Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-03@04:06:55 GMT

کسی به استقلال گفته بود از موقعیت‌هایش استفاده نکند؟

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۹۶۴۶۳

کسی به استقلال گفته بود از موقعیت‌هایش استفاده نکند؟

مربی پیشین تیم فوتبال استقلال از کادرفنی و بازیکنان خواست که بدون توجه به حواشی تمرکزشان را روی مسابقات لیگ برتر بگذارند.

به گزارش مشرق، آتیلا حجازی درباره حذف استقلال از رقابت‌های جام حذفی با شکست برابر نساجی مازندران در ضربات پنالتی اظهار داشت: استقلال شایسته برتری بود ولی از فرصت‌هایش استفاده نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضربات پنالتی هم 50 - 50 است و نمی‌شود روی آن حساب کرد. حیف شد استقلال حذف شد چون می‌توانست در این فصل هم قهرمان جام حذفی شود و هم لیگ برتر.

وی با اشاره به گلی که آرمان رمضانی به ثمر رساند و داور آن را مردود اعلام کرد، یادآور شد: صحنه گل آرمان رمضانی را چندین بار دیدم و متوجه نشدم که چرا این گل مردود اعلام شد. می‌گویند رمضانی دفاع حریف را شارژ کرده، در صورتی که چیزی نبود. مگر فوتبال اروپایی‌ها را نمی‌بینیم؟ آیا این برخوردها رخ نمی‌دهد؟ گل استقلال سالم بود و اگر سیستم VAR‌در فوتبال ایران وجود داشت این گل مورد قبول واقع می‌شد.

بیشتر بخوانید:

آجورلو: توهین کنندگان به مجیدی نباید در چینش داوران نقش داشته باشند

بازیکن پیشین استقلال در پاسخ به این سؤال که بیانیه‌نویسی‌ استقلال و پرسپولیس چقدر در حذف این دو تیم در جام حذفی تأثیرگذار بود، گفت: خیلی به این داستان‌ها ورود نمی‌کنم. درست است که استقلال در بحث داوری متضرر شد و در واقع یک جام را از دست داد ولی ممکن است در یک دیدار داوری به سود این تیم باشد. در ایران همه به داوری اعتراض می‌کنند. وقتی می‌بریم همه چیز خوب است و زمانی که می‌بازیم داور تقصیر دارد. در فوتبال دنیا، بیانیه نمی‌بینیم. یک تیم باید آنقدر قدرتمند باشد که هیچ چیزی مانع آن نشود. آیا کسی به استقلال گفته بود از موقعیت‌هایش در بازی با نساجی استفاده نکند؟ تمرکز استقلال باید روی 6 بازی لیگ برتر باشد تا به قهرمانی برسد و خط قرمزی روی این فرضیه‌ها بکشد.

حجازی در خصوص اینکه چه توصیه‌ای به فرهاد مجیدی دارد، گفت: اگر من سرمربی استقلال باشم تمرکزم را روی بازی‌های باقیمانده لیگ می‌گذارم. با از دست دادن جام حذفی، دنیا به آخر نرسیده و بازیکنان و مربیان بدانند قهرمانی لیگ مهم‌تر است. تمرکز همه اعضای تیم باید روی تمرین و مسابقات باشد و کاری به حاشیه‌ها نداشته باشند. اگر قرار به مصاحبه با رسانه‌ها باشد، آن را به سرپرست تیم یا دستیاران محول کنند. درست است که استقلال با 6 امتیاز بیشتر در صدر جدول قرار دارد ولی هیچ چیز فوتبال قابل پیش‌بینی نیست. بازی بایرن مونیخ و ویارئال در لیگ قهرمانان اروپا را می‌دیدم و متوجه شدم فوتبال خیلی بی‌رحم است. ویارئال در نود دقیقه فقط یک توپ آورد و همان را تبدیل به گل کرد و راهی مرحله بعد شد. امتیاز استقلال در لیگ بالا است ولی دلیلی برای رسیدن به قهرمانی نیست.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین ماه رمضان قیمت فوتبال استقلال آتیلا حجازی فرهاد مجیدی جام حذفی نساجی مازندران خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۹۶۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر خارجه فرانسه در مصر: از اسرائیل می‌خواهیم به رفح حمله نکند

وزیر خارجه فرانسه در اظهاراتی در مصر خواستار عدم اجرای حمله رژیم صهیونیستی به رفح شد.

به گزارش ایسنا، استفان سژورنه، وزیرخارجه فرانسه در سفری اعلام نشده به مصر گفت: «پیام پاریس و قاهره به اسرائیل این است که تصمیم حمله به رفح را اجرایی نکند.»

به نقل از شبکه اسکای نیوز، وزیر امور خارجه فرانسه تأیید کرد تلاش برای برقراری آتش‌بس میان رژیم صهیونیستی و غزه در ساعات آینده ادامه خواهد داشت.

سژورنه همچنین عنوان کرد: امیدوارم در صورت آتش‌بس در غزه، سه گروگان فرانسوی در لیست افرادی قرار گیرند که آزاد می‌شوند.

وی هشدار داد حمله به رفح، در جنوب نوار غزه، کمکی به دولت یهود در جنگ علیه حماس نخواهد کرد.

مصر، با قطر، یکی از کشورهای میانجی در این مذاکرات است.

پیش از سفر به مصر، وزیر خارجه فرانسه به لبنان و سرزمین‌های اشغالی سفر کرده بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رقابت گلرهای سرخابی به اوج خود رسید
  • ده‌روسی: چیزی نمی‌شود گفت، امسال سال لورکوزن است
  • 10 موقعیت گل از دست رفته گل باورنکردنی ستارگان فوتبال در لیگ برتر انگلیس / فیلم
  • سرپرست فولاد: ویسی از نبردن فولاد عصبانی بود/ نظارت بیشتر مانع از تضییع حق تیمی می‌شود
  • رفت و آمد نیمکت تراکتور برنامه‌ریزی شده بود
  • این شعر جعلی است!
  • پرسپولیس ۰ - ۰ سپاهان / تقسیم امتیاز در جدال سنتی / استقلال صدرنشین ماند
  • پرسپولیس تعارف استقلال را رد کرد؛ ال‌کلاسیکو خواب‌آور برنده نداشت
  • خالدآبادی: کاری به پرسپولیس و بازی‌هایش نداریم
  • وزیر خارجه فرانسه در مصر: از اسرائیل می‌خواهیم به رفح حمله نکند