Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: زمانی که فرهاد مجیدی در استقلال بازی می‌کرد، داوران بی‌جهت روی او موضع داشتند. - اخبار ورزشی -

محسن یوسفی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره شرایط تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: با صحبت‌هایی که مربیان و بازیکنان استقلال انجام می‌دادند، مشخص بود جام حذفی برای‌شان مانند لیگ اهمیت داشت ولی آبی‌پوشان با یک‌سری تغییرات وارد زمین شدند و اتفاقات فوتبال نیز به‌سودشان رقم نخورد تا در نهایت حذف شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چشم امید استقلال به قهرمانی در لیگ برتر است تا بتوانند نتیجه بگیرند و قهرمان شوند.

وی ادامه داد: مهم‌ترین فاکتور برای رسیدن به قهرمانی، تمرکز مربیان و بازیکنان روی مسابقات باقیمانده لیگ است. پرسپولیس از جام حذفی کنار رفت و استقلال خوشحال بود که با توجه به تیم‌های باقیمانده در این رقابت‌ها، می‌تواند خیلی راحت قهرمان شود اما همین مسئله باعث حذف استقلال شد. شاید فکر کردن به فاصله 6امتیازی با تیم دوم جدول در لیگ نیز به‌ضرر استقلال شود. بازیکنان و مربیان بدانند هنوز چیزی تمام نشده است و باید به فکر 6 بازی باقی‌مانده در لیگ باشند.

کمیته داوران خواستار رسیدگی به مصاحبه مجیدی شد

بازیکن پیشین استقلال در خصوص موضع‌گیری داوران علیه فرهاد مجیدی به‌دلیل اظهاراتش پس از بازی با نساجی مازندران گفت: زمانی که مجیدی بازی می‌کرد، داوران بی‌جهت روی او موضع داشتند و خطاهایی را که روی او می‌شد نمی‌گرفتند. شخصیت هر فردی با دیگری متفاوت است. شخصیت علیرضا منصوریان طوری بود که با داوران صمیمیت پیدا می‌کرد. مجیدی سعی می‌کند سرش در کار خودش باشد، هرچند او هم باید تغییراتی بدهد و ارتباطش را با رسانه‌ها و داوران را بهتر کند. مجیدی امسال تیم خوبی درست کرده است و اگر حاشیه‌ها را جمع‌وجور کند با استقلال قهرمان می‌شود.

آجورلو: توهین‌کنندگان به مجیدی نباید نقشی در چینش داوران داشته باشندمجیدی: داوری که در دهه 80 شیتیل گرفته بود، الآن ارتقا پیدا کرده استانتهای پیام/+

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استقلال استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۹۸۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناتینگهام فارست، تیمی که همیشه در مورد داوری حقیقت را می‌گوید

اشتباه داوری دیگری علیه ناتینگهام فارست تایید شد.

طرفداری | با وجود واکنش‌های منفی به بیانیه ناتینگهام فارست، حالا صحبت‌های آن‌ها تایید می‌شود. 

بین دو نیمه بازی اورتون و ناتینگهام فارست، اوانجلوس ماریناکیس قصد داشت علیه داوران این دیدار بیانیه صادر کند. به نظر می‌رسید در نیمه اول حداقل 2 بار به نفع تیم او پنالتی اعلام نشده است. با این حال با تلاش اطرافیان مالک عصبانی، این بیانیه تنها چند ثانیه پس از سوت پایان بازی منتشر شد. آن‌ها نوشته بودند:

سه تصمیم به شدت اشتباه رخ داد. سه پنالتی به نفع ما گرفته نشد که به راحتی این را نمی‌پذیریم. به کمیته داوران لیگ برتر انگلیس هشدار داده بودیم که داور VAR (استوارت اتول) طرفدار لوتون تاون است (دیگر رقیب فارست). آن‌ها او را عوض نکردند. صبوری ما زیر سوال رفته است. از گزینه‌هایمان استفاده خواهیم کرد. 

این بیانیه با موجی از واکنش‌های منفی همراه شد. در حالی که چند تیم این بیانیه را به تمسخر گرفته بودند، اتحادیه فوتبال انگلیس اعلام کرد که به این پرونده ورود خواهد کرد. گری نویل در تلویزیون اسکای معتقد بود مارک کلاتنبرگ، مشاور داوری ناتینگهام فارست به دلیل توصیه‌های اشتباه سریعا باید از شغلش کناره‌گیری کند. با این حال، حقیقت ماجرا مانند دفعات گذشته بار دیگر به نفع فارست فاش شد. کمیته داوران لیگ برتر که چند بار به دلیل اشتباهات داوری از ناتینگهام فارست عذرخواهی کرده بودند، امروز نیز تایید کردند در دیدار با اورتون علیه این تیم ناداوری صورت گرفته است. هاوارب وب شخصا این موضوع را به اطلاع باشگاه رسانده است. فارست که در فصل جاری با کسر 4 امتیاز نیز مواجه شده، اکنون تنها یک امتیاز با منطقه سقوط فاصله دارد. 

فریاد مالک ناتینگهام فارست: هر هفته علیه ما سوت می‌زنید!

یکی از صحنه‌های جنجالی دیدار اورتون و ناتینگهام فارست

 

 

 

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • فرصت ویژه جواد نکونام برای شکستن رکورد فرهاد مجیدی
  • واکنش جواد نکونام به برکناری خطیر؛‌ همه خوشحال شدند!
  • مورایس: خوشحال می شوم بگویند برو/ از تساوی ما استقلال سود برد
  • حاشیه بازی تراکتور و استقلال| حضور مربیان تیم ملی و شعار هواداران تراکتور علیه مربی و بازیکن استقلال
  • موضع تازه اروپا نسبت به حمله اسرائیل علیه رفح
  • ماموریت سخت نکونام در تبریز: دبل کردن تراکتور
  • ناتینگهام فارست، تیمی که همیشه در مورد داوری حقیقت را می‌گوید
  • فرزاد مجیدی: فرهاد جذاب‌ترین گزینه ایران و امارات است
  • دو برادر در بازی‌های سرنوشت‌ساز استقلال و پرسپولیس
  • رؤسای کمیسیون‌های داوران، مربیان و ورزشکاران تنیس مشخص شدند