرسیدند
  • ۵ مدل پنکه پارس خزر محبوب و پرفروش برای روز‌های گرم تابستان
  • ساعت هوشمند فوق العاده سامسونگ گلکسی واچ پرو
  • رئیس انجمن دکترای علوم آزمایشگاهی تشخیص طبی ایران : آزمایشگاه‌های تشخیص‌طبی در بین گروه‌های پزشکی دارای کمترین شکایت هستند
  • برگزاری دوی نمادین با بزرگسالان اتیسم در تهران، رشت و ماهشهر
  • همه افراد فاقد پوشش بیمه می‌توانند بیمه سلامت دریافت کنند
  • اندازه‌گیری قند خون با گلکسی واچ 7 امکان‌پذیر خواهد شد
  • اندازه‌گیری قند خون با ساعت گلکسی واچ 7 امکان‌پذیر خواهد شد
  • MEC چیست و از کی در ایران است؟