Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-معاون مالی و اقتصادی شهرداری تهران مشکلات اداری را علت عدم عرضه املاک شهرداری در بورس عنوان کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا، ابولفضل فلاح معاون مالی و اقتصادی شهرداری تهران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه با وجود اعلام شهرداری تهران مبنی بر ارائه املاک شهرداری در بورس اما چرا هنوز این اتفاق رخ نداده است؟ اظهار کرد: مقداری مشکلات اداری وجود داشت که فکر می‌کنم طی دو سه روز آینده حل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه چیز دست ما نیست، با توجه به اینکه این کار برای اولین بار است که انجام می‌شود، سازمان بورس یک اشکال اداری در این زمینه داشته است.
او ادامه داد: شهرداری آماده عرضه املاک بود و در همین ایام عید رفع شد و امروز نامه‌ها ارسال و امیدواریم امروز و فردا انجام شود.
فلاح در پاسخ به سوالی درباره پرداخت حقوق کارمندان شهرداری و گلایه‌هایی در خصوص ‌عدم پرداخت بموقع حقوق در ایام قبل از عید اظهار کرد: حقوق کارمندان دقیقا به موقع پرداخت شده است. در اسفندماه قبل از بیست و پنجم ماه همه پرداخت‌های پرسنلی، اضافه کار و پاداش پرداخت شده بود؛ همچنین طلب‌های بخشی از پیمانکاران را پرداخت کردیم و سال مالی خوبی بود که پس از تدوین گزارش جامع ارائه خواهد شد.
معاون مالی شهردار تهران در پاسخ به سوال دیگری درباره میزان درآمدهای حاصل از فروش املاک در سال 1400 گفت: آمار دقیق ما به دست نیامده اما عملکرد غیر نقد ما حدود بیش از 60 درصد در سال 1400 بوده است در حالی که در سنوات گذشته معمولا بیش از 20 الی 25 درصد محقق نمی‌شد و حدودا سه برابر رشد تحقق داشتیم.
او در پاسخ به این سوال که کارگرانی که به صورت پیمانی با شهرداری کار می‌کنند نگران‌ عدم افزایش 57 درصدی حقوق خود هستند، گفت: باید معاونت منابع انسانی دراین زمینه توضیح بدهد.
فلاح در واکنش به اینکه تامین مالی باید از سوی معاونت مالی انجام شود، اظهار کرد: ما مشکلی نداریم و هرچه که قانون باشد را اجرا می‌کنیم.
او ادامه داد: با بخشی از املاک بدهی بانک‌ها را پرداخت کردیم، بخشی تهاتر بوده است.
فلاح در واکنش به اینکه عضو شورای شهر تذکری درباره اعلام ارقام متفاوت از میزان مطالبات و بدهی‌های شهرداری اعلام می‌شود، اظهار کرد: متفاوت به این دلیل است که بخشی از بدهی‌ها اضافه و بخشی کم می‌شود اما تا یک زمانی اعدادی که اعلام کردیم درست بوده است. زمانی که بدهی را 85 هزار میلیاردبدهی اعلام کردیم رقم درستی بوده است و وقتی پیش رفتیم ما بخشی را تعدیل کردیم، بخشی را پیمانکار کار کرده و باید ماه به ماه ارقام را حساب کنیم.
معاون مالی شهرداری تهران همچنین درباره دریافت طلب‌های شهرداری از دولت با توجه به روابط خوبی که بین دولت و شهرداری در این دوره برقرار است گفت: عدد را الان ندارم، انشالله اعداد تلفیق دربیاید، بعد اعلام می‌شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: حقوق کارگران شهرداری تهران معاون مالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۰۰۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قالیباف ۲ قانون را برای اجرا ابلاغ کرد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور ۲ قانون را برای اجرا ابلاغ کرد.

۱- قانون تفسیر ماده (۵) قانون بیمه های اجتماعی کارگران ساختمانی

۲- قانون ارجاع اختلاف بین شرکت مادر تخصصی مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) و شرکت گنت ترکیه به داوری

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • احتمال تغییر رقم دستمزد کارگران در ۱۴۰۳ تقویت شد/ آیا مصوبه افزایش حقوق کارگران باطل می‌شود؟
  • کاهش ۶۵ درصدی شکایت تهرانی‌ها در حوزه پسماند/ تأثیر افزایش حقوق پاکبانان در نظافت پایتخت
  • افزایش حقوق سربازان به اجرا در می آید؟
  • طرح پلاک کوبی املاک مسکونی و تجاری شهرستان بردسکن اجرا می‌شود
  • فرمول تعیین حقوق کارگران تغییر می‌کند؟
  • نبود کمیته‌های حفاظت فنی و بازرسان عامل ازدیاد حوادث کار
  • جدول اضافه حقوق‌ بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی و لشکری و کشوری
  • قالیباف ۲ قانون را برای اجرا ابلاغ کرد
  • نشست مسئولان قضایی گلستان با جامعه کارگری و کارفرمایی استان
  • روایت عضو شورای عالی کار درباره دستمزد کارگران/ فرمول تعیین حقوق کارگران تغییر می‌کند؟