Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: از زمان ابلاغ اعتبارات تسهیلات اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری، سیستان و بلوچستان توانسته است 81/4 دهم درصد از اعتبار کل را جذب کند.
به گزارش خبرگزاری آریا، حامد آرامش در نخستین کارگروه تخصصی اشتغال استان در سال 1401 که در استانداری برگزار شد، افزود: 753 میلیارد تومان تاکنون از محل منابع تسهیلات اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری توسط چهار بانک عامل این طرح در سیستان و بلوچستان جذب شده است که معادل 81/4 دهم درصد اعتبارات کل ابلاغی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: این میزان تسهیلات در استان به 9 هزار و 523 طرح با اشتغال 16 هزار و 340 نفر پرداخت شد.
دبیر کارگروه تخصصی اشتغال استان گفت: همچنین در سال 1400 مجموعا 580 میلیارد ریال اعتبار مشاغل خانگی توسط دو بانک عامل اجرای این طرح در استان جذب و باعث اشتغالزایی برای هزار و 239 نفر شد.
آرامش به 28 هزار نفر تعهد اشتغال سیستان و بلوچستان در سال جاری هم اشاره کرد و افزود: این مهم با همیاری و همکاری همه دستگاه ها و نهادها در استان محقق می‌شود.
وی اظهار داشت: از محل اعتبارات بند الف تبصره 18 قانون بودجه نیز سال گذشته 239 میلیارد تومان در استان تسهیلات پرداخت شد و زمینه اشتغالزایی برای 4 هزار و 614 نفر را فراهم کرد.
سرپرست اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان در ادامه تسریع در صدور مجوز های کسب و کار ، رفع موانع سرمایه گذاری ، تامین زیرساخت های مورد نیاز طرح های اقتصادی ، استفاده از ظرفیت بخش خصوصی بویژه بخش تعاون و برگزاری نمایشگاه های تخصصی و بازارچه های محلی را از جمله محورهای تحقق اشتغال تعهد شده سال 1401 در سیستان و بلوچستان بیان کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: اشتغال روستایی سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۰۱۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه اکسپو فرصتی برای ارائه ظرفیت‌های سرمایه گذاری سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، غرفه سیستان وبلوچستان هم کانون توجه سرمایه گذاران داخل و خارجی قرار گرفته است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سیستان و بلوچستان بعد از سیل (عکس)
  • فیلم| اعترافات عضو گروهک تروریستی انصارالفرقان در سیستان و بلوچستان
  • سازش ۶۷ درصد پرونده‌های ارجاعی به مشاوران کلانتری‎های سیستان و بلوچستان
  • (تصاویر) آبتنی کودکان در سیل سیستان و بلوچستان
  • نمایشگاه اکسپو فرصتی برای ارائه ظرفیت‌های سرمایه گذاری سیستان و بلوچستان
  • وقوع سرقت در سیستان و بلوچستان ۱۸ درصد کاهش یافت
  • حمایت بسیج سازندگی از مهارت آموختگان آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان
  • ۱۸۸ طرح هادی روستایی در استان بوشهر در حال اجرا است
  • حمایت از طرح‌های اشتغال‌زایی روستایی در همدان
  • امدادرسانی سپاه و‌ ارتش در سیل سیستان و بلوچستان