Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@03:41:03 GMT

فروش ۱.۶ میلیاردی سینماهای کرمانشاه در سال ۱۴۰۰

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۹۶۶۳۸

فروش ۱.۶ میلیاردی سینماهای کرمانشاه در سال ۱۴۰۰

به گزارش خبرنگار مهر، محمدجواد کنجوری مدیر امور سینمایی حوزه هنری کرمانشاه در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: در سال گذشته با وجود پیک‌های مختلف شیوع بیماری کرونا در مجموع سینماهای استان کرمانشاه موفق به فروش ۱.۶ میلیاردی شدند.

وی ادامه داد: در سال ۱۴۰۰ در مجموع ۹۸ هزار نفر از فیلم‌های اکران شده در سینماهای استان کرمانشاه بازدید کردند که رقم ریالی آن معادل یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان فروش می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر امور سینمایی حوزه هنری کرمانشاه تصریح کرد: در حال حاضر چهار سینمای فعال در استان کرمانشاه وجود دارد و با توجه به رایزنی‌های صورت گرفته به دنبال آن هستیم سینماهای قدیمی که در سال‌های دور در کرمانشاه فعالیت داشتند را احیا کرده و به چرخه سینمایی استان کرمانشاه بازگردانیم.

وی همچنین از تلاش برای همکاری با دستگاه‌های مختلف برای در اختیار قرار گرفتن برخی مکان‌های مناسب سینما در شهرستان‌های اسلام آبادغرب، هرسین و پاوه خبر داد.

کنجوری همچنین به برگزاری بزرگترین رویداد هنری سینمایی کشور با عنوان جشنواره فیلم فجر در سینماهای استان کرمانشاه اشاره کرد و افزود: استقبال خوب در سنوات گذشته از جشنواره فیلم فجر در استان کرمانشاه به برگزاری و اکران فیلم‌های این جشنواره در سینماهای استان کرمانشاه منجر شد.

وی ادامه داد سه هزار و ۸۴۰ نفر در مجموع از فیلم‌های جشنواره فجر در استان کرمانشاه دیدن کردند که این آمار از استان‌های دیگری همچون آذربایجان شرقی هم بیشتر بود.

کد خبر 5467566

منبع: مهر

کلیدواژه: حوزه هنری حوزه هنری کرمانشاه سالن سینما بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا گرد و غبار ماه رمضان 1401 خراسان رضوی هفته هنر انقلاب اسلامی مشهد آلودگی هوا خطبه های نماز جمعه انقلاب اسلامی هنر گرگان ماه مبارك رمضان سینماهای استان کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۹۶۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سینماهای سراسر کشور از عصر جمعه تعطیل است

محمدرضا صابری سخنگوی انجمن سینماداران در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، درباره برنامه تعطیلی سینماهای سراسر کشور در ایام تعطیلات پیش رو گفت: به مناسبت فرارسیدن ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) سینماهای سراسر کشور از عصر جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه تا پایان روز شنبه ۱۵ اردیبهشت تعطیل هستند.

وی ادامه داد: اکران فیلم های کمدی «سال گربه» و «تمساح خونی» پس از ساعت ۱۷ عصر جمعه ۱۴ اردیبهشت متوقف می‌شود اما اکران سایر فیلم ها شامل «مست عشق»، «بی‌بدن»، «آسمان غرب»، «آپاراتچی»، «ایلیا جستجوی قهرمان»، «نوروز» و «پرویزخان» از ساعت ۱۹ عصر جمعه ۱۴ اردیبهشت همزمان با تعطیلی سینماها سراسر کشور متوقف خواهد شد.

صابری در پایان گفت: فعالیت سینماها از صبح یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه به حالت عادی باز می‌گردد.

کد خبر 6094112 سید امیر شایان حقیقی

دیگر خبرها

  • ماجرای جنگ شهاب حسینی و پارسا پیروزفر مقابل جواد عزتی و الناز حبیبی
  • چهاردهمین جشنواره بین المللی فیلم پکن
  • افزایش قربانیان سیل کنیا به حدود ۱۹۰ نفر
  • همتی: دولت ۶۰۰ هزار میلیارد پول چاپ کرده | از زمان هوخشتره تا شهریور ۱۴۰۰ بیشتر!
  • ایساتیس پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه
  • ادامه رونق اکران‌های مردمی فیلم‌های سینمایی / فروش سال ۱۴۰۳ از یک میلیارد تومان عبور کرد
  • رکورد فروش اکران برخط فیلم‌های سینمایی جابه‌جا شد
  • فراشبند در صدر بارش‌های فارس قرار گرفت/ بارش‌ها فردا تشدید می‌شود
  • سینماهای سراسر کشور از عصر جمعه تعطیل است
  • انتشار نخستین تصویر از فیلم جدید «کاپولا»