Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@03:14:34 GMT

مهمترین رویدادهای خبری کرمانشاه در هفته‌ای که گذشت

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۹۸۶۸۰

مهمترین رویدادهای خبری کرمانشاه در هفته‌ای که گذشت

به گزارش روز شنبه خبرنگار ایرنا، مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه با اشاره به توزیع ۱۵ تن خرما و تخم مرغ به مناسبت ماه مبارک رمضان در شهر کرمانشاه، گفت: این اقلام با ۲۰ تا ۲۵ درصد تخفیف در فروشگاه‌های معتبر تنظیم بازار عرضه شده است.

«ایرج صفایی» از عرضه مستقیم پنج تن خرما و ۱۰ تن تخم مرغ ویژه ماه مبارک رمضان در شهر کرمانشاه خبر داد و افزود: توزیع این کالا های پرمصرف همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان و توسط اتحادیه تعاونی های روستایی استان کرمانشاه صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: طرح توزیع کالاهای اساسی نیز در سامانه بازرگام با قیمت های تنظیم بازار و تحویل رایگان درب منزل به منظور رفاه حال مردم کرمانشاه همچنان ادامه دارد.

دادستان کرمانشاه: مجرمان سابقه‌دار تحت کنترل دستگاه قضائی و پلیس قرار می‌گیرند

دادستان کرمانشاه گفت: مجرمان سابقه دار و شناسایی شده در استان به صورت مرتب تحت رصد و کنترل دستگاه قضائی و پلیس قرار خواهند گرفت و در صورت ارتکاب جرم شدیدترین برخوردها با آنها انجام می‌شود.

«شهرام کرمی» در نشست مسئولان عالی قضائی و انتظامی استان که به منظور پیشگیری از جرم تیراندازی در سالن جلسات دادگستری کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: این دسته از افراد حاشیه دار و مساله ساز چه در کرمانشاه و چه شهرستان های دیگر شناسایی شده اند و قطعا برخوردهای بازدارنده ای با آن ها انجام می شود.

وی همچنین با اشاره به اهتمام دستگاه قضائی برای برخورد با جرائم خشن بویژه تیراندازی، گفت: در همین راستا اعطای مرخصی به این افراد از بهمن ماه سال گذشته متوقف و حتی در ایام تعطیلات نوروزی هم ادامه یافت.

کرمی با بیان اینکه روند عدم اعطای مرخصی به عاملان تیراندازی در سال جدید هم همچنان ادامه پیدا می کند، گفت: در طول یک ماه اخیر افرادی که در این خصوص دستگیر شدند به جرم آنها در شعبات ویژه ای که برای همین موضوع تشکیل شده مورد رسیدگی قرار گرفت و احکام لازم که عموما حبس و زندانی کردن آن ها بود، صادر شد.

احتمال صدور حکم مفسدفی الارض برای عاملان ناامنی در کرمانشاه؛ تبعید در انتظار مجرمان خطرناک

رئیس کل دادگستری کرمانشاه با هشدار به اشرار سابقه دار و عاملان ناامنی از احتمال صدور حکم مفسدفی الارض برای این افراد در استان خبر داد و گفت: در برخورد با چنین افرادی که امنیت مردم و جامعه را هدف گرفته اند کوتاه نخواهیم آمد. 

«پرویز توسلی زاده» در نشست مسئولان عالی قضائی و انتظامی استان که به منظور پیشگیری از جرم تیراندازی در سالن جلسات دادگستری کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: صدور حکم مفسد فی الارض برای این افراد باعث می شود اشرار دیگر حساب کار دستشان آمده و دست از شرارت و ناامنی بردارند.

توسلی زاده همچنین در پاسخ به پیشنهاد یکی از معاونان خود در خصوص تبعید مجرمان خطرناک، آن را قابل اجرا دانست و گفت: با انجام بررسی های بیشتر و انجام کارهای کارشناسی، چنین حکمی ممکن است صادر شود.

پلیس برای تداوم برخورد با عاملان تیراندازی در سال جاری عزمی قاطع دارد

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: پلیس کرمانشاه امسال هم مانند سال گذشته عزم خود را جزم کرده تا این بار قاطعانه‌تر با مجرمان و خصوصا عاملان تیراندازی برخورد کرده و امنیت را به شکل مطلوب‌تری در استان حاکم کند.

