Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-05-01@15:48:01 GMT

پذیرایی از روزه داران به «افطاری ساده» روی پل طبیعت

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۰۰۴۵۸

پذیرایی از روزه داران به «افطاری ساده» روی پل طبیعت

به گزارش حوزه سایر رسانه های خبرگزاری تقریب،  ویژه برنامه های منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد به مناسبت ماه مبارک رمضان با عنوان «باغ رمضان» با برنامه افطاری ساده امشب ۲۷ فروردین ماه بر روی پل طبیعت ادامه دارد.

 «افطاری ساده»  یکی از برنامه های متنوع فرهنگی و اجتماعی ماه مبارک رمضان این منطقه است و در شب میلاد امام حسن مجتبی(ع) میزبان روزه‌داران و بازدیدکنندگان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



پذیرایی از مهمانان خدا با رعایت اصول بهداشتی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی به صورت پک‌ ساده بوده تا روزه‌داران بتوانند در کنار بهره‌مندی از برنامه‌های متنوع تدارک دیده شده در ماه مبارک رمضان روزه خود را پس از اذان مغرب باز کنند.

منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد با برپایی سفره «افطاری ساده» بر روی پل طبیعت هر ساله شب میلاد فرخنده کریم اهل بیت در ماه مبارک رمضان از روزه‌دار در این ماه میهمانی خداوند پذیرایی می کند.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: افطاری ساده پل طبیعت روزه داران ماه مبارک رمضان افطاری ساده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۰۰۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) پذیرایی عجیب از مشتریان مانند حیوانات در یک رستوران لاکچری!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • ساخت سالن پذیرایی خیرساز ویژه زوج های جوان در گراش
  • جوابیه وزارت فرهنگ و ارشاد به عصر ایران: مُهر وزارت چهار روزه ساخته شد
  • هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان و نوجوانان
  • نگرانی اهالی گالیکش از آلودگی طبیعت کوه نیلکوه به لطف کارخانه سیمان
  • نگاهی به طبیعت بهاری دریاچه سد آغچه در بوئین میاندشت + فیلم
  • (ویدئو) پذیرایی عجیب از مشتریان مانند حیوانات در یک رستوران لاکچری!
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند
  • کاهش سهمیه سوخت و تجمع تعدادی از کامیون داران جنوب سیستان و بلوچستان
  • بیان ساده مفاهیم قرآن از نوآوری‌های برنامه «محفل» بود