Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از کشف ۲۵۱ کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه و تریاک در شهرستان‌های ماکو و بوکان خبر داد. ناصر عتباتی در گفت‌وگو با میزان بیان کرد: حسب اطلاع از انتقال مواد مخدر از نوع شیشه توسط یکی از باند‌های بین الملی توزیع مواد از شهرستان سردشت به مقصد ماکو، با دستور قضایی و همکاری اداره اطلاعات، اعضای این باند شناسایی و مورد رصد قرار گرفته و در زمان ورود خودروی حامل مواد مخدر و خودرو‌های اسکورت به بازرگان در یک عملیات که منجر به تعقیب و گریز و درگیری با قاچاقچیان شد، خودرو‌های آن‌ها متوقف و در بازرسی از خودرو‌ها مقدار ۱۲۷ کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه کشف و ۶ نفر در این زمینه دستگیر و سه دستگاه خودرو توقیف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی همچنین از کشف ۱۲۴ کیلوگرم تریاک از کامیون باری در بوکان و دستگیری ۱ نفر در این خصوص خبر داد.
وی اظهارکرد: متهمان این پرونده‌ها به منظور ادامه تحقیقات با صدور قرار قانونی به زندان معرفی شدند.
رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی تصریح کرد: با هماهنگی‌های خوبی که بین دستگاه‌های اطلاعاتی و قضایی استان ایجاد شده است سوداگران مرگ تحت رصد اطلاعاتی- قضایی دقیق هستند و مجال فعالیت و ارتکاب جرم به آن‌ها داده نخواهد شد و برخورد‌های قاطع قانونی و قضایی در انتظار این افراد است.   انتهای پیام/ برچسب ها: دادگستری آذربایجان غربی عتباتی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادگستری آذربایجان غربی عتباتی آذربایجان غربی مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۰۱۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت دستگیر شدند

ناصر عتباتی رئیس‌کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: طبق دستورات قضایی صادره به اداره اطلاعات و هماهنگی‌های انجام شده و همچنین با انجام کار دقیق اطلاعاتی ۵ نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت به اتهام اخذ رشوه دستگیر شده و تحت قرار بازپرس رسیدگی‌کننده قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: پیش از این نیز، یک نفر از اعضای شورای شهر به همراه رئیس یکی از ادارات تابعه شهرداری سردشت دستگیر شده بودند.

سردشت از شهر‌های جنوبی آذربایجان‌غربی است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • جزئیات دستگیری ۵ نفر از اعضای شورای شهر سردشت
  • ۵ نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت دستگیر شدند
  • دستگیری 5 نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • متلاشی شدن باند مواد مخدر صنعتی در ماهان
  • شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی در ماهان متلاشی شد
  • شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی متلاشی شد