Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@22:45:31 GMT

ادامه زیبا سازی حریم راه‌های مازندران

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۰۱۱۸۷

ادامه زیبا سازی حریم راه‌های مازندران

اسماعیل فولادی گفت: در راستای تاکید استاندار محترم مبنی بر اجرای طرح "نوروزی پاکسازی حریم راه‌ها " خوشبختانه اقدامات گسترده و مثبتی از سوی راهداران این اداره کل و دیگر دستگاه‌های مرتبط در خصوص زیباسازی و پاکسازی حریم راه‌ها انجام گرفته که این طرح کماکان ادامه دارد.

او میزان پاکسازی و ایمن سازی حریم راه‌های را در طرح نوروزی بیش از ۱۷۳۰ کیلومتر اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حفظ و پاکسازی حریم راه جزء وظایف همگانی بوده و می‌تواند نقش بسیار مهمی درامنیت جاده‌ها و کاهش تصادفات و سوانح رانندگی ایفاء نماید.

به گفته فولادی زیباسازی و پاکسازی حریم راه‌ها نیاز به یک فرهنگ سازی وسیع در سطح جامعه داشته و همه آحاد مردم باید نسبت به این مهم خود را مسئول بدانند.

او می‌گوید: مازندران با توجه به شرایط جغرافیایی خود همه ساله پذیرای هزاران گردشگر و مسافر بوده، از این رو نباید در چنین استانی شاهد بی نظمی و اختلال در سطح محور‌ها و حاشیه راه‌های آن باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راهداری مازندران وضعیت راه ها پلیس راه مازندران پاکسازی حریم راه حریم راه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۰۱۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای رفع مشکل مصرف انرژی باید صندوق بهینه‌سازی سوخت را فربه کنیم

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام «علیرضا سلیمی» در جلسه علنی امروز (یکشنبه، ۹ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی با اشاره به روز شوراها و تبریک فرا رسیدن این روز اظهار کرد: شوراها یک نهاد مردمی هستند که توانستند به درستی در جامعه نقش آفرینی کنند.

نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی در ادامه با تبریک روز معلم به معلمان ادامه داد: امیدواریم مسؤولان در مورد معیشت معلم‌ها به نحوی برخورد کنند که خجالت‌زده آن‌ها نباشیم.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در رابطه با تخصیص بودجه پژوهشی گفت: مجلس منابع خوبی را برای پژوهش در نظر گرفته بود که متأسفانه چیزی نزدیک ۵ درصد از این منابع تاکنون تخصیص یافته است؛ بنابراین اگر می‌خواهیم تولید رشد کند باید در حوزه پژوهش، مصوبات مجلس به درستی اجرایی شود.

وی با اشاره به موضوع ستاد بهینه‌سازی سوخت گفت: مجلس مصوبات خوبی در رابطه با این بخش و تقویت صندوق ستاد بهینه‌سازی سوخت داشته است اما متأسفانه مصوبه مجلس در این حوزه به درستی اجرایی نشده است. اگر می‌خواهیم مشکلات مصرف انرژی در کشور و همچنین آلودگی هوا به درستی برطرف شود، باید از صندوق بهینه‌سازی سوخت به درستی حمایت و این صندوق را فربه کنیم.

کد خبر 6090913 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • از فیلم‌سازی «بدون دیالوگ» تا خندیدن به «قضاوت»
  • از فیلمسازی بدون دیالوگ تا خندیدن به قضاوت
  • ایمن سازی ۱۴۰کیلومتر از حاشیه راه های مازندران
  • طبیعت قم در اردیبهشت زیبا
  • پیش بینی بارش باران درچهارمحال و بختیاری
  • اجرای ایمن سازی و اصلاح شیب شیروانی ۱۴۰ کیلومتر از حاشیه راه‌های مازندران
  • برای رفع مشکل مصرف انرژی باید صندوق بهینه‌سازی سوخت را فربه کنیم
  • تمایل عجیب و تمام نشدنی زمین خواران به محدوده جنوبی تهران | مبارزه با ساخت و ساز غیرمجاز ادامه دارد
  • پاکسازی ۳ کیلومتر از حریم رودخانه در ساوجبلاغ
  • دومین پویش مردمی پاکسازی جنگل های هیرکانی در گرگان برگزار شد