Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: تعداد شهرستان‌های با وضعیت قرمز کرونایی در استان مرکزی افزایش یافته و درحال حاضر ۷ شهرستان در وضعیت قرمز هستند. - اخبار استانها -

سیدمحمد جمالیان در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در  اراک ، با اشاره به وضعیت کرونایی استان اظهار داشت: روند ابتلا به کرونا در استان صعودی است و طبق آخرین گزارشات استان مرکزی به لحاظ رنگ‌بندی کرونایی دارای هفت شهرستان با رنگ قرمز، دو شهرستان با رنگ نارنجی، سه شهرستان با رنگ زرد بوده و تعداد شهرستان‌های با رنگ آبی در آن به صفر رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در واقع با افزایشی بودن روند ابتلا تعداد شهرستان‌های با رنگ قرمز در استان افزایش یافته است و دو شهرستان خنداب و کمیجان هم که به رنگ زرد بودند در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفته‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک تصریح کرد: درحال حاضر هفت شهرستان استان شامل اراک، آشتیان، فراهان، شازند، تفرش، خنداب و کمیجان در وضعیت قرمز قرار دارند.

رنگ‌بندی کرونایی ‌‌3 شهرستان گیلان از زرد به نارنجی تغییر کردتغییر رنگ‌بندی کرونایی هرمزگان‌/ مردم کمک‌ کنند پیک‌ ششم از استان آغاز نشودجدیدترین اخبار کرونا در ایران| خبرهای خوش آخرین رنگ‌بندی کرونایی/ دیگر نقطه قرمز کرونایی نداریم/ رنگ 321 شهرستان آبی شد + نقشه

جمالیان بیان کرد: شهرستان‌های خمین و ساوه هم در وضعیت نارنجی هستند، این درحالی است که شهرستان ساوه تا پیش از این در وضعیت زرد کرونایی قرار داشت.

وی ادامه داد: شهرستان‌های با رنگ‌ زرد کرونایی هم شامل دلیجان، زرندیه و محلات می‌شود و تعداد شهرستان‌های با رنگ آبی در استان هم به صفر رسیده و هیچ شهرستانی با رنگ آبی درحال حاضر نداریم.

انتهای پیام/712/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تعداد شهرستان شهرستان های با رنگ رنگ بندی کرونایی قرمز کرونایی وضعیت قرمز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۹۹۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی ۶۵۰ کارگاه پرخطر در قزوین

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، سید جلیل حسینی با اشاره به اجرای مانور بازرسی از کارگاه‌های پرخطر استان گفت: در راستای صیانت از نیروی کار و در پیش بودن روز ایمنی و بهداشت کار این مانور اجرا شد.

حسینی، کاهش حوادث ناشی از کار و ارتقای ایمنی با اولویت کارگاه‌های پرخطر را از اهداف این بازرسی‌ها برشمرد.

به گفته وی؛ از ۱۵ هزار و ۷۶۱ کارگاه مشمول قانون کار در استان‌ ۶۵۰ کارگاه پرخطر هستند که شامل رسته‌های معدن، ساختمان، تولید در حوزه صنایع پلاستیکی، لاستیکی، شیمیایی و فلزی است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پیش بینی وضعیت هوای استان مرکزی
  • بانک مرکزی:۹۱ درصد از متقاضیان مسکن قرارداد امضا کردند
  • اعلام هشدار هواشناسی سطح زرد
  • اعلام وضعیت قرمز و وخیم جنگی در جبهه شرقی اوکراین/حمله پهپادی اوکراین به تاسیسات نفتی روسیه
  • اعلام وضعیت قرمز و وخیم جنگی در جبهه شرقی اوکراین
  • مخالفت مجلس با افزایش ۴۰ نفر به تعداد نمایندگان مجلس
  • هوای اصفهان قابل قبول است/ شاخص ۴ شهر بر مدار قرمز و نارنجی
  • شناسایی ۶۵۰ کارگاه پرخطر در قزوین
  • کشت زعفران در استان مرکزی ۱۵ درصد افزایش یافت
  • اصفهان در دو منطقه درمدار قرمز آلودگی