Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شرکت پالایش گاز  بیدبلند خلیج فارس، محمود امین‌نژاد با محکومیت شدید اتفاق رخ داده، گفت: با توجه به این رفتار ناپسند و غیرانسانی، تا زمان رسیدگی به موضوع شهروند خاطی در مراجع قضایی، نامبرده تا اطلاع ثانوی از فعالیت در مجموعه بیدبلند خلیج فارس تعلیق خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: اگر چه اتفاق رخ داده در ساعت غیراداری و در محیط غیر اداری از سوی این فرد در جایگاه یک شهروند رخ داده، اما این شرکت در پاسخ به افکار عمومی و به دلیل انتساب این فرد به مجموعه بیدبلند خلیج فارس و خدشه‌دار شدن نام و اعتبار این مجموعه، پرونده این فرد را در کمیته تخلفات مورد بررسی جدی قرار خواهد داد.
گفتنی است، این فرد نگهبان ساده و از نیروی پیمانکاری و غیررسمی پالایشگاه گاز بیدبلند خلیج فارس بوده که بدون هیچ نمادی از مجموعه حراست، به عنوان یک شهروند حقیقی اقدام به این کار غیراخلاقی در خارج از محیط این شرکت و در ساعت غیرکاری، کرده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس بیدبلند خلیج فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۹۷۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر نام استقلال به استقلال خلیج فارس

مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس از تغییر نام تیم استقلال به استقلال خلیج فارس خبر داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، عبدالعلی علی عسکری، مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس با اشاره به اینکه پسوند «خلیج فارس» نقطه اشتراک تمامی شرکت‌های گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس است، گفت: بر اساس همین سیاست، در راستای حفظ وحدت رویه، سیاست حاکمیت شرکتی و همچنین روز مبارک خلیج فارس، بر اساس تصمیم مالکان جدید، تیم محبوب استقلال، به استقلال خلیج فارس تغییر می‌یابد.

وی ادامه داد: این اقدام، گامی مهم برای اصلاح ساختارهای اقتصادی، سودده کردن این باشگاه، حرکت استقلال خلیج فارس در تراز جهانی و ان‌شاءالله کسب توفیقات در شأن این تیم در عرصه‌های بین‌المللی است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پتروشیمی، نام باشگاه استقلال را تغییر داد
  • تغییر نام استقلال به «استقلال خلیج‌فارس»
  • تغییر نام استقلال به استقلال خلیج فارس
  • نماینده مالک جدید در استقلال معرفی شد
  • برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف در بافق
  • سرپرست بیمارستان خلیج فارس منصوب شد
  • مُهروموم ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر
  • ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر پلمب شد
  • محرومیت از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف
  • ◄ روش ابطال کارت هوشمند رانندگان کامیون اعلام شد+ سند