Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-06@18:19:48 GMT

آسفالت ۹هزار مترمربع از معابر شهری لوندویل

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۹۹۱۱۴

آسفالت ۹هزار مترمربع از معابر شهری لوندویل

شهردار لوندویل از آسفالت ۹ هزار متر مربع از معابر این شهر خبر داد.

نعمت یاورپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: آسفالت کوچه‌ها و معابر همواره یکی از مطالبات اصلی شهروندان لوندویل بوده و شهرداری در فروردین ماه سال جاری ۹ هزار متر مربع از معابر شهری را آسفالت کرده است.

وی افزود: در این طرح کوچه‌های پنجم، هفتم (پورعباس)، نهم (عزیززاده) و بیست و پنجم (پور رستم) در خیابان امام خمینی (ره)، کوچه جعفری، بخشی از خیابان‌های فاطمیه و آبشار آسفالت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار لوندویل خاطرنشان کرد: برای ۹ هزار متر مربع از معابر شهری لوندویل حدود یک هزار و ۵۳۰ تن آسفالت ریزی شده است و برای آن ۳۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها و منابع داخلی شهرداری هزینه صرف شده است.

یاورپور تصریح کرد: آسفالت کوچه‌های خیابان‌های آبشار، دانش و ساحل، اتمام جدول، رفیور میانی و نصب پایه‌های چراغ روشنایی در خیابان آبشار، در برنامه و دستور کار شهرداری قرار دارد.

وی ترافیک را یکی از معضلات اصلی شهر لوندویل دانست و گفت: مدیریت شهری در تلاش است در سال جاری، با احداث پل ارتباطی میان آقاخان محله و رحیم محله بخشی از معضل ترافیک شهری لوندویل را رفع کند.

به گزارش ایمنا، شهر لوندویل از توابع شهرستان آستارا در غرب استان گیلان واقع شده است.

کد خبر 568321

منبع: ایمنا

کلیدواژه: لوندویل شهرداری لوندویل آسفالت معابر خدمات شهری ترافیک شهری گيلان پروژه هاي عمراني پروژه های شهری آسفالت نهضت آسفالت ترمیم آسفالت شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۹۹۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری قزوین اقدام عملی برای مناسب‌سازی شهر انجام نداد

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: مطالبات زیادی در شورای شهر برای مناسب‌سازی معابر شهری با هدف استفاده معلولان داشتیم، اما در عمل از سوی شهرداری قدم از قدم برای تحقق آن‌ها برداشته نشد.‌

علی فرمانی در گفت‌وگوی با خبرنگار ایمنا در قزوین در طرح دیدگاه خود پیرامون لایحه شهرداری قزوین مبنی بر صدور مجوز ساخت‌وساز با کاربری ورزشی در ناحیه شهری اسماعیل‌آباد، اظهار کرد: با توجه به اینکه سرانه ورزشی در منطقه مذکور صفر است، ضرورت دارد تا در این راستا اقدامات مؤثری انجام شود و گزارش آن‌ها به شورا ارائه شود.

وی افزود: خواستار برنامه‌ریزی مدیریت شهری قزوین برای افزایش سرانه ورزشی در ناحیه منفصل شهری اسماعیل‌آباد هستیم تا این منطقه از محرومیت زیرساخت‌های ورزشی خارج شود.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین با اشاره به عملکرد مدیریت شهری در مناسب‌سازی معابر شهری برای معلولان و توان‌خواهان خاطرنشان کرد: در شورای شهر مطالبات فراوانی برای مناسب‌سازی معابر شهری برای استفاده معلولان داشتیم، اما در عمل از سوی شهرداری قدم از قدم برای تحقق آن‌ها برداشته نشد.‌

فرمانی ادامه داد: انتظار داشتیم یک بوستان ویژه افراد توان‌خواه و معلول در شهر قزوین ساخته شود، اما نگاه جدی به این حوزه در بخش‌های مدیریتی شهرداری قزوین وجود ندارد.

کد خبر 751098

دیگر خبرها

  • شهرداری قزوین اقدام عملی برای مناسب‌سازی شهر انجام نداد
  • شهرداری قزوین قدمی برای مناسب‌سازی شهر برنداشت
  • آسفالت بیش از ۵۰۰۰۰ مترمربع معابر در هفته سی و هفتم در شیراز
  • قرارگاه جهاد آسفالت در کرمان راه اندازی شد
  • گاز شهری کرج، چهارشنبه قطع می‌شود
  • آغاز ۲.۵ میلیون مترمربع آسفالت معابر شهر کرمان+تصویر
  • گاز شهری کرج، چهارشنبه قطع می شود
  • گاز شهری قسمتی از کرج قطع می‌شود
  • خیابان فلسطین اراک ساماندهی می‌شود
  • خیابان صنایع اهواز آسفالت می‌شود