سردار «علی‌اکبر جاویدان» در نشست مسئولان عالی قضایی و انتظامی استان که به منظور پیشگیری از جرم تیراندازی در سالن جلسات دادگستری کرمانشاه برگزار شد، با بیان اینکه آمار تیراندازی در استان کرمانشاه تقریبا میانگین تیراندازی های رخ داده سطح کشور است، گفت: با این حال در برخورد با چنین مجرمانی وضعیت بسیار بهتری نسبت به خیلی استان های دیگر داریم.

سردار جاویدان با اشاره به دستگیری ۴۸ نفر از عاملان تیراندازی در یک ماه اخیر توسط پلیس کرمانشاه، گفت: به نظر می رسد برای بازدارندگی بیشتر لازم است دستگاه قضایی احکام قاطعانه تری را در خصوص این افراد صادر کند.

تلاش دولت در انجام واکسیناسیون موجب کاهش مرگ و میر شده است

استاندار کرمانشاه بابیان اینکه تلاش دولت برای انجام واکسیناسیون و مشارکت مطلوب مردم سبب کاهش مبتلایان و به حداقل رسیدن تعداد جانباختگان ناشی از بیماری کرونا شده است، گفت: خانواده‌ها از عادی‌انگاری پرهیز کنند و در انجام واکسیناسیون کودکان ۵ تا ۱۲ سال نیز همکاری مناسبی داشته باشند.

«بهمن امیری مقدم» در حاشیه جلسه ستاد ملی کرونا که به صورت ارتباط تصویری و با حضور رییس جمهوری برگزار شد، افزود: پوشش واکسیناسیون کرونا در کودکان پنج تا ۱۲ سال در مقایسه با گروه‌های سنی بالاتر، کمتر است و برهمین اساس انتظار داریم خانواده ها همکاری لازم را در این خصوص داشته باشند.

وی اظهار داشت: عامل واکسیناسیون یکی از دلایل مهم در کاهش تعداد مبتلایان به کرونا و عبور از پیک ششم بود و براساس توصیه صورت گرفته باید واکسیناسیون به عنوان راهکاری در دسترس برای کنترل بیماری کرونا مدنظر قرار گیرد و هم استانی هایی که تاکنون واکسن دوز سوم خود را تزریق نکرده اند، در اسرع وقت نسبت به این کار اقدام کنند.

کشتی‌گیر و مربی کرمانشاهی عازم مسابقات قهرمانی آسیا می‌شوند

رئیس هیات کشتی استان کرمانشاه از اعزام کشتی‌گیر و مربی کرمانشاهی به مسابقات قهرمانی ۲۰۲۲ آسیا در مغولستان خبر داد و گفت: «یدالله محبی» تنها کشتی گیر کرمانشاهی است که با نظر کادر فنی در ترکیب نهایی تیم ملی برای اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا قرار گرفت.

«محمدحسین محبی» با اشاره به اعزام ۱۰ کشتی به مسابقات قهرمانی آسیا، گفت: محبی کشتی گیر کرمانشاهی نماینده وزن ۱۲۵ کیلوگرم ایران در در این رقابت‌ها خواهد بود.

وی تصریح کرد: «احسان امینی» یکی از مربیان خوش فکر کرمانشاه نیز در کنار سه مربی دیگر پژمان درستکار سرمربی تیم ملی را در مسابقات همراهی می کنند.

ایجاد ۴۶ هزار فرصت شغلی از مهمترین برنامه‌های امسال کرمانشاه است

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه گفت: یکی از مهمترین برنامه‌های امسال استان که با جدیت دنبال می‌شود ایجاد ۴۶ هزار فرصت شغلی با ۵۰ هزار میلیارد تومان اعتبار است.

« بهزاد باباخانی» در جلسه شورای اداری استان کرمانشاه که در سالن شهدای دولت استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان سال «تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین» نامگذاری شده است که برای هر بخش آن برنامه های جداگانه ای طراحی شده است.

وی با بیان اینکه اشتغالزایی نیاز اصلی استان است، افزود: علاوه بر ایجاد ۴۶ هزار فرصت شغلی که جزو تعهدات ماست؛ کمک به رونق واحدهای تولیدی فعال و فعالسازی واحدهای راکد و نیمه راکد از دیگر برنامه‌هایی است که امسال در راستای اشتغال آفرینی دنبال می‌شود.

