Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا جهانبخش از انتخاب فاینورد راضی است

علیرضا جهانبخش درباره حضورش در تیم فاینورد صحبت هایی را بیان کرده است.

به گزارش طرفداری، علیرضا جهانبخش، کاپیتان تیم ملی کشورمان در مصاحبه با مجله «دست در دست» هلند گفت:

وقتی آرنه اسلات به من زنگ زد، من یک لحظه هم فکر نکردم. من آرنه را خوب می‌شناختم و مقابلش هم بازی کرده بودم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ورزشگاه «دی کویپ» فاینورد یکی از بهترین استادیوم‌های هلند است و این انتقال یک قدم خوب برای من بود و از این بابت خوشحالم.

جهانبخش در خصوص زندگی در روتردام گفت:

این شهر واقعا زیباست. البته من خیلی هم بیرون نمی‌روم. بیشتر در خانه هستم ولی کاملا از بودن در این شهر لذت می‌برم. 

ستاره کشورمان البته در این فصل نتوانست خیلی به ترکیب اصلی راه پیدا کند و مثل دوره قبلی خود در لیگ هلند درخشان ظاهر شود. فاینورد اکنون در رده سوم جدول لیگ هلند قرار گرفته ولی این شانس را دارد که قهرمان لیگ کنفرانس اروپا شود. آنها باید در نیمه نهایی به مصاف مارسی فرانسه بروند. 

جهانبخش در این فصل 37 بازی برای فاینورد انجام داده و توانسته آمار 8 گل و 3 پاس گل را به ثبت رساند.

اخبار داغ 

اولین واکنش علی دایی به ماجرای باز کردن کرواتش در قطر مهدوی کیا: اگر صعود به المپیک سخت نبود 40 سال طول نمی کشید پخش ترانه قمرالملوک وزیری به جای سرود ملی ایران! استوری جنجالی کیلیان ام باپه؛ یوونتوسی ها به تکاپو افتادند جرارد پیکه و بارسلونا سوژه شوخی باشگاه اسپارتاک مسکو شدند

منبع: طرفداری

کلیدواژه: علیرضا جهانبخش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۰۰۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردید در یونایتد: احتمال بازگشت ستاره جنجالی

به گزارش "ورزش سه"، گرینوود در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته منچستر یونایتد را ترک کرد و به صورت قرضی با قرارداد یک ساله به ختافه پیوست و از زمان حضور در این تیم توانست به یکی از مهره‌های کلیدی و موثر آنها تبدیل شود.

عملکرد خوب و در رقابت‌های این فصل لالیگا توجه چند باشگاه بزرگ اروپایی مانند بارسلونا و اتلتیکو مادرید و همچنین یوونتوس را جلب کرد و گفته شده بود که مذاکراتی با مدیر برنامه او از سوی این سه باشگاه انجام شده است اما حالا به نظر می‌رسد که یونایتد برنامه دیگری برای این بازیکن دارد.

روزنامه تایمز خبر داده است که این ستاره انگلیسی توانسته است بار دیگر توجه مدیران یونایتد را جلب کند و اگر پیشنهاد بسیار قابل توجهی برای او به دست آنها نرسد، این احتمال وجود دارد که او بار دیگر به اولدترافورد برگردد.

سر جیم راتکلیف، مالک منچستریونایتد، پیش از این به این موضوع اشاره کرده و مدعی شده بود که هنوز هیچ تصمیمی درباره آینده گرینوود گرفته نشده است. هرچند شرایط مالی یونایتد و قوانین فرپلی مالی باعث شده است که احتمال فروش چند بازیکن از جمله او در این تابستان وجود داشته باشد.

دیگر خبرها

  • اردوغان از دست دادن با مارک روته اجتناب کرد؟ + فیلم | وقتی دست آقای سیاستمدار روی هوا ماند!
  • سمنان|وقتی تحریم‌ باعث کاهش هزینه مواد اولیه یک شرکت می‌شود
  • کاریکاتور/ خشونت پلیس آمریکا علیه دانشجویان معترض؛ وقتی آزادی بیان می‌میرد
  • ناپولی برای استخدام کونته دچار تردید شد
  • تردید در یونایتد: احتمال بازگشت ستاره جنجالی
  • اعتراف بلینگام: زیدان از دستم خسته شده است!
  • پاسخ منفی مربی سابق جهانبخش به پیشنهاد لیورپول
  • آرنه اسلوت؛ قمار بزرگ، سیاه یا قرمز؟
  • مایک منیان و تردید در مورد آینده‌اش در میلان
  • مشتری ۲میلیون دلاری تیم ایرانی به جهانبخش