Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، یوسف نوری وزیر آموزش‌ و پرورش در نشست با تعدادی از فرهنگیان، اظهار کرد: معلمان در هر زمان، شرایط و موقعیتی، معلمی خود را فراموش نمی‌کنند و بر همین اساس در ایام کرونا وظایف خود را با تلاش دو چندان انجام دادند؛ لذا این تلاش و فداکاری معلمان شایسته تقدیر است و تمام تلاشم را برای بهبود معیشت و منزلت معلمان انجام می‌دهم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تصویب قانون رتبه بندی فرهنگیان گفت: دولت تلاش خواهد کرد تا این قانون به بهترین شکل اجرا شود و به ارتقای منزلت و معیشت معلمان منجر شود؛ همچنین برای همسان‌سازی حقوق فرهنگیان برنامه ریزی خواهد شد.  

نوری با اشاره به دستاوردهای سفرهای استانی دولت، ادامه داد: تا کنون سه هزار میلیارد تومان در سفرهای استانی برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در نظر گرفته شده است. 

وی با اشاره به وظایف آموزش و پرورش در اجرای سند تحول اظهار کرد: اجرایی سازی سند تحول بنیادین فقط در مدرسه اتفاق می‌افتد و مقرر شده بخشی از مناطق کشور از جمله شهرستان‌ها و نواحی آن را اجرایی کنند‌.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه معلمان ظرفیت اجرایی کردن سند تحول را دارند، افزود: یک دانش‌آموز، رتبه اول قرائت قرآن و یک معلم، رتبه اول ترتیل قرآن را در مسابقات جهانی را کسب کرده‌اند که این رتبه ها نشان دهنده توانمندی معلمان و فرهنگیان در اجرای سند تحول است. 

وی با اشاره به بازگشایی مدارس، بیان کرد: کشورهای زیادی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، مدارس را باز نگه داشتند، زیرا تعطیلی مدارس آسیب‌های زیادی برای دانش‌آموزان و نظام آموزشی کشور دارد و آموزش و پرورش برای جبران این نقص، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اقدام به بازگشایی مدارس کرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: رتبه بندی معلمان همسان سازی حقوق وزیر آموزش و پرورش آموزش و پرورش سند تحول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۰۰۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده قالیباف درباره اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان

رییس مجلس شورای اسلامی گفت: به بازنشستگان این اطمینان را می‌دهم که اراده دولت و مجلس شورای اسلامی بر اجرای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان است.

به گزارش مشرق، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) مجلس و در پاسخ به تذکر یکی از نمایندگان مبنی بر علت اجرایی نشدن متناسب سازی حقوق بازنشستگان، اظهار کرد: در پایان سال گذشته احکام و تبصره‌های بودجه ۱۴۰۳ به دولت ابلاغ شد و دولت برای تامین اعتبار از محل یک درصد ارزش افزوده برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان مجوز گرفت.

وی تاکید کرد: بر این اساس، دولت هیچ مشکل قانونی برای تامین اعتبار و پرداخت ندارد، اگر مشکلی در فروردین‌ ماه در این زمینه بوده، قطعا در اردیبهشت‌ ماه رفع شده و باید انجام شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: به بازنشستگان این اطمینان را می‌دهم که اراده دولت و مجلس شورای اسلامی بر اجرای متناسب سازی حقوق بازنشستگان است. دولت مجوز قانونی دارد و تامین اعتبار هم صورت گرفته است.

دیگر خبرها

  • افزایش ۲ برابری حق‌الزحمه ساعت اضافه تدریس معلمان | همه معلمان رتبه‌بندی می‌شوند مگر اینکه...
  • واریز «هدیه روز معلم» به حساب فرهنگیان؛ امشب/ پرداخت معوقات حق‌التدریس‌ها تا ۲ هفته دیگر
  • واریز پاداش «روز معلم»به حساب فرهنگیان؛ امشب/ پرداخت معوقات حق‌التدریس‌ها تا ۲ هفته دیگر
  • «هدیه روز معلم» امسال چیست و کی به حساب فرهنگیان واریز می‌شود؟
  • واریز «هدیه روز معلم» به حساب فرهنگیان؛ امشب
  • اجرای ۴۰۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته معلم در کهگیلویه و بویراحمد
  • تکذیب پیوست نامه صحرایی درباره ابطال کسر ۴۵ درصد از حقوق دانشجو معلمان/ دانشگاه رای را اجرا کند
  • کسورات حقوق دانشجو معلمان به میزان خدمات دریافتی می شود
  • وعده قالیباف درباره اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان
  • سرمدی واله : هیچ مانع قانونی برای اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان وجود ندارد