Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@00:25:46 GMT

میز خدمتی از جنس تبلور مردم‌داری دولت در ملایر

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۹۷۰۹۲

میز خدمتی از جنس تبلور مردم‌داری دولت در ملایر

به گزارش ایرنا؛ بیش از یکماه است که "سلمان اسماعیلی" سکان فرمانداری ویژه ملایر را در دست گرفته و همانند دیگر دولتمردان دغدغه مردم را در صدر امور شهرستان قرار داد و اعلام کرد ما در کنار مردم هستیم و قرار نیست از درد و رنج و سختی‌های آنها بی‌خبر باشیم.

فرماندار ویژه ملایر از همان روزهای نخست طبق عهدی که با مردم بست، با شعار دولت سیزدهم مبنی بر "دولت مردمی و ایران قوی" کار خود را آغاز کرد تا با روحیه انقلابی‌گری و مردمی و البته با همراهی مجموعه این شهرستان بتواند امید را در بین مردم تقویت و با تمام توان برای رفع مسائل و مشکلات آنان تلاش کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با هدف رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم، دیدار چهره به چهره و بی‌واسطه با مردم، خدمت‌رسانی بهینه، حضور مدیران در بین مردم و سرعت بخشیدن برای حل مشکلات و مطالبات مردم، میز خدمت از سوی مدیریت عالی این شهرستان برپا شد و به تازگی محله‌ها و نقاط مختلف این شهرستان میزبان میز خدمت بود  و امروز این خدمتگزاری به نماز جمعه ملایر رسید و مردم بدون واسطه و تشریفات دغدغه‌های خود را با فرماندار ملایر و مدیران درمیان گذاشتند.

شوق و امید از چشمان نمازگزاران و مردم ولایت‌مدار این شهرستان موج می‌زد، قبل از ساعت اعلام شروع میز خدمت، مردم دل‌نوشته‌ها، دغدغه‌ها و مطالبات خود را در برگی از کاغذ نوشته و در محوطه مسجد جامع ملایر منتظر بودند تا زیر سایه دولت مردمی و تبلور آن در جنوبی‌ترین شهر استان همدان، دست خالی بازنگردند.

میز خدمت از ساعت‌ها قبل آماده حضور مدیران و میزبانی از مردم بود، برخی مدیران از همان ساعت‌های اولیه سر جای خود مستقر شده بودند و با خوشرویی به مطالبات مردم در حوزه‌های مرتبط پاسخ می‌دادند.

فرماندار ویژه ملایر مثل همیشه سر وقت طبق وعده‌ای که به مردم داده بود، پای میز خدمت حاضر شد، از همان بدو ورود به محوطه مسجد با گشاده‌رویی و سعه‌صدر، شنوای درد دل و دغدغه‌های مردم بود.

پیرزنی با قدی خمیده به سمت فرماندار آمد و با دست‌های پینه بسته‌اش گفت من سواد خواندن و نوشتن ندارم بارها مشکلم را با مسئولان مطرح کرده‌ام ولی گشایشی ندیدم، نمی‌دانم رنج و دردم را کجا ببرم، فرماندار ملایر با صبر و حوصله پاسخ داد: ما اینجا آمده‌ایم تا با جان و دل شنوای مشکلات و دغدغه‌های شما باشیم و برای حل آنها تلاش کنیم.

حاج محسن هم که دغدغه اشتغال فرزندش را دارد، بدون اینکه ناامید شود در نامه‌ای بلند بالا مشکلات و موانع خود و فرزندش را لیست کرده و بسیار خرسند است که مدیریت جدید این شهرستان مشکلات مردم را به خوبی درک می‌کند و در تلاش برای جلب رضایت و امید بین مردم است.

از این دست افراد بسیار بودند که در صف بیان دغدغه‌ها و مشکلاتشان ایستادند و خوشحال از اینکه به دور از بروکراسی اداری و تشریفات‌ بدون واسطه و چهره به چهره با فرماندار و جمع کثیری از مدیران این شهرستان، درباره مسائل و مشکلاتشان گفت و گو کنند.

