Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@22:48:40 GMT

رژه خودرویی روز ارتش در ارومیه برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۰۱۲۳۲

رژه خودرویی روز ارتش در ارومیه برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، امیر علی حاجیلو صبح شنبه در گفتگو با خبرنگاران به مناسبت تشریح برنامه‌های بزرگداشت ۲۹ فروردین ماه روز ارتش اظهار کرد: به علت شرایط کرونایی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی بعد از ٣ سال، رژه خودروی در ارومیه، تبریز، مراغه، سنندج برگزار و بخشی از توانمندی‌های ارتش به نمایش گذاشته خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مراسم رژه خودرویی ارتش از ساعت ۸.۳۰ صبح روز ۲۹ فروردین در خیابان ورزش ارومیه برگزار می‌شود، از مردم و مسئولان دعوت کرد تا در این مراسم حضور یابند زیرا این روز نشان از همبستگی ارتش و مردم است.

امیر حاجیلو با اشاره به دیگر برنامه‌های روز ارتش، گفت: دیدار با خانواده شهدا، غبارروبی مزار شهدا و دیدار فرماندهان با نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی از دیگر برنامه‌های این روز است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال غرب ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به نقش ارتش در پیروزی انقلاب اسلامی، تاکید کرد: ارتش تعیین کننده و محوری در پیروزی انقلاب داشت و شهدای بزرگی از جمله شهید قرنی و شهید صیاد تقدیم نظام کرد.

وی گفت: بعد از پیروزی انقلاب، مکاتب انحرافی، شیطنت غرب و شرق، گروهک‌های ضدانقلاب که برخی‌ها دنبال انحلال ارتش بودند ولی حضرت امام روز ٢٩ فروردین بنام روز ارتش نامگذاری کردند که ارتش از همان روزها جانانه دفاع کرده و با تمام قدرت پای کار بودند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال غرب ارتش جمهوری اسلامی با اشاره به اینکه در حال حاضر با تلاش نیروهای مسلح امنیت کاملی در منطقه حاکم است‌، گفت: تلاش دشمنان امروز این است که ما نتوانیم تسلیحات پیشرفته جنگی را صادر کنیم و این امر در حال حاضر افتخار بزرگی برای رزمندگان است.

امیر حاجیلو در خصوص تعیین تکلیف زمین لشکر ۶۴ ارومیه گفت: جلسات زیادی در خصوص تغییر کاربری و زمین با متولیان امر از جمله وزارت راه و شهرسازی برگزار شده و به نتایج خوبی رسیده ایم و برای تعیین تکلیف نهایی زمین‌ها و نحوه توافق منتظر مصوبه شورای عالی شهرسازی در خصوص جزئیات هستیم.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال غرب ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به کمبود اعتبارات از این مجموعه گفت: با وجود همه ارتش در چند سال اخیر اقدامات ارزنده‌ای در حوزه عملیات رزمی و ساخت منازل سازمانی انجام گرفته و بالغ بر ۵٠٠٠ واحد تحویل کارکنان شده است.

امیر حاجیلو افزود: تمام اقدامات با لطف خدای متعال، حمایت‌های رهبری و اعتبارات داخلی و توان نیروهای ارتش انجام گرفته است و تمام تجهیزات نظامی مجموعه بومی داخلی می‌باشد و اتکا به درون داریم.

کد خبر 5468004

منبع: مهر

کلیدواژه: ارتش جمهوری اسلامی ایران نشست خبری ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه خطبه های نماز جمعه آمار کرونا ماه رمضان 1401 خراسان رضوی گرد و غبار مشهد هفته هنر انقلاب اسلامی ماه مبارك رمضان گرگان انقلاب اسلامی هنر آلودگی هوا روز ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۰۱۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر امیر عبداللهیان به گامبیا

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در راس هیاتی به‌ منظور شرکت در پانزدهمین اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی در گامبیا، تهران را به مقصد بانجول پایتخت این کشور ترک کرد.

به گزارش ایسنا، در اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی که طی روزهای شنبه و یکشنبه ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت ماه جاری با موضوع اصلی «ارتقای وحدت و همبستگی از طریق گفتگو پیرامون توسعه پایدار» برگزار می‌شود، مسائل و چالش‌های مختلف جهان اسلام به ویژه موضوع فلسطین و وضعیت جاری در باریکه غزه مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

در این اجلاس در مجموع سه سند شامل پیش نویس قطعنامه فلسطین، پیش نویس بیانیه بانجول و پیش نویس سند نهایی نشست سران برای تصویب به ترتیب به نشست شورای وزیران امور خارجه و سپس اجلاس سران ارائه خواهد شد.

 امیرعبداللهیان ضمن حضور در این اجلاس، مواضع جمهوری اسلامی ایران را در قبال تحولات جهان اسلام و منطقه‌ای و بین‌المللی تبیین خواهد کرد.

وی همچنین در حاشیه این اجلاس با برخی مقامات کشورهای اسلامی دیدار و گفتگو خواهد کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سفر امیر عبداللهیان به گامبیا
  • اولین جشنواره خوشنویسی امیر فرهنگ و هنر در بیجار برگزار شد
  • هشدار امیر دریادار سیاری درباره تلاش «دشمنان» برای «کنترل اذهان جوانان ایران»
  • ارتش ایران در اوج آمادگی و اقتدار است
  • خودکفایی ارتش در ساخت تجهیزات و ادوات مورد نیاز
  • برگزاری دوره توانمندسازی مربیان و اساتید قرآن و عترت ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • برگزاری دوره توانمندسازی مربیان و اساتید قرآن و عترت ارتش جمهوری اسلامی ایران در مشهد
  • ارتش به خودکفایی در ساخت تجهیزات و ادوات رسیده است
  • گرامیداشت روز معلم در دانشگاه آزاد ارومیه برگزار شد
  • شناسایی، پایش و رصد تهدیدات موجود و پیش بینی تمهیدات مناسب