Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین فرزامی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص حذف استقلال برابر نساجی از جام‌حذفی گفت: آبی‌ها در روزی که می‌توانستند با برد برابر نساجی به مرحله بعد صعود کنند، از این فرصت استفاده نکرده و با شکست برابر تیم قدیمی فوتبال ایران، با جام‌حذفی خداحافظی کردند.

وی ادامه داد: استقلال با تغییرات زیادی که در ترکیب اصلی خود به وجود آورد، همه را به تعجب واداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاید بیشترین تعجب برای کنار گذاشتن حسین حسینی آماده که این روزها بهترین دروازه‌بان لیگ است، برابر نساجی بود. رضایی جوان اگرچه آینده خوبی در فوتبال ایران دارد، اما بهتر بود برای این بازی حساس، مجیدی از حسینی استفاده می‌کرد زیرا حضورش در دروازه به تیم هم آرامش می‌داد. تغییر درون دروازه باعث شد تا استقلال نتواند به مرحله بعد صعود کند.

فرزامی افزود: استقلال خوب نبود. درست است که حملات زیادی را بر روی دروازه حریف انجام داد اما از موقعیت‌ها استفاده نکرد و با بی‌دقتی توپ‌هایش را هدر داد ضمن اینکه تغییرات زیاد هم باعث شده بود تا کمی تیم دچار ناهماهنگی شود و نتواند بازی همیشگی خود را ارائه دهد البته مجیدی در ادامه بازی چند تعویض را هم انجام داد ولی متأسفانه این تعویض‌ها هم نتوانست دردی را از استقلال دوا کند و کار به ضربات پنالتی کشیده شد.

عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال تصریح کرد: خیلی‌ها انتظار داشتند با شروع وقت اضافه، مجیدی، حسینی را وارد زمین کند که بتواند در ضربات پنالتی از تجربه‌هایش استفاده کند اما سرمربی استقلال چنین کاری را انجام نداد و اجازه داد تا رضایی همچنان درون زمین باقی بماند و شاهد بودیم که در ضربات پنالتی تجربه حقیقی درون دروازه نساجی به کارش آمد و توانست یکی از پنالتی‌های استقلال را مهار کرده و راهی مرحله بعد شود.

وی در ادامه گفت: برای پرسپولیس و استقلال جام‌حذفی تمام شد. اشتباهات دو مربی باعث شد که سرخابی‌ها از گردونه رقابت‌ها حذف شوند. حالا هر دو تیم ۶ بازی حساس را در لیگ برتر خواهند داشت و باید با تلاش، در این ۶ دیدار بهترین نتیجه را کسب و به قهرمانی دست پیدا کنند.

فرزامی در پایان خاطرنشان کرد: راز موفقیت استقلال برای رسیدن به قهرمانی و لیگ برتر، وحدت و همدلی است. فاصله امتیازی خوب استقلال با پرسپولیس می‌تواند به آبی‌پوشان کمک کند البته استقلال باید جام‌حذفی را فراموش کرده و تمام تمرکزش را برای موفقیت در لیگ گذاشته تا در پایان فصل بتواند جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

کد خبر 5466155

منبع: مهر

کلیدواژه: حسین فرزامی تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال نساجی مازندران جام حذفی فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال نساجی مازندران تیم فوتبال پرسپولیس جام حذفی تیم ملی فوتسال ایران تیم فوتبال امید ایران فوتسال تیم ملی فوتبال ایران مهدی طارمی قهرمانی آسیا تیم فوتبال سپاهان اصفهان کارلوس کی روش اردوی تدارکاتی جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۹۹۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس قهرمان نشود سرمربی چه کسی است؟ | تصمیم مدیران باشگاه مشخص شد

به گزارش همشهری آنلاین در شرایطی که فقط 5 بازی تا آخر فصل باقی مانده و پرسپولیس در جام حذفی هم حضور ندارد بحث تمدید قرارداد با اوسمار ویرا به کندی پیش می‌رود. البته علت این کند شدن از دست رفتن جام حذفی و شرایط رقابت برای قهرمانی لیگ برتر نیست و شلوغی برنامه‌های باشگاه پرسپولیس و بازی‌های متوالی باعث شده تا خبری از جلسه جدید نباشد.

البته احتمال این وجود دارد که بعد از بازی نساجی مذاکراتی بین درویش و اوسمار انجام شود.

ظاهرا باشگاه پرسپولیس در هر صورت خواستار تمدید قرارداد با این مربی برزیلی است و حتی اگر پرسپولیس قهرمان لیگ نشود هم با این مربی تمدید خواهند کرد.

مدیران باشگاه پرسپولیس بر این باورند که در شرایط فعلی و حتی در تابستان گزینه داخلی مناسبی برای هدایت تیم خود پیدا نمی‌کنند و سراغ هر گزینه خارجی دیگری هم بروند باید مبلغ بالایی هزینه کنند.

درباره مبلغ قرارداد اوسمار هم مسئله‌ای از سوی او مطرح نشده. در واقع در جلسه اول هیچ صحبتی درباره مبلغ قرارداد فصل جدیدی اوسمار به میان نیامده در حالی که گفته می‌شد این مربی مبلغ قابل توجهی از پرسپولیس می‌خواهد.

کد خبر 849540 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • نوری: بحث نقل و انتقالات تیم ما را جمع کنید
  • فوری: دو سهمیه آسیایی ایران مشخص شدند
  • سلطانی: استقلال خوب است اما پرسپولیس قهرمان می‌شود
  • شکستن طلسم نباختن یک تیم و ناامید کردن پرسپولیس توسط استقلال
  • قول می دهم این پرسپولیس قهرمان می شود/ این استقلال شکل قهرمانی نیست
  • سرمربی فصل بعد پرسپولیس کیست؟
  • پرسپولیس قهرمان نشود سرمربی چه کسی است؟ | تصمیم مدیران باشگاه مشخص شد
  • پرسپولیس تمدید با اوسمار را جدی گرفته است
  • پرسپولیس باید مراقب استاد حاشیه باشد | دروازه‌بانی جذب کنید که ندانیم بیرانوند فیکس است
  • ادعای عجیب ژاوی بعد از قهرمانی رئال!