Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@18:52:28 GMT

بیست و دومین مرحله از رزمایش کمک مومنانه در یزد برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۰۱۸۱۰

بیست و دومین مرحله از رزمایش کمک مومنانه در یزد برگزار شد

گروه استان‌ها- همزمان با میلاد مبارک امام حسن مجتبی بیست و دومین مرحله از رزمایش کمک مومنانه به یاد سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی با توزیع بیش از ۲۱ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان و محرومان استان یزد برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، همزمان با میلاد مبارک امام حسن مجتبی(ع) بیست و دومین مرحله از رزمایش کمک مومنانه استان یزد صبح امروز در سطح استان یزد برگزار شد که در این مرحله از مواسات به یاد سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی بیش از 21 هزار بسته معیشتی تهیه و توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ پاسدار عباس جوکار در حاشیه بازدید از بیست و دومین مرحله از رزمایش کمک مومنانه استان یزد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: در آستانه میلاد مبارک امام حسن مجتبی(ع) و در ایام مبارک ماه رمضان برای دومین بار در سال 1401 تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی برای افراد نیازمند را اجرا می‌کنیم.

وی با بیان اینکه مرحله نخست رزمایش کمک مومنانه در سال 1401 قبل از ماه مبارک رمضان با همت پایگاه‌های مقاومت بسیج و قرارگاه‌های محله محور در سطح شهرستان یزد انجام شده بود گفت: دومین مرحله از این اقدام امروز با یک بخش آورده از سپاه با همت بسیجیان و قرارگاه‌های جهادی به نام و یاد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و همه شهدای شهرستان یزد برگزار شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان یزد تصریح کرد: در این محل 650 بسته معیشتی آورده سپاه بوده است که ارزش هر بسته 450 هزار تومان شامل کیسه برنج 10 کیلویی، بسته ماکارونی، حبوبات، بسته خرما به همراه چهار کیلو مرغ است.

جوکار ادامه داد: همین تعداد بسته در 22 قرارگاه‌های جهادی و محله محور شهرستان یزد انجام می‌شود که قرار است تا شب حدود 2000 بسته بین افراد نیازمند شهرستان توزیع شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهید منتظر قائم شهرستان یزد خاطرنشان کرد: قرارگاه‌های محله محور متشکل از فرماندهان پایگاه، هیئت امنای مساجد، بزرگان و معتمدین محلات است که رسیدگی به وضعیت معیشت محرومین محله را به نحوی بر عهده گرفتند و داوطلبانه وارد صحنه شدند.

جوکار افزود: امیدواریم با اطلاع‌رسانی این رزمایش به مردم یک موجی از همدلی، همراهی و مواسات در کمک به نیازمندان واقعی ایجاد شود.

رزمایش کمک مؤمنانه در استان مازندران ادامه دارد + فیلمسپاه استان مرکزی 470 هزار بسته معیشتی در رزمایش کمک مومنانه توزیع کردهفتمین مرحله رزمایش کمک مومنانه در کاشان اجرایی می‌شود

وی بیان کرد: با همراهی نیروهای بسیجی این تعداد 650 بسته به 2000 بسته تبدیل خواهد شد و تا ساعتی دیگر توسط نیروهای بسیجی در سطح شهرستان بین محرومین توزیع می‌شود.

به گزارش تسنیم صبح امروز همزمان با میلاد مبارک امام حسن مجتبی(ع) بیست و دومین مرحله از رزمایش کمک‌های مومنانه استان یزد به صورت نمادین در مسجد جامع کبیر یزد انجام گرفت و بیش از 21 هزار بسته معیشتی در سطح استان یزد تهیه شده و بین محرومان و نیازمندان توزیع می‌شود.

انتهای پیام/781/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: میلاد مبارک امام حسن مجتبی هزار بسته معیشتی یزد برگزار شد شهرستان یزد استان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۰۱۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چین رزمایش دریایی ۹ روزه برگزار می‌کند

به گزارش قدس آنلاین، در بیانیه اداره ایمنی دریانوردی شانگهای آمده است: نیروی دریایی چین از روز چهارشنبه اول ماه می (۱۲ اردیبهشت) به مدت ۹ روز متوالی در آب‌های شرقی رزمایش برگزار خواهد کرد.

بر اساس این بیانیه، ورود کشتی‌های غیر مرتبط از ساعت ۷ صبح روز اول ماه می (۱۲ اردیبهشت) تا ساعت ۹ صبح روز ۹ می (۲۰ اردیبهشت) به محل برگزاری این رزمایش در آب‌های شرقی چین ممنوع است.

گفتنی است؛ رزمایش دریایی مشترک کمربند امنیت دریایی ۲۰۲۴ ایران، روسیه و چین پیش تر (اسفند ۱۴۰۲) در آب‌های دریای عمان برگزار و برخی از طرح‌های عملیاتی آن به اجرا در آمد.

هدف از برگزاری این رزمایش تحکیم امنیت و مبانی آن در منطقه و گسترش همکاری‌های چند جانبه میان کشورهای شرکت‌کننده و نشان‌دادن حُسن نیت و توانایی این کشورها در حمایت مشترک از صلح جهانی، امنیت دریایی و ایجاد جامعه دریایی با آینده‌ای مشترک عنوان شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی در طرح «قرار دوازدهم» رودسر
  • بیست و دومین دوره سیر مطالعاتی بنیاد شهید مطهری برگزار می شود
  • برگزاری چهل و دومین دوره مسابقات قرآن دانش آموزی در کازرون
  • چین رزمایش دریایی ۹ روزه برگزار می‌کند
  • گزارش تسنیم از اجلاسیه سرداران و ۴۲۲ شهید کهگیلویه
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • پیروزی ذوب آهن در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • توزیع ۴۰۰۰ جلد کتاب برای پویش «قهرمان شهید شهر من» در استان تهران
  • آزمون نهایی طرح ملی «زندگی با آیه ها» در آستارا برگزار شد
  • فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران منتشر شد