Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-04@03:51:50 GMT

850 کيلوگرم مواد مخدر در خراسان رضوي کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۰۱۴۱۱

خبرگزاری آریا-فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی گفت: 850 کیلوگرم مواد مخدر شامل هروئین و تریاک طی سه عملیات جداگانه در این استان کشف شد.
به گزارش خبرگزاری آریا، سردار محمدکاظم تقوی اظهار کرد: تیم‌های مرکز عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خراسان رضوی در اقدامی اطلاعاتی به سرنخ‌هایی از قاچاق سه محموله مواد افیونی به این استان دست یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: امروز پس از ردزنی‌های گسترده در مرحله اول این عملیات ضربتی با هماهنگی فرماندهی انتظامی شهرستان تربت‌حیدریه، 650 کیلو هروئین کشف شد.
سردار تقوی اضافه کرد: در مرحله دوم این عملیات نیز 85 کیلوگرم تریاک در محور تایباد کشف شد و در آخرین مرحله پلیس محموله 115 کیلویی تریاک در ورودی شهر مشهد را کشف کرد.
فرمانده انتظامی خراسان رضوی افزود: در این عملیات 10 قاچاقچی دستگیر و با توقیف یک دستگاه کامیونت و چهار دستگاه خودروی سواری، یک قبضه اسلحه نیز کشف شده است.
او گفت: تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مواد مخدر کشف شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۰۱۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ مصرف «ماری‌جوانا» در آمریکا هم آزاد می‌شود!

اداره مبارزه با مواد مخدر آمریکا به دنبال طبقه‌بندی «ماری جوانا» است تا این ماده مخدر را در لیست مواد مخدر کم‌خطر قرار دهد، این اقدام می‌تواند یک تغییر تاریخی در سیاست‌های این کشور برای استفاده از مواد مخدر باشد.

دریافت 31 MB

مترجم: محیا ذوالفقاری / تدوینگر: علی خلیلی طهرانی

دیگر خبرها

  • تصاویر جاسازی ماهرانه مواد مخدر در یک کامیون
  • نفرات برتر شش وزن نخست رقابت‌های کشتی آزاد نونهالان قهرمانی کشور
  • کشف ۷۴ کیلوگرم حشیش در آبادان
  • ویدیو/ مصرف «ماری‌جوانا» در آمریکا هم آزاد می‌شود!
  • ناکامی سوداگران مرگ در انتقال ۷۸۰ کیلوهروئین و تریاک در هرمزگان
  • ظرفیت‌های مردمی در مبارزه با مواد مخدر استفاده شود
  • کشف 10 کیلوگرم شیشه از قاچاقچیان مواد مخدر در خلخال
  • تشریح جزئیات مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد و کلات
  • پاتک پلیس فیروزکوه به سوداگران مرگ 
  • کشف و ضبط ۱ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی و سنتی در خرم‌آباد/ ۴ نفر دستگیر شدند