Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، در این بازدید که منوچهر فخری معاون استاندار، بخشی پور نماینده شهرستان‌های اسلام آباد غرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی، حیدری فرماندار اسلام آبادغرب، آهکی مدیرکل راه و شهرسازی و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی نیز حضور داشتند، گزارشی از میزان پیشرفت طرح و مشکلات مطروحه ارایه شد و راهکارهای لازم برای تسریع در اجرای پروژه نیز بررسی و مصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در ادامه با توجه به پیشرو بودن استان کرمانشاه در طرح نهضت ملی مسکن، از سایر زمین های دولتی نیز بازدید و شرایط موجود برای بهره مندی و استفاده در طرح جهش تولید و واگذاری به مردم بررسی و پیشنهادات لازم برای تسهیل در واگذاری بیان شد.

در اسلام آباد غرب به عنوان یکی از شهرستان‌های پیشگام کشور در اجرای طرح نهضت ملی مسکن در زمینه تأمین زمین اقدامات مطلوبی صورت گرفته است که پس از توافق های صورت گرفته در سطح ملی از جمله واگذاری ۴٩ هکتاری زمین ارتش و اخذ مجوزهای لازم زمینه اجرای مطلوب این طرح در راستای ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن، تحویل رایگان زمین در محدوده و حریم شهرها به وزارت راه و شهرسازی برای احداث مسکن و تحویل به افراد فاقد مسکن اجرایی شده است.  

بهمن ماه سال ١۴٠٠ در سفر وزیر راه و شهر سازی به استان کرمانشاه و حضور در اسلام آباد غرب عملیات اجرایی پروژه جهش تولید و تأمین مسکن این شهرستان آغاز شد.

در سفر سال گذشته «رستم قاسمی» به کرمانشاه عملیات اجرایی ساخت ١٨ هزار و ۴٧٧ واحد مسکونی طرح جهش تولید و تأمین مسکن در قالب نهضت ملی مسکن آغاز شد.
شهرستان اسلام آبادغرب باا بیش از ۱۵۰ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری غرب کرمانشاه واقع شده است.

برچسب‌ها استانداری کرمانشاه اسلام آباد غرب مسکن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه اسلام آباد غرب مسکن استانداری کرمانشاه اسلام آباد غرب مسکن اسلام آباد غرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۹۸۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصت سرمایه‌گذاری ۱۲۰ همتی سازمان ملی زمین و مسکن

به گزارش خبرگزاری مهر، ارسلان مالکی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن، گفت: در راستای تحقق شعار سال (جهش تولید با مشارکت مردم) با مشارکت مردم و بخش خصوصی شناسایی و اجرای پروژه‌های سرمایه‌گذاری در سازمان ملی زمین و مسکن به ارزش بیش از ۱۲۰ هزار میلیارد تومان در دست اقدام است.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در ادامه تاکید کرد: از این میزان ۳۳ پروژه مشتمل بر ۵ هزار و ۲۲۵ واحد مسکونی، تجاری، اداری و خدماتی به ارزش بالغ بر ۱۲ هزار میلیارد تومان در حال ساخت است. البته هم‌اکنون ۱۱ پروژه با ظرفیت یک‌هزار و ۸۰۰ واحد مسکونی، تجاری، اداری و خدماتی هم در مرحله انتخاب سرمایه‌گذار قرار دارد که ارزش ریالی این پروژه‌ها حدود ۸ هزار میلیارد تومان است.

معاون وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: ۳۵ پروژه سرمایه‌گذاری در ۱۸ استان به ارزش حدود ۱۰۰ هزار میلیارد تومان برای انجام مطالعات و اخذ نظریه کارشناس رسمی در دست اقدام است.

کد خبر 6089630 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • ۳۷۰۰ هزار میلیارد تومان هزینه ۲ افتتاح نمایشی در کرمانشاه
  • فرصت سرمایه‌گذاری ۱۲۰ همتی سازمان ملی زمین و مسکن
  • بازدید استاندار مازندران از روند فعالیت نیروگاه شهید سلیمی
  • بازدید استاندار از اراضی ده هکتاری واقع در پهنه شمالی شهر زاهدان (شهرک شهریار)
  • بازدید مدیرکل راه و شهرسازی استان از پروژه‌های نهضت ملی مسکن شهرستان تفتان
  • رفع نواقص پروژه بیمارستان بهارستان به خوبی پیش رفته است
  • پروژه ۳۸۴ واحدی مسکن ساوه هفته آینده آماده تحویل موقت است
  • بازدید وزیر کشور از آخرین وضعیت پروژه شهید بروجردی در تهران
  • آغاز عملیات اجرایی واحد‌های مسکن ملی خبرنگاران
  • چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