Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-06@22:31:20 GMT

آسفالت معابرشهر در دستور کار شهرداري

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۹۹۶۵۲

خبرگزاری آریا- شهردار پالیز گفت: به منظور رفاه حال شهروندان و بهداشت محیط در سالجاری افزون بر 7 هزار متر از معابر این شهر آسفالت می‌شود.
مهندس اسدی اظهار داشت: همچنین از  عملیات جدول گذاری در این شهر خبر داد و گفت: امسال 5هزار متر از معابر و خیابان های شهر پالیز جدولگذاری می شود.
وی توجه به مبلمان شهری را یکی از مهمترین وظایف شهرداری دانست و گفت: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته در سال گذشته نسبت به احداث بلوار، عملیات این مهم در روزهای پایانی سال شروع و عملیات جدولگذاری و نصب 4٠ عدد چراغ روشنایی در آن انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اسدی همچنین به کاشت 5٠٠ گونه گل تزئینی در این بلوار اشاره کرد و افزود: به منظور چشم انداز بهتر این بلور ٣٠٠درخت نیز تا کنون در آن غرس شده است.
شهردار پالیز یکی دیگر از مهمترین برنامه های این شهرداری را ایجاد پارکینگ دانست و گفت: در حال مکاتباتی با اداره منابع طبیعی اسدآباد در خصوص واگذاری زمینی خارج از محدوده شهر برای احداث پارکینگ هستیم که با راه انداری آن بخش مهمی از مشکلات ترافیکی شهر مرتفع خواهد شد.
وی در خصوص وضعیت ساختمان شهرداری پالیز گفت: مکاتبات واگذاری این ساختمان با آموزش و پرورش صورت گرفته است که امیدواریم با همکاری و پیگیری های نماینده اسدآباد در مجلس شورای اسلامی و فرماندار اسدآباد کار واگذاری آن به شهرداری صورت بگیرد.
خرید ماشین آلات شهرداری صحبت پایانی مهندس اسدی با خبرنگار ما بود که وی اظهار داشت: پیگیر وامی از سازمان همیاریهای شهرداری کشور هستیم که در صورت تخصیص ماشین آلات مورد نیاز شهرداری پالیز خریداری می شود.


منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شهرداری پالیز اسدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۹۹۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدوده‌های بازآفرینی شهری ۲۰ شهر استان همدان مصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، کمیسیون ماده ۵ استان همدان به ریاست علیرضا قاسمی‌فرزاد، استاندار همدان و با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی مربوطه برگزار شد.

استاندار همدان در این نشست اعلام کرد: محدوده بازآفرینی ۹ شهر شامل مراکز شهرستان‌ها، از جمله همدان، ملایر، اسدآباد، تویسرکان، نهاوند، رزن، کبودراهنگ، بهار و فامنین در سال ۹۵ مصوب شده بود.

علیرضا قاسمی‌فرزاد افزود: در سال گذشته محدوده‌های بازآفرینی سه شهر لالجین، گیان و قهاوند مصوب شد و امروز نیز محدوده ۲۰ شهر دیگر به تصویب رسید.

وی تصریح کرد: محدوده‌های بازآفرینی شهرهای نهاوند و بهار مورد بازنگری قرار گرفت و برای شهرهای جورقان، مریانج، ازندریان، سامن، جوکار، زنگنه، اسلامشهر آق‌گل، فیروزان، برزول، آجین، پالیز، سرکان، فرسفج، صالح آباد، مهاجران، شیرین سو، گل‌تپه، قروه درگزین، کرفس و دمق مورد موافقت نیز قرار گرفت.

قاسمی‌فرزاد گفت: با ضوابط تشویقی کالبدی بافت‌های ناکارآمد شهرهای لالجین، قهاوند، جورقان، مریانج، ازندریان، سامن، جوکار، زنگنه، اسلامشهر آق‌گل، فیروزان، برزول، آجین، پالیز، سرکان، فرسفج، صالح‌آباد، مهاجران، شیرین‌سو، گل‌تپه، قروه درگزین، کرفس، دمق و کبودراهنگ موافقت شد.

کد خبر 6095966

دیگر خبرها

  • تلاش می‌کنیم کرمان در سال ۱۴۰۳ به قرارگاه آبادانی تبدیل شود
  • توزیع ۲۸۸۰ تن آسفالت در معابر غرب و شمال‌غرب تبریز
  • قرارگاه جهاد آسفالت در کرمان راه اندازی شد
  • ۸۰۰ روستای خوزستان آسفالت شد
  • بهسازی آسفالت آرامستان بهشت معصومه (س) قم
  • آغاز ۲.۵ میلیون مترمربع آسفالت معابر شهر کرمان+تصویر
  • انتقاد از ساخت مجموعه فرهنگی در پارک لاله/ شهرداری تهران حصار‌های پارک لاله را بردارد
  • انتقاد از ساخت مجموعه فرهنگی در پارک لاله/ شهرداری تهران حصارهای پارک لاله را بردارد
  • خیابان صنایع اهواز آسفالت می‌شود
  • محدوده‌های بازآفرینی شهری ۲۰ شهر استان همدان مصوب شد