Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-27@13:00:08 GMT

هیات بازرسی در صندوق نوآوری و شکوفایی مستقر شد

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۰۲۶۳۰

هیات بازرسی در صندوق نوآوری و شکوفایی مستقر شد

پیرو بخشنامه ابلاغی رئیس سازمان بازرسی کل کشور جهت حمایت از شرکت‌ها و موسسات دانش بنیان، هیأتی از بازرسی امور واحدهای تابعه مجلس، ریاست جمهوری و امور خارجه به منظور بررسی عملکرد صندوق‌های غیر دولتی پژوهش و فناوری در حمایت از شرکت‌ها و موسسات دانش بنیان در صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری مستقر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایران اکونومیست به نقل از سازمان بازرسی کل کشور، در راستای اجرای اوامر رهبر انقلاب اسلامی در تحقق شعار سال ۱۴۰۱ «تولید؛ دانش بنیان ، اشتغال آفرین» و پیرو بخشنامه ابلاغی رئیس سازمان بازرسی کل کشور جهت حمایت از شرکت‌ها و موسسات دانش بنیان، هیأتی از بازرسی امور واحدهای تابعه مجلس، ریاست جمهوری و امور خارجه به منظور بررسی عملکرد صندوق‌های غیر دولتی پژوهش و فناوری در حمایت از شرکت‌ها و موسسات دانش بنیان در صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری از امروز ۲۷ فروردین ماه مستقر شد.

بنابراین گزارش، چنانچه مؤسسات و شرکت‌های دانش بنیان در خصوص عملکرد و اقدامات این صندوق‌ها در فرآیند اخذ حمایت و تسهیلات و همچنین رعایت نشدن مطالبات قانونی خود از سوی دستگاه‌های متولی، شکایت یا اعلاماتی دارند می‌توانند جهت طرح موضوع به هیات بازرسی مستقر در صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری مراجعه نمایند.

ضمناً سامانه رسیدگی به شکایات سازمان بازرسی کل کشور به نشانی اینترنتی http://shekayat.bazresi.ir  آماده دریافت شکایات و گزارشات در این زمینه است.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: سازمان بازرسی کل کشور ، صندوق نوآوری و شکوفایی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: سازمان بازرسی کل کشور صندوق نوآوری و شکوفایی حمایت از شرکت ها و موسسات دانش بنیان صندوق نوآوری و شکوفایی سازمان بازرسی کل کشور ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۰۲۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت سازمان اوقاف در مسیر مولدسازی و بهبود اقتصاد کشور با حمایت از شرکت‌های دانش بنیان + فیلم

حمید مجیدی‌مهر، رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه درباره نقش نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقاف و امور خیریه بر تحقق شعار سال رهبری مبنی بر «جهش تولید با مشارکت مردم» گفت: در سال‌های اخیر، سازمان اوقاف و امور خیریه برای عمل به فرامین مقام معظم رهبری در حوزه تولید اقدام به حمایت از مولدسازی صنعتی از قبیل شرکت‌های دانش بنیان، فعالیت‌های علمی و پژوهشی در حوزه‌های صنعتی، کشاورزی، دانش بنیان، هسته‌ای و ... کرده است.

مجیدی‌مهر ادامه داد: از آنجایی که سازمان اوقاف مبتنی بر نیات واقفین اجرای نیت می‌کند، این امکان وجود دارد که بر موضوعات مختلف از قبیل آبزی‌پروری، توجه به اقتصاد دریا پایه، دامپروری و ... ورود کند. وقتی ما به انتهای پروژه‌های تحقیقاتی می‌رسیم، نتایج عینی آن را در میدان بهتر می‌بینیم، که منجر به افزایش بهره‌وری موقوفات شده است. وقتی بهره‌وری از موقوفات افزایش یابد، درآمد‌ها هم زیاد می‌شود و نیات بهتر اجرایی می‌شوند. سازمان اوقاف به همان نسبت که در حوزه‌های تولید فعالیت دارد، در حوزه‌های فرهنگی و نشر معارف و قرآن اهل بیت (ع) فعالیت می‌کند. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گفته رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه، سازمان اوقاف علاوه‌بر تحقق فرامین مقام معظم رهبری برای تحقق بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم قدم برمی‌دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری ساير حوزه ها

دیگر خبرها

  • راهکار ساماندهی وضعیت خودرو از نگاه معاون علمی ریاست جمهوری
  • حرکت سازمان اوقاف در مسیر مولدسازی و بهبود اقتصاد کشور با حمایت از شرکت‌های دانش بنیان + فیلم
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها
  • حمایت شرکت‌های دانش‌بنیان از بخش کشاورزی زمینه تحول و جهش تولید را فراهم می‌کند
  • لزوم افزایش صندوق اعتباری فناوری مازندران
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها در راستای تحقق رشد تولید
  • پرداخت ‌خدمات مالی به متقاضیان صندوق پژوهش و فناوری زنجان
  • رونمایی از موتور ۶ سیلندر خورجینی با کاربرد در صنعت خودروسازی با حضور معاون علمی ریاست جمهوری
  • حضور پارک فناوری و نوآوری نفت در بزرگ‌ترین نمایشگاه صادراتی کشور
  • حضور پارک فناوری و نوآوی نفت در بزرگ‌ترین نمایشگاه صادراتی کشور