۲ میلیون و ۷۰۰ هزار بازدید از جاذبه‌های گردشگری کرمانشاه در نوروز انجام شد

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری کرمانشاه گفت: ایام نوروز امسال حدود ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار بازدید از جاذبه های گردشگری استان صورت گرفت که نسبت به سال قبل از رشد قابل ملاحظه ای برخوردار بود.

«جبار گوهری» در جلسه شورای اداری استان کرمانشاه که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، اظهار داشت: بازدید از جاذبه‌های گردشگری کرمانشاه در نوروز ۱۴۰۱ و در مقایسه با نوروز سال قبل که ۹۰۰ هزار بازدید صورت گرفت، ۱۸۷ درصد رشد نشان می‌دهد.

وی همچنین از اقامت ۲۶۰ هزار نفر از هموطنان در هتل ها و دیگر مراکز اقامتی استان خبر داد و افزود: این رقم نسبت به سال قبل که ۴۲ هزار نفر اقامت داشتند ۵۱۵ درصد افزایش داشته است.

گوهری با اشاره به فروش ۱۸۸ هزار قطعه بلیط در مراکز گردشگری و تاریخی استان در نوروز امسال، خاطرنشان کرد: این رقم برای نوروز ۱۳۹۸ حدود ۱۰۱ هزار و برای نوروز ۱۴۰۰ نیز ۶۴ هزار قطعه بود که به ترتیب شاهد رشد ۸۵ و ۱۹۴ درصدی فروش بلیط بوده ایم.

شهردار کرمانشاه: تقاطع غیرهمسطح سپاه سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد

شهردار کرمانشاه با اشاره به پیشرفت حدود ۲۰ درصدی تقاطع غیرهمسطح سپاه گفت: در صورت تامین اعتبار، سال آینده این پروژه به بهره‌برداری می‌رسد.

«نادر نوروزی» با اشاره به تعطیلی ۱۲ ماهه عملیات احداث تقاطع غیرهمسطح سپاه، افزود: این پروژه قرار بود در یک بازه زمانی ۱۸ ماهه به بهره‌برداری برسد که متاسفانه بنا به دلایلی کار پروژه ۱۲ ماه تعطیل شد اما باتوجه به ضرورت اجرای این پروژه برای روان سازی ترافیک محدوده میدان سپاه، اکنون این پروژه دوباره آغاز به کار کرده است.

نوروزی با بیان اینکه قرارگاه خاتم (ص) پیمانکار این پروژه است و مقرر کرده ایم با انجام کار فشرده این پروژه نهایتا ظرف ۱۲ تا ۱۵ آینده به بهره برداری برسد، خاطرنشان کرد: این پروژه در ابتدا تنها بصورت یک تقاطع روگذر تعریف شده بود اما هم اکنون مطالعات اجرای بخش زیرگذر پروژه هم در حال انجام است تا بتوانیم یک تقاطع کامل را در میدان سپاه احداث کنیم.

عکاس ایرنا کرمانشاه طلای جشنواره عکس قرقیزستان را از آن خود کرد

«بهمن زارعی» عکاس خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) مرکز کرمانشاه جایزه طلای جشنواره بین‌المللی عکس «نارین قرقیزستان» را از آن خود کرد.

عکس منتخب بهمن زارعی «خواب» نام دارد که توانست رتبه اول بخش زندگی در جشنواره بین المللی قرقیزستان را بدست بیاورد.

عکاس ایرنا همچنین موفق به کسب ۲ روبان افتخار بخش «سیاه و سفید» این جشنواره با عناوین «نوزاد بستری شده» و «سوفی» شد.

زارعی در چند ماه گذشته با  ۲ اثر با عناوین «آهنگر» و «اسب» هم در بخش «سیاه و سفید» جشنواره «بریستول» انگلستان حضور داشته است.

هشدار استاندار کرمانشاه به مدیران منفعل و کم‌کار

استاندار کرمانشاه با هشدار به مدیران کم کار و منفعل، گفت: برخی از مدیران دستگاه های اجرایی استان احساس خستگی می‌کنند که بنده با رفتن آنها و واگذاری پست خود به مدیران فعال، پرتلاش و کاری مشکلی ندارم.

