Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@07:52:30 GMT

ضرورت افزایش واکسیناسیون دز سوم در خراسان شمالی

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۰۱۰۱۳

ضرورت افزایش واکسیناسیون دز سوم در خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز محمدرضا حسین نژاد، استاندار خراسان شمالی،در جلسه ویدئو کنفرانس ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، اظهار کرد: یکی از مصوبات امروز ستاد ملی مدیریت کرونا تاکید بر افزایش واکسیناسیون دز سوم است که امیدواریم با رعایت تمام دستورالعمل ها بتوانیم از وضعیت قرمز عبور کرده و استان به حالت عادی بازگردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مصوبات ستاد ملی مدیریت کرونا در هر حوزه‌ای، ملاک عمل ما در استان خواهد بود، گفت: هر نوع مصوبه ستاد ملی مدیریت کرونا در خصوص تجمعات، تعطیلی ها، فعالیت‌های آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها را در استان اجرایی خواهیم کرد.

استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه رعایت فاصله گذاری‌های اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی همچنان مورد تاکید است، افزود: برای برگزاری مراسم شب قدر و راهپیمایی روز قدس نیز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی منعی وجود ندارد.

وی تصریح کرد: در ایام نوروز امسال شاهد ورود و‌خروج بیش از ۴۶۰هزار نفر به این استان بودیم که یکی از دلایل قرار گرفتن استان در وضعیت قرمز هم می‌تواند همین مراودات مسافران در سطح شهر باشد که خوشبختانه ماندگاری بیماری امیکرون نسبت به کرونا کمتر است.

حسین نژاد در خصوص فعالیت‌های آموزش و پرورش نیز بیان کرد: رعایت فاصله گذاری اجتماعی در مدارس دارای تجمع دانش آموزان، ضروری است.

انتهای پیام/س

منبع: فارس

کلیدواژه: پروتکل های کرونایی خراسان شمالی وضعیت قرمز خراسان شمالی دستورالعمل های کرونایی ستاد ملی مدیریت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۰۱۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز واکسیناسیون زائران حج تمتع ۱۴۰۳ در خراسان رضوی 

    به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  نماینده مرکز پزشکی حج در خراسان رضوی گفت: امسال بیش از ۹ هزار زائر حج تمتع واکسن مننژیت را دریافت می‌کنند.   دکتر محمد رضا واحدی جو افزود:  واکسیناسیون از  امروز پنجم اردیبهشت ماه آغاز شد و تا یک هفته ادامه دارد و در ابتدا زائران مشهدی و مدینه اول واکسن مننژیت را دریافت می‌کنند.   وی گفت: شهرستان‌های سبزوار، نیشابور، تربت حیدریه، تربت جام، قوچان، خواف، تایباد سرخس، فریمان، نیشابور، بجستان نمایندگان گروه پزشکی حج واکسیناسیون را انجام می‌دهند.

دیگر خبرها

  • آبیاری نوین ؛ گامی به سوی جهش تولید
  • از هر هزار تولد، یک تا سه نوزاد با آسیب شنوایی متولد می شود/شناسایی۱۶۳ نوزاد ناشنوا در خراسان شمالی
  • ضرورت تقویت ماشین‌آلات و تجهیزات اطفای حریق در ایلام
  • آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی برای خدمات‌رسانی به مردم
  • سرمایه گذاری دو هزار میلیاردی درشهرستان گرمه
  • افزایش اعتبار هنرستانهای خراسان شمالی /هنرستان ها باعث رشد اقتصادی منطقه می شود
  • واکسیناسیون متقاضیان حج تمتع از امروز آغاز شد/ متقاضیان ۱۵ روز قبل از اعزام ادغام کنند
  • آغاز واکسیناسیون بیش از ۹ هزار عمره گزار خراسان رضوی
  • آغاز واکسیناسیون زائران حج تمتع ۱۴۰۳ در خراسان رضوی 
  • خراسان شمالی خود کفا در تولید گوشت سفید/افزایش ۲۶ درصدی جوجه ریزی در استان