در برنامه میز خدمت، فرماندار ویژه ملایر با اقشار مختلف مردم دیدار و گفت و گو کرد که در این آئین معاون سیاسی و اجتماعی و معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، شهردار ملایر، بخشدار مرکزی، جمع کثیری از مدیران دستگاه‌های اجرایی، مدیران دستگاه‌های خدمات‌رسان و دیگر نهادهای اجرایی شهرستان حضور داشتند و بدون واسطه به مسائل و مشکلات مردم پاسخ دادند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی نیز در برنامه میز خدمت حضور یافت و با جمعی از شهروندان گفت و گو کرد.

میز خدمت همچنان در ملایر استمرار دارد

معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر در حاشیه این آئین در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در راستای اجرای سیاست‌های دولت مردمی و انقلابی آیت‌الله رئیسی و ارتباط بی‌واسطه با مردم، امروز /جمعه/ میز خدمت با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی در نماز جمعه ملایر برپا شد.

"سلمان اسماعیلی" افزود: با برپایی میز خدمت در نماز جمعه ملایر زمینه دیدار مستقیم و بدون تشریفات اقشار مختلف مردم با مدیران این شهرستان فراهم شد.

وی با بیان اینکه این سومین میز خدمت در شهر ملایر است که با هدف پیگیری و حل مشکلات و دیدار چهره به چهره و بی‌واسطه با مردم برپا می‌شود، بیان کرد: با حضور در مناطق حاشیه‌نشین و کمتر برخوردار شهر و روستاها در قالب برنامه میز خدمت، تلاش می‌کنیم مسائل و مشکلات مختلف در مناطق شهر را احصا و پیگیری کنیم.

فرماندار ویژه ملایر ادامه داد: حضور ما و مجموعه مدیران در محله‌ها و مناطق مختلف شهر در قالب میز خدمت، برای این است که به خودمان و مسئولان یادآوری کنیم مردم ولی نعمتان ما و شایسته بهترین خدمات هستند.


اسماعیلی گفت: برپایی میز خدمت در نقاط مختلف شهرستان همچنان استمرار دارد و مجموعه مدیران این شهرستان مردمی و انقلابی هستند و درب اتاق آنها به روی مردم باز است.

وی با بیان اینکه مصوبات میز خدمت تا مرحله اجرا به طور جد مورد بررسی و پیگیری قرار می‌گیرد، گفت: نخستین میز خدمت در روستای ازناو و دومین در منطقه نفت سیاه ملایر برگزار و مصوبات خوبی به همراه داشت.

به گزارش ایرنا؛ برنامه هفتگی میز خدمت با تدبیر فرماندار ویژه ملایر در نقاط مختلف شهرستان استمرار دارد و تمامی مصوبات این برنامه‌ها طبق تاکید فرماندار مورد پیگیری و اجرا قرار می‌گیرد.

برچسب‌ها ملایر کمک های مردمی دولت سیزدهم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ملایر کمک های مردمی دولت سیزدهم ملایر کمک های مردمی دولت سیزدهم فرماندار ویژه ملایر مسائل و مشکلات میز خدمت دغدغه ها گفت و گو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۹۷۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولویت شوراها در شهریار گره‌گشایی مشکلات مردم باشد

فرماندار شهریار با تأکید بر هم‌افزایی در مجموعه شوراهای اسلامی، گفت: لازمه خدمت شوراهای اسلامی شهر و روستا، گره‌گشایی مشکلات مردم باشد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهریار، علیرضا فاتحی‌نژاد ظهر امروز در آیین گرامیداشت شوراهای اسلامی شهر و روستا با بیان اینکه افتخار انقلاب اسلامی نظام مردم‌سالاری و مشارکت مردمی است، اظهار داشت: شورا‌های شهر و روستا جلوه‌ای از مشورت در نظام جمهوری اسلامی است.

وی با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی 45 سال در حوزه‌های مختلف بر پایه مشورت پیش رفته است، افزود: باید پیرو فرامین رهبری خدمت گذار مردم بود و خالصانه و صادقانه به مردم خدمت کرد.

فرماندار شهرستان شهریار با بیان اینکه خودپسندی یکی از آفت‌های بزرگ مسئولیت است، تصریح کرد: شورا برآمده از مردم است و هم‌افزایی در مجموعه شورا بسیار حائز اهمیت است لذا باید با مشورت در آبادانی شهر و روستا تلاش کرد.