 «بهمن امیری مقدم» در جلسه شورای اداری استان کرمانشاه در سرسرای شهدای دولت استانداری، بر برقراری نظام و قانون در ادارات تاکید کرد و افزود: کارکنان ادارات به عنوان نیروی دولت باید منضبط و قانونمند باشند.

نماینده عالی دولت در استان کرمانشاه در ادامه بر کار و تلاش شبانه روزی برای رفع مشکلات مردم استان تاکید کرد و افزود: ایجاد اشتغال و رفع بیکاری یکی از اولویت های اصلی مجموعه مدیریتی استان در سال جاری است و تحقق این موضوع نیاز به کار و تلاش شبانه روزی دارد.

امیری مقدم با اشاره به نامگذاری امسال به نام «تولید؛ دانش بنیان، اشتغال آفرین: توسط رهبر معظم انقلاب، گفت: برای محقق کردن این شعار باید شرکت های دانش بنیان را در استان ۲ برابر کرد و از این طریق به ایجاد اشتغال، رفع بیکاری و ایجاد رونق اقتصادی در استان کمک کرد.

بازگشت تیم راهیان کرمانشاه به لیگ دسته اول فوتبال نیازمند عزم جدی است

رئیس هیات فوتبال استان کرمانشاه با اظهار خوشبینی برای بازگشت دوباره تیم راهیان به رقابت های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور در فصل آینده، گفت:این اتفاق خوشایند نیازمند عزم جدی همه مسئولان استان و در راس آن ها استاندار و اعضای مجمع نمایندگان کرمانشاه است.

" علیرضا محبی زنگنه" در نشستی خبری اظهار داشت: هرچند رقابت های امسال لیگ دسته اول را از دست دادیم اما اگر می خواهیم به سرنوشتی مشابه برای فصل آینده دچار نشویم همه مسئولان استان از جمله استاندار و مجمع نمایندگان استان باید از هم اکنون تلاش های عملبی خود را آغاز کنند.

وی گفت: آن ها با توجه به ارتباطاتی که با مسئولان عالی کشور دارند می توانند رایزنی های لازم را انجام و مقدمات بازگشت دوباره راهیان به لیگ را فراهم کنند و در این میان هیات فوتبال کرمانشاه نیز در کنار آن ها هر کمکی که بتواند انجام خواهد داد.

محبی ادامه داد: زمان برای تیم راهیان به منظور جمع کردن دوباره تیم و از سرگیری فعالیت گروهی بسیار مهم است که نباید از دست برود، اگر قرار است نماینده فوتبال کرمانشاه دوباره به لیگ برگردد باید از هم اکنون کار شروع شود و مسئولان پیگیری و رایزنی ها خود را آغاز کنند.

واکسیناسیون نرخ مرگ ناشی از کرونا در کرمانشاه را ۱۹ برابر کاهش داد

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: طبق آمار به دست آمده میزان مرگ و میر در مبتلایان به کرونا در استان کرمانشاه که واکسن زده‌اند نسبت به افرادی که واکسن تزریق نکرده اند، تا ۱۹ برابر کاهش داشته است.

دکتر «ابراهیم شکیبا» درآیین تکریم و معارفه رئیس شبکه بهداشت و درمان کنگاور که در فرهنگسرای یادگار امام این شهرستان برگزار شد، به تاثیرات واکسن در کاهش آمار مرگ و میر کرونا در موج ششم اشاره کرد و افزود: ارتقاء واکسیناسیون علیه کووید ۱۹ باید اولویت تمام مدیران شبکه های بهداشت و درمانش شهرستانها باشد.

وی افزود: کاهش ۱۹ برابری مرگ و میر در مبتلایان واکسن زده، گویای اثربخشی و تاثیرات مثبت واکسن کرونا است و نشان دهنده تهدید جدی برای افرادی است که هنوز واکسن نزده اند.

بیش ۱۰ میلیارد تومان تجهیزات جاده‌ای سال گذشته در کرمانشاه سرقت شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: در سال گذشته ۱۰ میلیارد و ۲۵۸ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان تجهیزات جاده‌ای در استان کرمانشاه توسط سودجویان به سرقت رفت.

