Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-05-08@23:41:11 GMT

آزمون آماده بازی مقابل لایپزیگ شد

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۰۱۸۴۱

آزمون آماده بازی مقابل لایپزیگ شد

به گزارش جام جم آنلاین ، بایرلورکوزن فردا(یکشنبه) در هفته سی ام رقابت های بوندسلیگا میزبان لایپزیگ است.

در همین رابطه سایت «ligainsider» آلمان به بررسی ترکیب احتمالی دو تیم برای این بازی پرداخت. این رسانه به بازگشت سردار آزمون ستاره ایرانی لورکوزن به تمرینات گروهی تیم پرداخت.

رسانه آلمانی نوشت: سردار آزمون بعد از گذراندن دوران کسالت به تمرینات گروهی برگشته  و برای دیدار لورکوزن مقابل لایپزیگ آماده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آزمون زمستان گذشته با قراردادی 5 و نیم ساله از زنیت به لورکوزن منتقل شد. ستاره ایرانی به دلیل مصدومیت های متوالی نتوانسته درخشش گذشته اش را در بوندسلیگا تکرار کند. 

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: سردار آزمون بایرلورکوزن لایپزیک لایپزیگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۰۱۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ده روسی: باید امیدوار باشیم؛ تیم‌های زیادی به شکست دادن لورکوزن نزدیک شدند

هرچند دشوار به نظر می رسد اما ده روسی به بازی برگشت مقابل لورکوزن امیدوار است.

در آستانه دیدار بایرلورکوزن و آاس رم در دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا ۲۰۲۳/۲۴، دنیله ده روسی در کنفرانس مطبوعاتی حاضر شد و گفتگویی‌ با خبرنگاران داشت.

به نقل از رمانیوز؛ سرمربی جالوروسی در مصاحبه با خبرنگاران گفت:

این بسیار مهم است که ما به دنبال گل باشیم. هفته گذشته، آنها به خوبی از فضاها استفاده کردند. با وجود اینکه روحیه تیم ما ضعیف بود، اما بازهم جنگیدیم و در چندین موقعیت به گل نزدیک شدیم.

بدیهی است که برگرداندن نتیجه بسیار دشوار خواهد بود، آنها در این فصل شکست نخورده اند. اما ما باید باور داشته باشیم که تا آخرین ثانیه ممکن است به گل برسیم، درست همان کاری که در بازی رفت انجام دادیم.

من می دانم که می توانم به بچه ها اعتماد کنم و می توانیم یک شاهکار خلق کنیم. نیاز به قدرت ذهنی و صبر داریم و البته می دانیم فرصتی برای کوچکترین اشتباه وجود ندارد.

لورکوزن تیم خاصی است زیرا در 47 بازی اخیر هرگز شکست نخورده است، حتی مقابل تیم هایی که امشب در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا بازی می کنند (بایرن مونیخ) و تیمی که دیروز به فینال رسید (دورتموند).

در این 47 بازی، تیم های زیادی به شکست دادن آنها نزدیک شده بودند و حتی خطر حذف در لیگ اروپا را نیز داشتند. ما باید یک بازی عالی انجام دهیم و آنگاه امیدوار باشیم شب شکست لورکوزن فرا برسد. قطعا با بهترین ترکیب ممکن به زمین خواهیم رفت. 

از دست ندهید ????????????????????????

درد بی‌پایان؛ چهره ناصر الخلیفی بعد از حذف مقابل دورتموند (عکس) ادین ترزیچ، هوادار دیروز، سرمربی فینالیست امروز داروین نونیز به شایعات پیوستن به بارسلونا قوت بخشید! سوتی عبدالله ویسی روی آنتن زنده؛ تخلف پاداش 3.5 میلیاردی فولاد؟ 

دیگر خبرها

  • ده روسی: باید امیدوار باشیم؛ تیم‌های زیادی به شکست دادن لورکوزن نزدیک شدند
  • رستگاری در کار نیست؛ سردار باید از رم جدا شود
  • شرط سردار آزمون برای آمدن به لیگ ایران مشخص شد
  • سردار: من را نخواهند، زنوزی باشد به تراکتور می‌آیم‌!
  • سردار آزمون: زنوزی باشد به تراکتور می‌آیم
  • پیام سردار برای ستاره های تیم ملی والیبال ایران
  • آزمون: بازی با ژاپن شیرین‌ترین برد فوتبالی‌ام بود
  • ستاره عراقی در لیست حریف سپاهان
  • عکس| رم به لورکوزن: تخفیف بدهید سردار آزمون را بخریم!
  • سردار آزمون چند دقیقه مقابل یوونتوس بازی کرد؟