Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-05-05@02:12:18 GMT

خبر مهم وزیر نوری درباره همسان سازی حقوق فرهنگیان

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۰۱۵۲۴

خبر مهم وزیر نوری درباره همسان سازی حقوق فرهنگیان

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به تصویب قانون رتبه‌بندی فرهنگیان، گفت: دولت تلاش خواهد کرد تا این قانون به بهترین شکل اجرا شود و به ارتقای منزلت و معیشت معلمان منجر شود؛ همچنین برای همسان‌سازی حقوق فرهنگیان برنامه ریزی خواهد شد. یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش در نشست با تعدادی از فرهنگیان، اظهار کرد: معلمان در هر زمان، شرایط و موقعیتی، معلمی خود را فراموش نمی‌کنند و بر همین اساس در ایام کرونا وظایف خود را با تلاش دو چندان انجام دادند؛ لذا این تلاش و فداکاری معلمان شایسته تقدیر است و تمام تلاشم را برای بهبود معیشت و منزلت معلمان انجام می‌دهم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به تصویب قانون رتبه بندی فرهنگیان گفت: دولت تلاش خواهد کرد تا این قانون به بهترین شکل اجرا شود و به ارتقای منزلت و معیشت معلمان منجر شود؛ همچنین برای همسان‌سازی حقوق فرهنگیان برنامه ریزی خواهد شد.

نوری با اشاره به دستاورد‌های سفر‌های استانی دولت، ادامه داد: تا کنون سه هزار میلیارد تومان در سفر‌های استانی برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به وظایف آموزش و پرورش در اجرای سند تحول اظهار کرد: اجرایی سازی سند تحول بنیادین فقط در مدرسه اتفاق می‌افتد و مقرر شده بخشی از مناطق کشور از جمله شهرستان‌ها و نواحی آن را اجرایی کنند.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه معلمان ظرفیت اجرایی کردن سند تحول را دارند، افزود: یک دانش‌آموز، رتبه اول قرائت قرآن و یک معلم، رتبه اول ترتیل قرآن را در مسابقات جهانی را کسب کرده‌اند که این رتبه‌ها نشان دهنده توانمندی معلمان و فرهنگیان در اجرای سند تحول است.

وی با اشاره به بازگشایی مدارس، بیان کرد: کشور‌های زیادی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، مدارس را باز نگه داشتند، زیرا تعطیلی مدارس آسیب‌های زیادی برای دانش‌آموزان و نظام آموزشی کشور دارد و آموزش و پرورش برای جبران این نقص، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اقدام به بازگشایی مدارس کرد.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: حقوق فرهنگیان معلمان رتبه بندی معلمان حقوق فرهنگیان آموزش و پرورش سند تحول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۰۱۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجلس از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان حمایت می‌کند

 احمد نادری عضو هیات رئیسه و نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: مجلس با تصویب پرداخت بدهی دولت به سازمان تامین اجتماعی و پیگیری تسریع در پرداخت ۱۳۰ همت به سازمان تامین اجتماعی، از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان حمایت خواهد کرد.

او افزود: بعد از ابلاغ قانون برنامه هفتم توسعه کشور، اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان را دنبال خواهیم کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • استعدادهای برتر ورزشی بدون کنکور جذب دانشگاه فرهنگیان می شوند
  • مجلس از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان حمایت می‌کند
  • ‌۱۰۵ هزار معلم جدید جذب آموزش و پرورش خواهند شد‌
  • مهمترین مأموریت آموزش و پرورش تربیت تمام ساحتی است
  • اعتبارات خوبی برای به آموزش و پرورش بوشهر اختصاص یافت
  • همایش تجلیل از معلمان برگزیده در بوشهر برگزار شد
  • اولویت اصلی دولت آموزش و پرورش است
  • فرمانده سپاه بوشهر: معلم محرک علم و مولد قدرت است
  • دیدار معلمان و فرهنگیان نمونه با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی
  • از کلاس‌هایی که معلم نداشت تا رتبه بندی‌هایی که شاکی داشت