Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/ایلام مدیر مرکز رشد واحدهای فناوری و مرکز نوآوری و فناوری دانشگاه ایلام از برگزاری رویداد استارت‌آپی کشاورزی با همکاری پارک علم و فناوری و سازمان جهاد کشاورزی استان، از ۶ تا ۸ خرداد ۱۴۰۱ خبر داد.

دکتر «حمزه صالحی‌پور» در گفت‌وگو با ایسنا، درباره اهداف برگزاری این استارت آپ، اظهار کرد: بسترسازی و پرورش مهارت ایده‌پردازی و فرصت شناسی در میان افراد علاقمند در حوزه کشاورزی، آشنایی دانشجویان، دانش‌آموختگان و کارشناسان کشاورزی با ایده‌ها و فناوری‌های بازارمحور، انتقال تجربیات مربیان و متخصصان کسب و کار به صاحبان ایده و نوآوران در بخش کشاورزی و حمایت از ایده‌های منتخب در جهت ایجاد کسب و کار و تولید ثروت پایدار در بخش کشاورزی از جمله اهداف برگزاری این رویداد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر مرکز رشد واحدهای فناوری با بیان اینکه به نفرات اول تا سوم این رویداد جوایز ارزنده‌ای اهدا خواهد شد، گفت: تعدادی از ایده‌های برتر این رویداد در مراکز رشد واحدهای فناوری و مرکز نوآوری و فناوری دانشگاه پذیرفته و مورد حمایت قرار خواهند گرفت.

وی با بیان اینکه امیدواریم با استقبال ایده‌پردازان بخش کشاورزی از این رویداد ، بتواند نتایج مورد نظر را محقق کند، تصریح کرد: الگوهای نوین کاهش مصرف آب و انرژی و پایش مخاطرات طبیعی ،  الگوهای نوین افزایش بهره‌وری و کاهش ضایعات در بخش کشاورزی ، هوشمندسازی و بهره‌گیری از اینترنت اشیاء در بخش کشاورزی، کشاورزی هوشمند، دقیق و شهری، فرآوری، بسته‌بندی و بهبود زنجیره ارزش در کشاورزی، محصولات سالم و ارگانیک و پایداری در بخش کشاورزی، بازاریابی و روش‌های نوین خرید و فروش محصولات کشاورزی و مواد غذایی و الگوهای نوین آموزش، ترویج و خدمات مشاوره‌ای در بخش کشاورزی به عنوان  محورهای این استارتاپ مشخص شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی منطقه ایلام دانشگاه ایلام بخش کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۰۱۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی کاربرد فناوری‌های نوین درجلوگیری از آسیب‌های طبیعی به بنا‌های تاریخی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما سرپرست میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان گفت: نشست بین‌المللی تأثیر بحران‌های طبیعی بر بناهای تاریخی با رویکرد کاربرد فناوری‌های نوین با بررسی بنای آرامگاه شیخ علاءالدوله سمنانی به‌عنوان نمونه مطالعه در استان سمنان برگزار شد.
سروش هاشمی گفت: از مهم‌ترین دستاوردهای این نشست ، ارائه طرح مرمت مبنی بر استانداردهای جهانی بود.
در این نشست، گروه پژوهشگران موسسه بین‌المللی ایسکاراسا به دستاورد خود در زمینه‌های مطالعات سازه، مصالح، خاک، پایش از طریق آزمودن ارتعاشی و فروشست زمین پرداختند.
بررسی موضوع فرونشست زمین و پیامدهای آن از موضوعات مهمی بود که در این نشست بررسی شد.
پروفسور گرون آرون؛ استاد دانشگاه صنعتی بیلدیز ترکیه، نیلکون اوگون؛ مدیرعامل شرکت مشاور مرمت کشور ترکیه از سخنرانان بین‌المللی ، فاطمه داوری؛ مدیرکل حفظ و احیای بناها بافت‌ها و محوطه‌های تاریخی، مهرداد حجازی؛ استاد تمام دانشگاه اصفهان و محمود هاشمی؛ دانشیار دانشگاه اصفهان سخنرانان این نشست بودند.

دیگر خبرها

  • تلفیق هنرنمایی طبیعت با فناوری نوین، نجات کشاورزی کم بازده دیم
  • تامین سوخت کشاورزان جغتای با فناوری نوین
  • تامین سوخت مورد نیاز کشاورزان جغتای با استفاده از فناوری نوین
  • رویداد روز جهانی مالکیت فکری برگزار می‌شود
  • جشنواره نوآوری و فناوری دانش آموزی در تبریز برگزار می شود
  • ۱۳۸ صاحب ایده در رویداد شتاب قم با یکدیگر به رقابت پرداختند
  • سمینار بین‌المللی تأثیر بحران‌های طبیعی بر بناهای تاریخی با رویکرد کاربرد فناوری‌های نوین برگزار شد
  • جشنواره فناوری و نوآوری دانش‌آموزی رینوفست ۲۰۲۴ برگزار می‌شود
  • «رویداد استارتاپی شتاب» در پارک علم و فناوری قم برگزار شد
  • بررسی کاربرد فناوری‌های نوین درجلوگیری از آسیب‌های طبیعی به بنا‌های تاریخی