Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@22:59:50 GMT

۳۶ دزد در طرح تشدید مقابله با سرقت در بوشهر دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۰۲۰۷۸

۳۶ دزد در طرح تشدید مقابله با سرقت در بوشهر دستگیر شدند

گروه استان‌ها - رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر از اجرا طرح تشدید مقابله با سرقت در استان خبر داد و گفت: در اجرا این طرح ۳۶ سارق موتورسیکلت، منزل، اماکن خصوصی و دولتی، مغازه و خودرو در بوشهر دستگیر شد. - اخبار استانها -

سرهنگ جوشن سهرابی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهراز امنیت پایدار در استان خبر داد و اظهار داشت: با رصد شبانه‌روزی و حضور به‌موقع پلیس تخلفات در کوتاه‌ترین زمان کشف می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر باتأکید بر توجه به پیشگیری و مقابله با جرایم سرقت افزود: مقابله با سرقت یکی از اولویت‌های مهم پلیس استان در سال جاری است.

وی از اجرا طرح تشدید مقابله با سرقت در استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: طرح 2 روزه تشدید مقابله با سرقت با دستگیری سارقان و کشف اموال مسروقه با موفقیت اجرا شد.

سهرابی افزود: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی و همکاری سایر پلیس های تخصصی، طرح عملیاتی تشدید مقابله با سارقان طی 2 روز برگزار شد.

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر از کشف بیش از 85 فقره انواع سرقت خبر داد و گفت: این طرح به صورت همزمان در سطح استان اجرا که با تلاش همکاران منجر به دستگیری سارقان و کشف 85 فقره انواع سرقت شد.

باند سارقانِ سابقه‌دار با 19فقره سرقت در کرج متلاشی شدباند سرقت تلفن‌همراه در مهرشهر کرج منهدم شدباند سرقت منزل در "فردیس" منهدم شد

وی با بیان اینکه در اجرا طرح تشدید مقابله با سرقت 36 سارق موتورسیکلت، منزل، اماکن خصوصی و دولتی، مغازه و خودرو در بوشهر دستگیر شد خاطر نشان کرد: در این راستا 2 فقره سرقت خودرو، 3 دستگاه موتورسیکلت مسروقه، 12 مورد سرقت منزل 2 سرقت مغازه، 21 سرقت اماکن خصوصی، 4 فقره سرقت اماکن دولتی، 7 مورد سرقت لوازم و قطعات خودرو، 5 فقره سرقت داخل خودرو و انواع سرقت دیگر در این طرح کشف شد.

سهرابی تأکید کرد: با کمک و همراهی شهروندان، پیشگیری و مقابله با جرایم سرقت با جدیت ادامه دارد.

انتهای پیام/190/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: طرح تشدید مقابله با سرقت استان بوشهر پلیس آگاهی فقره سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۰۲۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ مصیب شاهملکی ظهر امروز در این رابطه اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت احشام در سطح روستاهای تابعه در سال گذشته و حضور عوامل پلیس آگاهی در صحنه، سرنخ‌های لازم جمع آوری و تلاش گسترده‌ای برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احشام آغاز شد.

وی افزود: با انجام اقدامات فنی و کار اطلاعاتی شبانه روزی، عوامل پلیس آگاهی شهرستان موفق به شناسایی احدی از سارقان حرفه‌ای غیربومی یکی از استان‌های مجاور شدند.

شاهملکی ادامه داد: پس از تعقیب و مراقبت ۴۸ ساعته مأموران پلیس آگاهی، در یک اقدام ضربتی سارقان را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به انتقال وی به شهرستان و مواجهه با مستندات موجود در پلیس آگاهی، به ۴ فقره سرقت احشام به تعداد ۴۸ رأس با همدستی ۲ نفر دیگر از همشهریان خود در سطح شهرستان شد.

وی گفت: با حضور شکات در پلیس آگاهی و هماهنگی با مرجع قضائی، خسارت وارده به میزان ۴ میلیارد ریال جبران و رضایت مالباختگان جلب شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد در خاتمه با اشاره به معرفی متهم به مرجع قضائی و روانه شدن وی به زندان مرکزی همدان، از مالکان احشام و دامداران خواست ضمن رعایت توصیه‌های پلیسی در امر جلوگیری از سرقت، بیشتر از دام‌های خود مراقبت کنند.

کد خبر 6090300

دیگر خبرها

  • بازداشت سارق اماکن دولتی در دشت آزادگان
  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد
  • دستگیری ۳ سارق با ۷ فقره سرقت در یزد
  • سارقان اماکن در دام پلیس لنگرود
  • دستگیری باند سارقان سیم و کابل‌های برق در اسلامیه
  • طرح‌های مقابله با تنش آبی در نقاط مختلف استان بوشهر اجرا می‌شود
  • کشف ۴۲ فقره سرقت در آبادان
  • سارقان مسلح احشام در دام پلیس آبادان
  • عامل ۱۷ فقره سرقت در فریدن دستگیر شد
  • سارق مامورنما در «سبزدشت» بهارستان دستگیر شد