Web Analytics Made Easy - Statcounter

توماج وحید افشار روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه استفاده از معابر شهری اعم از خیابان ها و پیاده روها برای تمام مردم بوده و حق الناس است، اظهار کرد: نباید اجازه داد که عده‌ای این حق الناس را محل کسب خود قرار دهند و عابرین و خودروهای عبوری را با مشکل در ترددها مواجه کنند.

وی افزود: وضعیت سد معبر در شعر به گونه‌ای شده که حتی ماموران سد معبر شهرداری ارومیه از سوی این افراد مورد هجوم و ضرب و شتم قرار می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه در رابطه با ضرب و شتم یک مامور شهرداری در تقاطع آذربایجان‌ شهر ارومیه بیان کرد: متاسفانه یکی از ماموران پیشگیری سدمعبر شهرداری در تقاطع آذربایجان مورد ضرب و شتم قرار گرفته و در بیمارستان بستری شده است که از دادستانی تقاضامندیم ورود قاطعانه‌ای به این معضل اجتماعی داشته باشند.

وحید افشار یادآور شد: عملا سدمعبر امروز معابر اصلی و مرکزی کلانشهر ارومیه را درگیر خود کرده که رفع این معضل بدون همکاری دستگاه‌های قضایی و انتظامی ممکن نیست.

به گزارش ایرنا، معضل سد معبر نه تنها عبور و مرور را در بخش‌هایی از شهر دچار مشکل کرده است، بلکه چهره ناشایستی نیز شهر می‌بخشد.

برچسب‌ها آذربایجان غربی ارومیه سد معبر شورای اسلامی شهر اروميه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی ارومیه سد معبر آذربایجان غربی ارومیه سد معبر شورای اسلامی شهر اروميه شهر ارومیه سد معبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۰۲۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳۰ کیلوگرم موادمخدر شیشه در مرز ارومیه

فرمانده مرزبانی استان آذربایجان‌غربی از کشف ۳۰ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه توسط مرزبانان هنگ مرزی ارومیه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، سردار محمد احمدی، امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مرزبانان هنگ مرزی ارومیه طی ایست بازرسی در محور مرزی سرو به ارومیه، به یک دستگاه خودرو مشکوک و سریعاً آن را متوقف کردند.

وی افزود: مرزبانان در بازرسی از خودروی توقیفی موفق به کشف ۳۰ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه که در بخش مختلف خودرو جاسازی شده بود، شدند.

فرمانده مرزبانی آذربایجان‌غربی با بیان اینکه راننده خودرو از محل متواری شد، گفت: تلاش مرزبانان برای شناسایی و دستگیری متهم و سایر متهمان این پرونده در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 749600

دیگر خبرها

  • وجود ۱۴ نقطه حادثه خیز در جاده‌های ارومیه
  • از امروز به فکر تابستان دریاچه ارومیه باشیم
  • مهر تأیید وزارت کشور بر قانونی بودن ورود واگن‌های چینی
  • تداوم عملیات خط‌کشی محوری معابر مناطق ۵گانه ارومیه
  • طالبان خواستار افزایش همکاری‌های تجاری با ازبکستان شد
  • کشف مواد مخدر شیشه در مرز ارومیه
  • کشف ۳۰ کیلوگرم موادمخدر شیشه در مرز ارومیه
  • معبر ورودی دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان به‌ نام «استاد فروغی» نام‌گذاری شد
  • دیدار چهره به چهره رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با بیش از ۱۳۰نفر 
  • ابلاغ و اجرای طرح جامع نقش اساسی در رونق ساخت‌وساز و اقتصاد ارومیه دارد