Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران  سردار یحیی الهی ظهر امروز شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در سه روز گذشته با اشراف اطلاعاتی در منجموعه فرماندهی انتظامی لرستان در سه حوزه ۴ باند را مورد ضربت قرار دادیم، اظهار داشت: یک مورد باند مواد مخدری بود که از شرق کشور مواد مخدر را وارد استان می‌کرد و قصد انتقال به استان‌های غربی را داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی تصریح کرد: در این رابطه یک دستگاه کامیون متوقف شد و متهم دستگیر و در مجموع ۵۳۱ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی لرستان با تاکید بر اینکه پرونده این مورد در حال سیر مراحل قانونی است تا هم دستان دیگر شناسایی شوند و اقدامات بعدی جهت دستگیری انجام شود، افزود: جا دارد از سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات استان که پشتیبانی اطلاعاتی خوبی در همه زمینه‌ها و در این مورد داشتند تقدیر و تشکر کنیم.




سردار الهی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه دو مورد باند وارد کننده سلاح به استان را داشتیم که سلاح را از استان‌های غربی و مرز وارد می‌کردند، اظهار داشت: در این رابطه نیز ۴ نفر دستگیر شده است که بومی استان هستند و وارد کننده سلاح بودند و سلاح را در شهرهای مختلف به فروش می‌رساندند.

به گزارش صدای ایران وی یادآور شد: از این دو باند ۵۶ قبضه سلاح کشف شده که ۱۲ قبضه سلاح شورشی ساچمه زنی و ۴۴ قبضه کلت کمری است.





اعضای باند حرفه‌ای سرقت خودرو دستگیر شدند



فرمانده انتظامی لرستان با بیان اینکه یک باند ۵ نفره سرقت شامل ۴ نفر سارق خودرو و یک نفر مالخر هم مورد شناسایی قرار گرفتند و همه آنها دستگیر شدند، تصریح کرد: اعضای این باند به ۱۰ فقره سرقت معترف شدند که تاکنون ۶ فقره خودرو کشف و انتقال داده شده است، همچنین از سارقان ۴ موتورسیکلت هم کشف شده است.



سردار الهی افزود: این باند سارقان خودرو یک باند حرفه‌ای است، ‬یک نفر از این سارقان پدرش سابقه بسیار زیادی در امر سرقت خودرو دارد، عموی وی هم سارق خودرو است و الان هم فرزندان دارند سرقت می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: یک دستگاه هکر لیزری هم از این باند کشف شده که به وسیله آن شماره ارکان خودرو را تغییر می‌دادند و استفاده می‌کردند و همچنین پلاک را تغییر می‌دادند.


 
 
 

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: انهدام باند مواد مخدر در لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۰۲۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند قاچاق کبک‌های وحشی در سنندج

اقبال حمیدی اظهار کرد: ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان سنندج با رصد و شناسایی محل نگهداری کبک ها، با اخذ حکم قضایی و همکاری نیروی انتظامی و بازرسی از منزل یک شکارچی غیرمجاز، ۳۷ قطعه کبک که قصد قاچاق را کشف و ضبط کردند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست کردستان افزود: محیط بانان افزون بر این کبک ها؛ ۳۵ قفس چوبی و یک شبکه نگهداری پرندگان هم کشف کردند.

وی بیان کرد: واحد حقوقی نسبت به تشکیل پرونده در این رابطه و معرفی فرد خاطی به مراجع قضایی اقدام کرده است. 

حمیدی ادامه داد: پرندگان کشف شده به اداره حفاظت محیط زیست انتقال داده شده اند و پس از بررسی‌های جسمانی، تغذیه و مراقبت‌های لازم در زیستگاه‌های طبیعی این شهرستان رها سازی می‌شوند.

کبک‌ها که در مناطق کوهستانی زندگی می‌کنند ارزش اکولوژیکی بالایی در چرخه حیات دارند.

 در فصل پاییز و زمستان که حشره سن به زیر بوته گیاهانی مانند گون و درمنه روی می‌آورند کبک‌ها از این حشره تغذیه کرده و با کنترل بیولوژیکی آن که آفت محصولات گندم و جو است کمک شایانی به حفظ کیفیت محصولات کشاورزی می‌کنند.

کردستان دارای پنج منطقه حفاظت شده شامل منطقه چلچمه و سارال با ۹۷ هزار هکتار، منطقه حفاظت شده بیجار با وسعت ۳۲ هزار هکتار، منطقه بدر و پریشان قروه با وسعت ۴۳ هزار هکتار، منطقه حفاظت شده شاهو و کوسالان با وسعت ۵۷ هزار هکتار و منطقه عبدالرزاق سقز با وسعت ۳۹ هزار هکتار است.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • انهدام باند سارقان سیم برق در شهرکرد
  • دستگیری و انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • انهدام باند سارقان احشام در چهارمحال و بختیاری
  • انهدام سه باند سرقت احشام در لرستان
  • انهدام باند قاچاق سوخت در کرمان
  • انهدام باند قاچاق کبک‌های وحشی در شهرستان سنندج
  • انهدام باند قاچاق کبک‌های وحشی در سنندج
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • انهدام باند سارقان منزل در زابل
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه