Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از ادامه فعالیت سامانه ناپایداری در امروز و فردا بر روی استان خبر داد و گفت: شدت بارندگی در شمال استان بیشتر و با جاری شدن روان‌آب‌های سطحی و مسیل‌ها همراه است اما منجر به وقوع سیلاب نمی‌شود.

حجت‌الله علی‌عسگریان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی نشان‌دهنده جوی نسبتاً ناپایدار طی امروز و فردا بر روی استان است و در این مدت در اکثر مناطق آسمان به شکل قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر و در بعدازظهر وزش باد نسبتاً شدید تا شدید و رگبار پراکنده همراه با رعدوبرق به ویژه در مناطق شمالی استان پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به احتمال وقوع گردوخاک محلی در ساعت‌های بعدازظهر، افزود: این پدیده بیشتر در مناطق شرقی انتظار می‌رود و دمای شهر اصفهان امروز در گرم‌ترین زمان به ۲۵ درجه و کمینه فردا به ۱۰ درجه خواهد رسید همچنین بارش در استان به شکل پراکنده، رگباری و مقطعی است.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از کاهش یک تا سه درجه‌ای دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده خبر داد و گفت: گرم‌ترین نقطه استان چوپانان با ۳۱ درجه و خنک‌ترین نیز میمه با سه درجه سانتی‌گراد انتظار می‌رود.

علی‌عسگریان بیشترین بارندگی ثبت شده در شبانه‌روز گذشته را در نطنز با هفت میلی‌متر اعلام کرد و خاطرنشان کرد: در شهرستان‌های اردستان پنج میلی‌متر، بزرک چهار میلی‌متر، علویجه چهار میلی‌متر، نجف‌آباد سه‌ونیم میلی‌متر، دهق سه میلی‌متر، چادگان سه میلی‌متر، آران‌وبیدگل سه و نیم میلی‌متر، خوانسار سه میلی‌متر، فریدون‌شهر دو میلی‌متر، کاشان دو میلی‌متر، مهاباد اردستان چهار میلی‌متر بارش ثبت شد.

وی شدت بارندگی در شمال استان را بیشتر دانست و گفت: برای این مناطق هشدار جاری شدن روان‌آب‌های سطحی و جاری شدن مسیل‌ها اعلام شده است اما بارش‌ها منجر به وقوع سیلاب نمی‌شود.

کد خبر 568750

منبع: ایمنا

کلیدواژه: پیش بینی هواشناسی اصفهان تا ۲۴ ساعت آینده کارشناس پیش بینی هواشناسی اصفهان پیش بینی هواشناسی اصفهان بارش باران آخرین وضعیت بارندگی در اصفهان افزایش بارندگی بارش پراکنده در استان اصفهان خیزش گرد و خاک کاهش دمای هوا بارش های رگباری بارش باران در استان اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق میلی متر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۰۲۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراشبند در صدر بارش‌های فارس قرار گرفت/ بارش‌ها فردا تشدید می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، هواشناسی فارس اعلام کرد: تا ساعت ۱۹ امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت تقریباً تمام شهرستان‌های استان فارس شاهد بارش رحمت الهی در سامانه بارشی اخیر بوده‌اند.

بر اساس اعلام این مرکز تا امروز فراشبند با ۲۷.۴ میلی‌متر رکورددار سامانه بارشی اخیر بوده که اوج فعالیت آن روز پنجشنبه است و شاهد تشدید بارش‌ها خواهیم بود.

بارش‌ها در مجموع سامانه بارشی اخیر در شیراز ۵ میلی‌متر و در مجموع سال زراعی ۲۳۰ میلی‌متر بوده است.

کد خبر 6094667

دیگر خبرها

  • فراشبند در صدر بارش‌های فارس قرار گرفت/ بارش‌ها فردا تشدید می‌شود
  • آغاز بارندگی‌ها در خوزستان/ اوج بارش‌ها روزهای پنج‌شنبه و جمعه است
  • بارش‌های پراکنده برای استان قزوین
  • بارش‌ها در آذربایجان‌غربی تقویت می‌شود/ثبت ۲۶ میلی‌متر بارندگی در سردشت
  • تداوم بارندگی های شدید در کردستان تا روز جمعه
  • آغاز بارش‌های پراکنده در زنجان از فردا
  • ورود سامانه بارشی فعال به خوزستان
  • میانگین بارش سال زراعی سیستان وبلوچستان مثبت شد
  • آخرین وضعیت بارش‌ها تا اردیبهشت ۱۴۰۳ در کشور + آمار استان‌ها کم‌ بارش و پر بارش
  • شروع باران شدید از فردا در ۷ استان