Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@18:51:56 GMT

پویش «اطعام علوی» در اسدآباد اجرا می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۰۲۷۴۶

پویش «اطعام علوی» در اسدآباد اجرا می‌شود

محمدرضا سهرابی گفت: در این پویش ۱۰ هزار پرس غذا  طبخ و بین نیازمندان توزیع می‌شود.

او گفت: هم‌زمان با پخت چهار هزار و ۶۸۰ دیگ غذای نذری در شب‌های قدر در ۶۵ شهر کشور، ۷۲ دیگ غذای نذری در اسدآباد برپا  و ۱۰ هزار پرس غذا در بین نیازمندان توزیع می‌شود.

مسئول مرکز نیکوکاری امام رضا (ع) اسدآباد گفت: خیران می‌توانند به نیابت از اموات خود در افطاری و سحری شب ۲۱ رمضان در این کار خیر شریک باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هزینه مشارکت برای تهیه هر پرس غذا ۲۰ هزار تومان است.

سهرابی گفت: خیران می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به حساب ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۱۹۴۷۳۹ مرکز نیکوی کاری امام رضا (ع) شهر پالیز واریز کنند.

مسئول مرکز نیکوکاری امام رضا (ع) اسدآباد گفت: در این مرکز به همت خیران از اول ماه مبارک ۳۵۰ بسته معیشتی در نیازمندان توزیع شده و تا پایان ماه رمضان نیز ۳۰۰ بسته دیگر توزیع می‌شود.

 سهرابی گفت: برگزاری مراسم جزء‌خوانی قرآن کریم در مسجد صاحب‌الزمان (عج) شهر پالیز محله مزرعه بید نیز از فعالیت‌های این مرکز نیکوکاری است.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: توزیع غذای گرم نیکوکاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۰۲۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در فلاورجان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،مرکز اصفهان؛ فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان گفت: در بازرسی ماموران انتظامی از یک واحد صنفی در شهرستان فلاورجان هزار و ۵۰۰ عدد انواع قرص های ترک اعتیاد غیر مجاز کشف و ضبط شد .
سرهنگ مرتضی هادیان با اشاره به معرفی متصدی متخلف این واحد صنفی به مرجع قضائی از شهروندان خواست :اخبار و اطلاعات خود پیرامون موارد مشکوک و مجرمانه را از طریق تماس با مرکز فوریت های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • رونمایی از کتاب «جنبش علوی، هجرت رضوی» در مشهد
  • برنامه «اطعام رضوی» در استان سمنان اجرا می‌شود
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • افزایش دو برابری سطح زیرکشت کلزا در اسدآباد
  • خدمات تخصصی درمانی با حمایت خیران سلامت شهرستان نور انجام می‌شود
  • دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در فلاورجان
  • توزیع ۴۰۰۰ جلد کتاب برای پویش «قهرمان شهید شهر من» در استان تهران
  • کمک ۳ میلیارد ریالی خیران به مرکز نگهداری معلولان
  • کمک ۳ میلیارد ریالی خیران به مرکز نگهداری معلولان در فسا
  • آزادی ۱۸ زندانی سبزواری در پویش ملی «نذر هشتم»