Web Analytics Made Easy - Statcounter

« علیرضا نظری » روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: عملیات اجرایی این بیمارستان از سال‌ها قبل آغاز شده و با توجه به محدودیت‌های منابع مالی دولت‌های گذشته، تکمیل این مرکز درمانی به تعویق افتاد.

وی ادامه داد: براساس زمان‌بندی مشخص شده بیمارستان حضرت فاطمه(س) خمین پس از رفع اشکالات باید در اسفند پارسال بهره‌برداری می‌شد و اما اکنون حتی تحویل موقت هم انجام نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده مردم خمین در مجلس یازدهم گفت: یکی از سوالات و پیگیری های اصلی از وزرای بهداشت و راه و شهرسازی، بهره برداری از بیمارستان ۱۴۴ تختخوابی شهرستان است.

نظری توضیح داد: با توجه به اینکه خمین می‌تواند یک مرکز حوزه بهداشت و درمان برای استفاده شهرهای الیگودرز، محلات، دلیجان و گلپایگان باشد هرچه زودتر نسبت به تحویل ، تجهیز و تامین نیروی انسانی این مرکز درمانی باید اقدام شود.

وی گفت: زادگاه امام راحل ۴۳ سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی تک بیمارستانی است و فرسودگی بیمارستان خمین می‌تواند در صورت وقوع زلزله یا حوادث دیگر امنیت جانی بیماران و نیروی انسانی این مرکز درمانی را به خطر بیندازد. 

نماینده مردم خمین در خانه ملت ادامه داد: بسیاری از مراجعه کنندگان به تنها بیمارستان خمین برای دریافت خدمات درمانی سبک ناچار به اعزام به شهرهای اراک، کاشان، قم و تهران هستند و این مسئله زیبنده زادگاه امام راحل نیست.

نظری افزود: این اعزم‌ها موجب نگرانی بیمار و همراهان بیمار در یک شهر می‌شود و انتظار می‌رود با بهبود وضعیت درمانی و بستری خمین ارائه خدمات درمانی در بیمارستان این شهرستان انجام شود. 
خمین از توابع استان مرکزی است و ۱۰۵ هزار نفر ساکن این شهرستان هستند.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی استان مرکزی خمین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی استان مرکزی خمین مجلس شورای اسلامی استان مرکزی خمین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۹۹۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل پلمب بیمارستان محب مهر مشخص شد

به گزارش همشهری آنلاین، پلیس تهران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: « در پی انتشار فیلم پلمب بیمارستان محب مهر به علت کشف حجاب، به آگاهی می رساند که پس از تماس عوامل درمانی با مرکز فوریتهای ۱۱۰ و حضور مامور پلیس در بیمارستان، محرز گردید که درب مشترک دو بیمارستان محب مهر و هاشمی نژاد به دلیل اختلافات حقوقی و مِلکی توسط بیمارستان های مذکور نرده گذاری و پلمب شده است؛ البته هر بیمارستان درب ورودی مجزا برای تردد مراجعین دارد.

پلیس هر گونه خبری مبنی بر پلمب مرکز درمانی به دلیل کشف حجاب را صحیح ندانسته و تکذیب می‌کند؛ تاکید می‌شود اخبار را از وبگاه خبرگزاری پلیس دنبال کنید».

کد خبر 847528 منبع: فارس برچسب‌ها خبر مهم زنان - حجاب فراجا بیماری - بیمارستان

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی لرستان در دولت سیزدهم
  • فاز اول بیمارستان سلامت سیب و سوران در آستانه بهره برداری
  • پلمب بیمارستان در تهران به دلیل کشف حجاب؟
  • پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب تکذیب شد
  • ­پلمب بیمارستان محب مهر برای کشف حجاب کذب است
  • دلیل پلمب بیمارستان محب مهر مشخص شد
  • پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب صحت ندارد
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • بهره‌برداری از طرح بهداشتی و درمانی در اسفراین
  • بهره برداری از واحد تخصصی فیزیوتراپی کف لگن در شهرکرد