Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-02@02:53:45 GMT

شهادت 2 عضو الحشد الشعبي عراق به دست داعش

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۰۳۲۸۲

خبرگزاری آریا-منابع امنیتی عراق از شهادت دو تن از نیروهای الحشد الشعبی در شرق استان صلاح الدین به دست تروریست های داعش خبر دادند.
به گزارش خبرگزاری آریا، یک منبع امنیتی عراق روز شنبه اعلام کرد که در عملیات خنثی سازی یک حمله تروریستی در شرق استان صلاح الدین، دو تن از مبارزان الحشد الشعبی به شهادت رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این منبع امنیتی به خبرگزاری المعلومه گفته که تروریست های داعش به هنگ ششم تیپ 22 الحشد مستقر در منطقه العیث در شرق صلاح الدین حمله کرد، اما نیروهای مقاومت این عملیات تروریستی را خنثی کردند که به درگیری مسلحانه بین دو طرف منجر شد.
منبع مذکور افزود: پس از استقرار نیروهای الحشد الشعبی و آغاز عملیات گسترده تعقیب و گریز، اوضاع در حال حاضر تحت کنترل است.
با وجود عملیات‌ مختلفی که الحشد الشعبی و نیروهای امنیتی عراق برای پاکسازی مناطق این کشور از وجود تروریست‌های داعش انجام می‌دهند، عناصر و هسته‌های پراکنده این گروه تروریستی هنوز در برخی مناطق استان‌های دیاله، کرکوک، نینوا، صلاح‌الدین، الانبار و بغداد فعال هستند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: عراق الحشد الشعبی صلاح الدین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۰۳۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داعش مسئول حمله به نمازگزاران هرات

گروه تروریستی داعش خراسان مسئولیت حمله مسلحانه علیه نمازگزاران در شهرستان گذره ولایت هرات را برعهده گرفت.

به گزارش میزان، گروه تروریستی داعش خراسان مسئولیت حمله مسلحانه علیه نمازگزاران در شهرستان گذره ولایت هرات را برعهده گرفت.

روز گذشته به دنبال حمله افراد مسلح ناشناس به مسجد امام زمان (عج) شهرک اندیشه در شهرستان گذره در هرات هنگام نماز مغرب و عشا، تعدادی از نمازگزاران به شهادت رسیده‌اند.

امام جماعت این مسجد به همراه ۶ نفر دیگر از جمله یک کودک نیز در این حمله به شهادت رسیده و تعدادی هم مجروح شده‌اند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: داعش مسئولیت حمله به غرب کابل را برعهده گرفت داعش مسؤولیت حملات سریلانکا را برعهده گرفت

دیگر خبرها

  • ترکیه ۴۱ نفر را به ‌اتهام ارتباط با گروهک داعش بازداشت کرد
  • بازداشت ۴۱ تروریست داعشی در ترکیه
  • داعش مسئول حمله به نمازگزاران هرات
  • فرمانده حشد الشعبی: تهدیدهای آمریکا ما را نمی‌ترساند
  • امیرسرتیپ بختیاری: مرتضی رضایی و ابوشریف اعتقاد داشتند وظیفه سپاه جنگیدن با دشمن خارجی نیست
  • محسن رضایی و ابوشریف اعتقاد داشتند وظیفه سپاه جنگیدن با دشمن خارجی نیست /گروه‌های چپ به ارتشی‌ها تهمت‌های ناموسی زدند
  • امیر سرتیپ بختیاری: محسن رضایی و ابوشریف اعتقاد داشتند وظیفه سپاه جنگیدن با دشمن خارجی نیست /گروه‌های چپ به ارتشی‌ها تهمت‌های ناموسی زدند
  • دشوارترین عملیات نظامی در دوران جنگ با عراق /کدام فرمانده سپاه به در روز اول به شهادت رسید؟
  • امیر بختیاری: تقلیل اقدامات ارتش در سال ابتدایی جنگ بی‌انصافی است/ در ارتش مخالفت چندانی با ادامه جنگ بعد از فتح خرمشهر وجود نداشت/ از سال دوم جنگ وحدت فرماندهی بین ارتش و سپاه از بین رفت
  • دستگیری اعضای یک باند وابسته به داعش در ترکیه