Web Analytics Made Easy - Statcounter

جواد بهارآرا گفت: مدیریت سنتی هیئت بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی پس از سال‌ها نیاز به تغییر نگرش دارد. یک زمانی در مجموعه هیئت بدنسازی استان افراد تحصیل کرده دانشگاهی کمی وجود داشتند. در حال حاضر قهرمانان مطرحی با عالی‌ترین مدارک دانشگاهی در اختیار داریم که می‌طلبد با چنین ظرفیتی روش‌های مدیریتی در این هیئت تغییر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او گفت: باید هزینه‌های مربوط به تیم‌ها و اعزام آنان در مسابقات کشوری را تقویت کنیم. علاوه بر این موضوع باید به سمت متنوع‌سازی درآمد‌ها حرکت کنیم. اگر درآمد‌های هیئت روی برگزاری دوره‌های آموزشی متمرکز شود اتفاق به خصوصی رخ نخواهد داد که در آینده باعث دلخوری مربیان هیئت بدنسازی استان خواهد شد. باید در زمینه برگزاری دوره‌های آموزشی چارچوب قانون‌مندی مشخص کنیم تا پیش از اینکه فردی وارد عرصه مربی‌گری شود، مسیر مشخصی را طی کرده باشد.

سرپرست هیئت بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی گفت: مجمع هیئت بدنسازی خراسان رضوی باید به موقع تشکیل شود و حساب‌ها در اختیار اعضای مجمع قرار گیرد. دوستان ذی‌ربط نیز جهت نظارت به حساب‌های هیئت مراجعه کنند. اگر شفاف‌سازی کنیم به ما اعتماد خواهند کرد. سپس اسپانسر‌ها و حامیان مالی پای کار می‌آیند، چون می‌دانند پول‌هایشان در همان جایی که می‌خواهند هزینه شده است.

بهارآرا گفت: برنامه‌ریزی مستمر در زمینه استعدادیابی از وظایف هیات بدنسازی استان است. باید در این هیات یک رویه‌ای حاکم شود که با بخش‌های دانش‌آموزی در ارتباط قرار گیرد تا استعداد‌ها شناسایی شده و مورد حمایت قرار بگیرند. آن وقت است که ورزشکاران فاخر این استان احساس خواهند کرد که وظیفه خود را به درستی انجام خواهند داد. هیئت بدنسازی به جای اینکه وارد کار‌های ریزتر شود، باید برای استعدادیابی ژنتیکی برنامه‌ریزی دقیق‌تری داشته باشد.

او گفت: هیات بدنسازی استان پس از سال‌ها هیچ مکانی از خودش ندارد. کاراته، ووشو، کشتی یک مکان مخصوص به خود دارند. اداره‌کل ورزش‌وجوانان استان باید در اهدای یک مکان دائمی و مناسب به این هیئت استانی حمایت کند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بدنسازی و پرورش اندام ورزش و جوانان برگزاری مسابقات بدنسازی استان هیئت بدنسازی خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۹۷۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باران در خراسان رضوی شدت می‌گیرد

به گزارش قدس خراسان، محمد غیوری اظهار کرد: بارش‌ها بیشتر به صورت رگبار باران، همراه با رعد و برق و در نواحی مستعد نیز احتمال بارش تگرگ و برخورد صاعقه همراه با آبگرفتگی و ایجاد روان آب پیش‌بینی است.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: بیشترین حجم بارش‌ها برای عصر امروز(جمعه) و به ویژه در نیمه جنوبی و همچنین فردا(شنبه) در نیمه غربی و شمالی استان رخ خواهد داد که احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها نیز وجود دارد.

وی گفت: با فعالیت این سامانه شاهد افزایش سرعت وزش باد در سطح استان خواهیم بود که منجر به وزش باد لحظه‌ای در برخی نقاط همراه با گرد و خاک، کاهش کیفیت هوا و احتمال بروز خسارت خواهد شد.

غیوری با اشاره به کاهش دمای روزانه در خراسان رضوی افزود: روند افزایشی دما از فردا در مناطق مختلف استان آغاز می شود و تا روز سه شنبه هفته آینده ادامه دارد.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: اکنون در برخی از شهرستان‌های خراسان رضوی مه رقیق گزارش شده است، برای روز دوشنبه هفته آینده جّو به نسبت پایداری در استان حاکم است.

به گفته وی، اما از عصر روز سه‌شنبه تا پایان هفته آینده سامانه بارشی دیگری همراه با رگبار باران و وزش باد شدید استان خراسان رضوی را تحت تأثیر خود قرار خواهد داد.

غیوری افزود: فریمان با کمینه دمای ۹ درجه سلسیوس و سرخس با ۲۹ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان‌های خراسان رضوی در شبانه‌روز گذشته بوده‌اند و در همین مدت مشهد نوسانات دمایی ۱۲ تا ۲۳ درجه را به ثبت رسانده است.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: در این مدت بیشترین سرعت وزش باد از سبزوار با سرعت ۵۰ کیلومتر در ساعت گزارش شد و این در حالی است که بیشترین میزان بارش نیز در بجستان با ۱۰ میلیمتر به ثبت رسید و از ایستگاه فرودگاهی مشهد نیز بارش به میزان ۳۰۶ میلیمتر گزارش شد.

وی افزود: طبق تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی دمای هوای امروز مشهد در سردترین ساعات به ۱۳ و در گرمترین ساعات به ۱۸ درجه بالای صفر خواهد رسید.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • تمام شهرستان‌های خراسان رضوی در آماده‌باش هستند
  • فیلم/ اجتماع بزرگ صادقیون در خراسان رضوی
  • لغو مراسم آیینی سنتی کومسای در هورامان کردستان به دلیل بارندگی
  • لغزندگی جاده‌های خراسان رضوی در پی بارش باران
  • جاده‌های خراسان رضوی در پی بارش باران لغزنده است
  • باران در خراسان رضوی شدت می‌گیرد
  • توسعه همگانی رشته‌های زیرمجموعه بدنسازی در اولویت قرارگیرد
  • باران خراسان رضوی را فرا می‌گیرد
  • آغاز احیای رشته چادر شب‌بافی در چهارمحال و بختیاری
  • طرح مشکلات بانکی خراسان شمالی در هیئت دولت