«فریبرز کرمی» همچنین از خسارت سه میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومانی سرقت تابلوهای اطلاعاتی در استان اشاره کرد و افزود: در سال گذشته ۳۰ دستگاه چراغ چشمک زن، ۵۲۰ متر تابلو اطلاعاتی، ۲هزار و ۵۰۰ عدد علائم هشداری، ایمنی، ترافیکی، ۵۴۰ متر کابل برق و ۲ دستگاه ترانسفورماتور برق به سرقت رفت.

وی همچنین  از سرقت سه هزار پایه گاردریل خبر داد و گفت: یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان پایه گاردریل و هزار ۶۰۰ عدد شاخه گاردیل بالغ بر ۲۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال توسط سارقین به سرقت رفته است.

کرمی یادآوری کرد: سقوط وسایل نقلیه به درون دره‌ها، پل‌ها، آب روها، کانال‌ها  به علت سرقت گاردریل، حفاظ کناری راه، خروج از محور و وقوع تصادفات رخ به رخ به دلیل سرقت حفاظ‌های میانی، ناآگاهی از خطرات جاده‌ای و  از وجود نقاط پر حادثه از مواردی هستند که به علت سرقت تابلوها و تجهیزات جاده‌ای باعث تشدید تصادفات جاده‌ای می‌شوند.

۳۰۰ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه کشف شد

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از انهدام یک باند توزیع مواد مخدر توسط پلیس و کشف ۳۰۰ کیلوگرم تریاک در شهر "کرمانشاه" خبر داد.

سردار «علی‌اکبر جاویدان» روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مبنی بر فعالیت یک باند و اینکه قصد انتقال مقدار قابل توجهی تریاک از استان های شرقی به کرمانشاه در پوشش بار تره بار را دارند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی مسیر تردد کامیون حامل مواد مخدر شده و پس از مدتی تعقیب و مراقبت نامحسوس در ابتدای شهر کرمانشاه آن را توقیف و بازرسی های لازم را به عمل آوردند.

سردار جاویدان تصریح کرد: در بازرسی های صورت گرفته ۳۰۰ کیلوگرم تریاک که به صورت ماهرانه ای در پوشش بار تره بار مخفی و جاساز شده بود، کشف شد.

رئیس پلیس استان کرمانشاه همچنین با اشاره به کشف یک قبضه کلت کمری و چهار عدد فشنگ از داخل خودرو، گفت: راننده کامیون نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

۲ ورزشکار کرمانشاهی عازم مسابقات کشتی المپیک ناشنوایان می‌شوند

رئیس هیات ورزش‌های ناشنوایان استان از انتخاب ۲ کشتی‌گیر کرمانشاهی برای اعزام به مسابقات المپیک تابستانی ناشنوایان ۲۰۲۲ برزیل خبر داد و گفت:  کیوان رستم آبادی و فرود حجتی کشتی گیران ناشنوای کرمانشاهی هستند که تیم ملی ایران را در اوزان ۶۵ و ۷۰ کیلوگرم برای حضور در رقابت های المپیک همراهی می کنند.

«حامد دارابی» اظهار داشت: هدایت تیم کشتی ناشنوایان ایران برعهده رضا لایق به عنوان سرمربی و علیرضا رضایی منش و رضا نوذر ایرانی به عنوان مربی قرار دارد.

وی افزود: ملی پوشان کشتی آزاد ناشنوایان ایران ۱۹ اردیبهشت عازم پارالمپیک برزیل خواهند شد تا در مسابقات این رشته که از ۲۳ تا ۲۵ اردیبهشت آغاز می‌شود، شرکت کنند.

تعداد بیماران بستری کرونا در کرمانشاه به ۱۱۷ نفر کاهش یافت

رییس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم‌ پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه تعداد مبتلایان کرونایی بستری در مراکز درمانی استان هم‌اکنون ۱۱۷ نفر است، گفت: این تعداد نسبت به روز قبل ۱۷ نفر کمتر است.

«مهدی محمدی» افزود: از این تعداد ۳۶ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند که حال ۱۰ نفر از آن‌ها وخیم است.

وی گفت: ۲۷ نفر شامل ۱۱ بیمار مثبت بستری و ۱۶ بیمار سرپایی مبتلا به کرونا در شبانه‌روز گذشته در سطح استان شناسایی شدند که این تعداد نسبت به روز قبل ۱۱ نفر بیشتر است.