فاتحی‌نژاد در ادامه با تأکید بر انجام کارهای جمعی، تخصصی و علمی در شوراهای شهر و روستا گفت: شوراهای اسلامی نقش تعیین‌کننده‌ای در کشور دارند، لذا مردم نیز باید در انتخاب‌ خود دقت نظر داشته باشند تا نسل آینده از خدمات خوب شوراها بهره ببرند.

وی با بیان اینکه لازمه خدمت باید گره‌گشایی مشکلات مردم باشد، افزود: یکی از برکات انقلاب اسلامی، انقلاب مردمی است که با ابتکار خود شوراهای شهر و روستا را به وجود آورده است تا حرف‌های مردم شنیده و مطالبه شود.

فرماندار شهریار با اشاره به تعبیر مقام معظم رهبری در امانت‌داری مردم در نزد شوراها در تمامی حوزه‌ها بیان کرد: برخی از اعضای شوراها اقدامات و فعالیت‌های نامناسبی دارند که منجر به ورود و برخورد دستگاه‌های نظارتی و قضایی شده و سلب اعتماد مردم از شوراها را نیز در پی دارد.

فاتحی‌نژاد با تأکید بر برنامه‌ریزی مناسب شوراهای شهر و روستاهای شهرستان شهریار در توسعه و آبادانی گفت: توفیق خدمت گذاری برای شوراهای شهر و روستا در دوره بعدی درگرو عملکرد خوب و سالم است.

اعضای شورا با رفتارهای اشتباه کام مردم را تلخ نکنند

در ادامه این مراسم حمزه خوارزمشاهی با بیان اینکه مشارکت مردم در موضوعات شهری منجر به توسعه و آبادانی می‌شود، گفت: شوراهای شهر و روستا باید قدردان مردم باشند که مدال نوکری را دریافت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه شوراهای شهر و روستا حلقه ارتباطی مردم و مسئولین فرادستی هستند، تصریح کرد: باید امانت‌دار رأی مردم باشیم و با مصوبات خوب و مناسب منجر به توسعه شهرها و روستاها باشیم.

نماینده استان تهران در شورای عالی استان‌ها با تأکید بر افزایش اختیارات شوراها بیان کرد: شوراها نباید فقط شورای منتسب به شهردار و دهیار باشند، بلکه باید با تکیه بر وظایف و امکانات موجود خدمات بیشتری را نیز ارائه کنند.

خوارزمشاهی با اشاره به برخی دستگیری‌ شوراها در کشور گفت: نباید با کارهای اشتباه کام مردم را تلخ و به دشمنان و رسانه‌های معاند خوراک داده شود.

وی با انتقاد از عدم همراهی برخی از اعضای شورا در همراهی مجموعه شورای شهر و روستا تصریح کرد: اعضای شورا باید به خرد جمعی احترام بگذارند و انرژی و ظرفیت خود را برای مخالفت در برابر مصوبات به‌کار نگیرند.

نماینده استان تهران در شورای عالی استان‌ها در پایان خاطرنشان کرد: دولت در اجرای پروژه‌ها از کمک شوراها بیشترین بهره را می‌برد و همه این مسائل و همراهی شورا با دولت برای رفاه مردم است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دیدار فرماندار شهرستان ارومیه به مناسبت روز کار و کارگر با خانواده شهید
  • اعضای شوراها از دخالت دادن تفکرات سیاسی پرهیز کنند
  • اولویت شوراها در شهریار گره‌گشایی مشکلات مردم باشد
  • دستگاه های اجرایی شهرستان گناوه در اجرای طرح «نور» همکاری کنند
  • شورا‌ها نتیجه انقلاب‌اسلامی برای خدمت به مردم هستند
  • تاکید فرماندار ارومیه بر هم‌افزایی با دستگاههای اجرایی برای تحقق شعار سال
  • ضرورت مدیریت صحیح منابع آبی در فصل زراعی/ مدیران پای کار باشند
  • شوراها در تاثیرگذاری مردم در سرنوشت خود تاثیرگذار هستند
  • حرکت چرخه تولید موجب رونق اقتصادی می‌شود
  • خوش خدمتی عجیب نشریات زنجیره‌ای به دلالان و فراریان مالیاتی دانه درشت