Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@13:39:16 GMT

جمعه پرحادثه در اصفهان/ فوت 2 نفر بر اثر تصادف و آتش‌سوزی

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۹۷۲۶۰

جمعه پرحادثه در اصفهان/ فوت 2 نفر بر اثر تصادف و آتش‌سوزی

 به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، صبح امروز، کارگر شهرداری بر اثر برخورد یک دستگاه خودرو پژو پارس، جان خود را از دست داد؛ مجتبی حق‌شناس، رئیس اداره خدمات شهری منطقه ۴ شهرداری اصفهان در این باره اظهارداشت: ساعت ۷ و ۲۳ دقیقه صبح امروز، جمعه ۲۶ فروردین‌ماه، کارگر شرکت خدماتی سبز صفه تمیز، از شرکت‌های متولی نظافت شهر، بر اثر تصادف با یک دستگاه خودرو پژو پارس در خروجی خیابان هشت بهشت در محدوده بزرگراه شهید صیاد شیرازی، جان خود را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کارگر متوفی، لباس مخصوص پاکبانی به تن داشته و پس از پایان کار خود، از بزرگراه در حال خروج بوده که در رمپ خروجی خیابان هشت بهشت، دچار سانحه می‌شود؛ راننده متخلف خودرو متولد سال ۱۳۸۱ است و تاکنون هیچ مدرکی دال بر دارا بودن گواهینامه رانندگی به پلیس راهور ارائه نکرده است.

حق‌شناس با بیان اینکه طبق کروکی ترسیم شده از سوی پلیس راهور، راننده پژو پارس به طور صددرصد مقصر است، گفت: به دلیل عدم توجه به جلو، تأخیر در رویت و عدم احساس مسؤولیت فردی و اجتماعی منجر به بروز این حادثه تأسف‌بار شده به طوری که پس از برخورد با کارگر شهرداری، وی را به میزان ۹ متر به جلو پرتاب کرده است.

رئیس اداره خدمات شهری منطقه ۴ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: با توجه به تکرار حوادث دلخراشی از این دست، لازم است رانندگان مختلف با رعایت ضوابط عبور و مرور و توجه به سرعت مطمئنه، مراقب جان کارگرانی باشند که در ساعات مختلف روز، به نظافت و پیراستگی شهر مشغول هستند.

فوت یک نفر بر اثر آتش‌سوزی در ساختمان

همچنین در سانحه‌ای دیگر، فردی مسن طی آتش‌سوزی در یک مجتمع مسکونی در خیابان مهرآباد جان خود را از دست داد؛ فرهاد کاوه آهنگران، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به این حادثه اظهار داشت: ساعت ۱۱ و ۲۹ دقیقه امروز طی تماس تلفنی ساکنان خیابان مهرآباد اصفهان با سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی از حریق طبقه دوم در یک مجتمع مسکونی ۶ طبقه خبر دادند.

وی افزود: ایستگاه شماره ۵ آتش‌نشانی اصفهان کمتر از ۲ دقیقه به محل حادثه رسید و با توجه به وسعت حریق و درگیر شدن طبقات فوقانی ۵ اکیپ دیگر با ۲ دستگاه نردبان امداد و نجات به محل حریق اعزام شدند.

آهنگران گفت: در این حادثه یکی از ساکنان طبقه ششم که فردی مسن بود جان خود را از دست داد و سایر ساکنان مجتمع سالم خارج شدند؛ همچنین در این حریق طبقه دوم و ششم بیشترین آسیب را دیدند و علت حادثه در دست بررسی است.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/

منبع: فارس

کلیدواژه: تخلف در رانندگی تصادف حریق آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۹۷۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدومیت ۱۵ نفر در تصادف لیفان و مینی‌بوس در شاهین شهر

عباس عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: حادثه تصادف مینی بوس با لیفان ساعت ۲۲و ۳۸ دقیقه به مرکز فرماندهی عملیات اورژانس استان اصفهان گزارش شده است.

وی با بیان اینکه این حادثه در اتوبان آزادگان روبه روی شهرک گلدیس شاهین شهر اتفاق افتاده است، تصریح کرد: ۵ واحد امدادی اورژانس ۱۱۵ برای این حادثه اعزام شد.

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان با اشاره مصدومیت ۱۵ نفر شامل ۷ نفر مرد و ۸ نفر خانم در این حادثه ابراز کرد: مصدومان به بیمارستان گلدیس شاهین شهر منتقل شدند.

کد خبر 6095526

دیگر خبرها

  • حادثه آتش‌سوزی امامزاده‌ابراهیم شفت؛ علت و نقص‌ها
  • ۲ کشته در تصادف زنجیره‌ای در آزادراه خلیج فارس
  • تصادف زنجیره ای در آزاد راه شیراز _ اصفهان
  • تشکیل پرونده قضایی برای حادثه آتش سوزی امامزاده ابراهیم (ع) شفت
  • تشکیل پرونده قضایی برای حادثه آتش سوزی امامزاده ابراهیم شفت
  • مصدومیت ۱۵ نفر در تصادف لیفان و مینی‌بوس در شاهین شهر
  • آتش سوزی در کارخانه ایزوگام در جاده کلات
  • جزئیات آتش‌سوزی مهیب امامزاده ابراهیم شفت/ عکس
  • جزئیات آتش‌سوزی مهیب امامزاده ابراهیم شفت + عکس
  • حریق در بیش از ۱۰۰ واحد مسکونی و تجاری امامزاده ابراهیم شفت +فیلم