رییس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم‌ پزشکی کرمانشاه گفت: براساس رنگ بندی جدید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تنها شهرستان‌ کنگاور در استان از روز جمعه (۱۹ فروردین) در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفت.

محمدی افزود: شهرستان‌های پاوه، هرسین و سنقروکلیایی هم در وضعیت نارنجی و شهرستان‌های اسلام‌آبادغرب، گیلانغرب، کرمانشاه، جوانرود، دالاهو، سرپل‌ذهاب، روانسر، صحنه، ثلاث‌باباجانی و قصرشیرین هم در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

امام جمعه کرمانشاه: بدنه ارتش از روزهای اول انقلاب با ملت بود

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با اشاره به ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی، گفت: بدنه ارتش از روزهای اول انقلاب اسلامی با ملت بود و از ابتدا هم مورد تایید امام و مقام معظم رهبری قرار گرفت.

آیت الله «مصطفی علما» در خطبه های نماز جمعه این هفته کرمانشاه در مسجد جامع این شهر افزود: اگر ارتش و سپاه امروز ۲ قدرت بزرگ خاورمیانه هستنند به برکت اسلام و قرآن است.  

وی در ادمه گفت: خارجی ها از زمان مصدق یک کلمه به نفع ما سخن نگفتند. از روز اول انقلاب اسلامی امریکا ما را تحریم کرده است. لذا براساس گفته مقام معظم رهبری کشور معطل مذاکرات و برجام نخواهد شد.  

امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه به تدریج باید وابستگی ۱۰۰ ساله به نفت کاهش یابد. افزود: خام فروشی مواد اولیه تذکر مقام معظم رهبری در این هفته بود و من هم به مسوولان استانی در رابطه با خام فروشی قیر گیلانغرب تذکر می‌دهم.

برچسب‌ها استانداری کرمانشاه کشتی فرماندهی نیروی انتظامی کرمانشاه کرمانشاه ورزش ناشنوایان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه کشتی فرماندهی نیروی انتظامی کرمانشاه استانداری کرمانشاه کشتی فرماندهی نیروی انتظامی کرمانشاه کرمانشاه ورزش ناشنوایان کرمانشاه برگزار شد دادگستری کرمانشاه استان کرمانشاه عاملان تیراندازی تیراندازی در سال مسابقات قهرمانی بهره برداری انتظامی استان مسئولان عالی کرمانشاه گفت خبر داد و گفت صورت گرفت قرار گرفت سال گذشته مرگ و میر رقابت ها کشتی گیر هم اکنون جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۹۸۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریک ویژه روز معلم در بخش خبری صداوسیمای آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، شب گذشته گوینده بخش خبری ۲۰ سیمای مرکز آذربایجان غربی روز معلم را به معلم کلاس اول خود تبریک گفت.

خانم فاطمه سلطانی در آغاز بخش خبری ۲۰ سیما   روز معلم را به خانم اورشاد  آموزگار   کلاس اول خود در دبستان آزادگان و تمامی معلمان صبور و تلاشگر تبریک گفت.

۱۲ اردیبهشت، سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری در تقویم رسمی کشور به عنوان روز معلم نامگذاری شده است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سمت راست سرتان درد می‌کند؟ این چند روش را امتحان کنید
  • (ویدیو) مرور اخبار ناگوار با سلامت روان ما چه می‌کند؟
  • خبری از علی کریمی و حسینی نیست(عکس)
  • فرستاپن: پیشنهاد ۲۵۰ میلیون یورویی مرسدس هم راضی‌ام نمی‌کند!
  • اولین معلم آدم ابوالبشر خداوند متعال بود که او را بیان، نطق و علم داد
  • انجام ۴ عملیات مردم‌یاری پایگاه هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته
  • تأثیرات گوناگون تغییرات اقلیمی بر زندگی انسان
  • ۳۳۰ عنوان برنامه طی هفته بسیج سال جاری در کرمانشاه اجرا می‌شود
  • از طاقبستان تا بیستون همسفر با رادیو ایران
  • تبریک ویژه روز معلم در بخش خبری صداوسیمای آذربایجان غربی